Kreativna božićna radionica za djecu iz Nazorove okupila je brojne influencere
Bourjois, svjetski poznati kozmetički brend s tradicijom dugom 160 godina, proslavio je svoju veliku obljetnicu na jedinstven način - kroz darivanje i širenje radosti u blagdanskom razdoblju. U prekrasnom ambijentu N'oublie Pâtisserie, Bourjois je okupio influencere, novinare, ambasadoricu brenda Tinu Walme te brojne druge koji su podržali ovu akciju.
Svojom predanošću širenju sreće, Bourjois je kreirao posebno iskustvo za sve prisutne. Svaki sudionik imao je priliku izraditi dva prekrasna božićna ukrasa – jedan za sebe i drugi kao dar za Dom za nezbrinutu djecu Nazorova. Uz svaku kuglicu, u koju se ulijevala ljubav i maštovitost, išla su i dva ili više Bourjois proizvoda koji već dugo vremena osvajaju svoja mjesta u kozmetičkim torbicama žena diljem svijeta.
Kroz ovo divno iskustvo izrade ukrasa, Bourjois je svojim prisustvom obogatio blagdansko raspoloženje svih prisutnih te istovremeno ulio radost u srca djece koja će primiti ove prekrasne darove.
Radionicu je vodio Nikola Grbin, glavni urednik Hello! magazina, a Nikola je svojom iznimno kreativnom stranom pomagao svima u stvaranju božićnih kuglica koje će usrećiti mnoge djevojke i žene diljem zajednice.
Ova posebna proslava nije samo obilježavanje dugogodišnje tradicije Bourjois brenda, već je i njihov način da prošire ljubav i sreću među zajednicom, što je u duhu brenda i njegove filozofije. Bourjois nastavlja svoju misiju osnaživanja ljepote i samopouzdanja te se ističe kao brend koji ne samo stvara izvanredne proizvode već i izgrađuje mostove s zajednicom.
Bourjois i Orbico Hrvatska se zahvaljuju svima koji su podržali ovu akciju te potiče sve da na svoj ili sličan način šire sreću u našoj zajednici.
Svojom 160. obljetnicom, Bourjois nastavlja svoj put prema ljepoti, sreći i ljubavi prema zajednici, ostavljajući trajni pečat svoje predanosti i inovacija na području kozmetike.
U Klovićevim dvorima, pod zvjezdanim nebom tvrtka Mediatop International d.o.o. sinoć je proslavila dolazak kultne ženske publikacije s francuskom licencom, Marie Claire, u Hrvatsku.
Na samom vrhu Rovinja, uz poglede koji oduzimaju dah, smjestio se restoran koji je doslovno promijenio način na koji razmišljamo o povrću – Cap Aureo. Umjesto da služi kao prilog ili ukras na tanjuru, povrće ovdje ima glavnu ulogu. I ne samo da sjaji – ono vodi priču.
Ako ste ikad maštali o tome da ljeta provodite na otoku, uz slani povjetarac u kosi, miris borova i prijateljstva koja mijenjaju sve – nova filmska avantura redatelja Daniela Kušana mogla bi vam biti najljepši bijeg ovog ljeta.
Fashion&Friends i Fashion Company trgovine pokrenuli su najatraktivniji sezonski shopping val – popusti do nevjerojatnih -50% čekaju vas upravo sada u trgovinama diljem Hrvatske i na fashionandfriends.com!
Ako ste se ovog ljeta pitali gdje uhvatiti najbolji zalazak sunca u gradu — imamo odgovor. I ne, nije riječ o pogledu s nekog rooftop bara, već o doživljaju koji kombinira vrhunsku gastronomiju, signature koktele, DJ nastupe i palme u samom srcu Zagreba. Fuliranje Summer Sunset vratilo se na Trg Josipa Jurja Strossmayera i sa sobom donijelo sve što volimo: opuštenu atmosferu, tople večeri, puno smijeha, boje, okuse i ritmove koje osjećamo do kasno u noć.
Nakon više od tri desetljeća predanog rada, vrhunske izrade i prepoznatljive estetike, regionalni modni brend MONA službeno je zakoračio na američko tlo. Od 30. lipnja 2025., američkim je kupcima dostupan novi webshop na adresi www.monaonline.com/us, čime je otvoreno novo poglavlje u povijesti jednog od najpoznatijih brendova s ovih prostora.
Dvodnevni kulturni program donosi koncerte, poetske večeri i kviz, a najmlađi Šibenčani imat će priliku učiti crtati od jednog od najuspješnijih hrvatskih arhitekata
U impresivnom ambijentu Klovićevih dvora, sinoć je održano svečano lansiranje hrvatskog izdanja prestižnog modnog časopisa Marie Claire, a među brojnim uzvanicima istaknula se influencerica i modna entuzijastica Isabella Rakonić.
U sezoni kada Dubrovnik diše punim plućima i svaka kaldrma priča svoju priču, na samim zidinama grada rađa se još jedna – tiha, snažna i neodoljivo lijepa. Tvrđava Bokar, savršeno sačuvana čuvarica povijesti iz 15. stoljeća, od 9. srpnja do 1. rujna postaje pozornica za izložbu "Libertas Bells" renomirane hrvatske umjetnice Dubravke Lošić.
U impresivnom ambijentu Klovićevih dvora, gdje se sinoć obilježio dolazak prestižnog francuskog modnog časopisa Marie Claire na hrvatsko tržište, domaća influencerica i poduzetnica Marijeta Kessler bila je jedno od zapaženijih lica večeri. Njezina modna kombinacija savršeno je utjelovila duh sofisticirane elegancije s modernim prizvukom, potvrđujući još jednom da je jedna od najbolje odjevenih žena domaće modne scene.
Na premijeri hrvatskog izdanja prestižnog francuskog časopisa Marie Claire, koja se održala u elegantnom ambijentu Klovićevih dvora, pažnju okupljenih privukao je jedan od najskladnijih parova domaće scene – komičar Ivan Šarić i njegova supruga, bivša manekenka i voditeljica Korana Gvozdić. Njihov istančan osjećaj za modu i harmoniju u stilu ponovno su došli do izražaja – dvoje zaljubljenih kao da su iz modne editorijala kročili u stvarnost.
Na ekskluzivnom lansiranju hrvatskog izdanja prestižnog francuskog magazina Marie Claire, koje se održalo u raskošnom ambijentu Klovićevih dvora, modna scena nije ostala ravnodušna na pojavljivanje jedne od najpoznatijih domaćih stilistica — Barbare Repe. Poznata po svom besprijekornom modnom ukusu i hrabrim stilskim odabirima, Barbara je još jednom potvrdila zašto slovi za ikonu stila.