Događaju su nazočili brojni predstavnici medija,influenceri, beauty influenceri i dizajneri te predstavnici Z generacije koji su imali priliku upoznati novi miris i kampanju uz beauty stručnjaka iz tvrtke Mativa Ekskluziv gđe Natali Duhovnik. Uzvanike je dodatno očarala animacija jednoga od najboljih hrvatskih barmena Darka Uremovića, koji izrađivao YES I AM koktele od sastojaka novog parfema.
Svi okupljeni su kasnije uživali u preostalim mirisima CACHAREL Brenda uz playlistu Z generacije DJ-ice Lane Živko.
YES I AM Bloom up! Novi CACHAREL miris iz kolekcije YES I AM
Očarati će vas svojom dozom optimizma zahvaljujući novom konceptu mirisa ‘fizzy cremoso’ te jednako optimističnim image-om kojim nas inspirira : novo lice i zvijezda Z generacije mlada američka glumica Skai Jackson.
NOVI MIRIS KOJI POTIČE DOBRO RASPOLOŽENJE
CACHAREL je još od 1978. godine sinonim za mladost i slobodu, a njegovi mirisi su osmišljeni kao suputnici kroz različite faze u životu mlade žene: Anaïs Anaïs – prvi parfem djevojčice – Amor Amor – izraz prvog zaljubljivanja.
Predstavljanjem novog mirisa YES I AM 2018. godine, Cacharel je želio predstaviti ushićenje nove generacije zbog novo pronađene neovisnosti. YES I AM naglašava samopouzdanje, izražavanje vlastitog identiteta, pronalaženje pozitivne snage i njen kreativan izraz. Ovaj miris naglašava ženstvenost kao sredstvo postizanja ciljeva te pronalaženje i korištenje pozitivne energije.
Sada je vrijeme da se potpuno posvetimo ohrabrivanju s BLOOM UP! najnovijim mirisom iz kolekcije YES I AM.
Novi Cacharel miris odiše srećom i ispravan je put ka samopouzdanju!
Prihvatite njegov poziv na uzdizanje duha! YES I AM BLOOM UP! praktički viče ‘DA!’
OPTIMIZAM S OSVJEŽAVAJUĆIM OKRETOM
YES I AM BLOOM UP! donosi radostan, optimističan zaokret originalnom pikantnom potpisu YES I AM pomoću osvježavajuće note ‘Fizzy cremoso’ koja zrači optimizmom.
Blistavi miris s kontrastnim cvjetnim i voćnim notama koje će vam izmamiti osmijeh na lice.
Osmišljen od strane majstorskih parfumijera odnosno noseva Honorine Blanc i Alexa Grugeona, YES I AM BLOOM UP! ponovno interpretira YES I AM potpis s osvježavajućim twistom na pozitivne vibracije. BLOOM UP! donosi energizirajuće gornje note akorda crvenih bobica i esencije zelene mandarine za osvježavajući dojam. Cvjetne srednje note odišu crvenim božurom i solarne esencije cvijeta naranče koji Vas čini instant ovisnima o mirisu, dok završne note čine zagrljaj baznih nota benzoina i nota esencije sandalovine.
VIŠE OD RUŽA ZA USNE
Bočica mirisa YES I AM svojim kultni oblikom ruža za usne predstavlja ženstvenost osobe koja ga nosi .
Pažljivo izrađena boca od stakla YES I AM BLOOM UP! sjaji suptilnim iridescentnim crvenim sjajem. Dostupna je u veličini od 30 ml, 50 ml i 75 ml.
INSPIRATIVNO NOVO LICE: SKAI JACKSON
SKAI JACKSON, 20, PRIPADNICA JE YES I AM BLOOM UP! kampanje i počela je glumiti već s pet godina. Najpoznatija je po ulozi Zuri Ross u Disneyjevoj humorističnoj seriji Jessie (2011-2015), koju je potom reprizirala u nastavku serije, podjednako popularnom Bunk’d (2015-2018). Godine 2019. objavila je svoj prvi roman, Reach for the Skai: How to Inspire, Empower, and Clapback. Također je bila polufinalistica u emisiji Dancing with the Stars u Sjedinjenim Američkim Državama. Jackson je rođena na otoku Staten u New Yorku. Kao posvećena braniteljica društvene pravde, često koristi svoj YouTube kanal kako bi se suprotstavila vršnjačkom nasilju i rasizmu. Njezin uspjeh učinio ju je važnim utjecajem, s milijunima pratitelja na TikToku (20,8M) i Instagramu (8M).
Angažirano i inspirativno mlado lice, Skai Jackson je savršena predstavnica za Cacharel i njene temeljne vrijednosti – brend ima cilj promicanja osnaživanja žena i dugoročno je partner organizacije Inspiring Girls International, koja podiže ambicije mladih djevojaka diljem svijeta, povezujući ih s ženskim uzorima iz različitih životnih područja.
KAMPANJA PRILAGOĐENA TIKTOKU/ KAMPANJA ZA TIKTOK
Kampanju su režirali priznati francuski redatelji, Original Kids. Film YES I AM BLOOM UP! predstavlja ohrabrujući miks koji je osmišljen s TikTok generacijom na umu. Uz Skai Jackson u glavnoj ulozi, film je dinamičan, zabavan i inspirativan.
Statičnu kampanju je fotografirao perspektivni američki modni i portretni fotograf, Micaiah Carter. Fokusirajući se na nedostatak reprezentacije s obje strane kamere, surađivao je s poznatim časopisima poput Voguea i Vanity Fair.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.