Stižu metalik torbe i srebrne balerinke: Jennie iz BLACKPINK predstavila nove hitove brenda Jacquemus
Sigurni smo da ćemo ove balerinke uskoro viđati na profilima svim vodećih modnih influencerica...
12 prosinca 2023
JACQUEMUS
12 prosinca 202321:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Što je Simon Porte Jacquemus spremio za zimu? Nakon još jedne atraktivne modne kampanje s Kendall Jenner u glavnoj ulozi, slavni francuski dizajner izbacio je fotografije na kojima njegovu viziju mode za zimu 2024. predstavlja ni manje ni više no najpopularnija članica slavnog ženskog benda BLACKPINK. Lijepa Jennieza Jacquemus je snimila niz fotografija na kojima nosi najnoviju odjeću i modne dodatke francuskog modnog genijalca, a društvo joj prave neodoljivi i jako fotogenični psići.
Jennie za Jacquemus snimila blagdansku kampanju koja oduševljava vedrinom
Fotografije iz nove kampanje brenda Jacquemus još su jedan dokaz istančanog smisla za lijepo mladog francuskog dizajnera koji iz sezone u sezonu uspijeva predstaviti neočekivano jednostavne stvari na malo pomaknut i istinski zanimljiv način.
Fotografije koje je Jennie za Jacquemus snimala u studiju nalik na hotelsku sobu u isto su vrijeme pročišćene i pune detalja, sjetne i ozbiljne, a svakako pozivaju da blagdane provedemo pomno dotjerani i glamurozni.
Dizajner u blagdanskoj kampanji predstavlja nekoliko budućih hitova
Sve što Jacquemus dizajnira pretvara se u zlato pa uopće ne sumnjamo da će njegove najnovije torbice u zlatnoj i srebrnoj boji pronaći put do srca njegovih obožavateljica.
Crvena mini haljina idealna je za sezonu blagdanskih zabava, a imamo osjećaj da ćemo srebrne balerinke iz kampanje uskoro vidjeti na profilima brojnih modnih influencerica…
U doba kada se reklama ne mjeri prema estetskoj vrijednosti, nego prema razini ideološke podobnosti, američka glumica Sydney Sweeney — poznata po ulogama u serijama Euphoria i The White Lotus — uspjela je učiniti nešto gotovo zaboravljeno: nasmijati, zavesti i iznervirati "pravednike" jednim jedinim potezom markera.
Na vrhu piramide luksuza, gdje se glamur ne broji u karatima već u milijardama eura, nešto se opasno klima. LVMH – neupitni vladar modne industrije, sinonim za prestiž, kvalitetu i nedostižnu eleganciju – suočava se s krizom koja više nije samo „trenutna tržišna oscilacija“. Ovo je ozbiljan zaokret u narativu luksuza kakvog poznajemo. I to ne bilo kakvog luksuza, već onog pod čijim okriljem se nalaze imena poput Louis Vuittona, Diora, Celine, Fendija i Givenchyja.
Dok većina sportaša grmi snagom, on dominira tišinom. Dominik Livaković, čuvar hrvatske mreže i čovjek kojem se vjeruje kad sve ovisi o jednoj lopti, postao je zaštitno lice trećeg poglavlja globalne kampanje "Protect Your Craft" luksuznog brenda MACKAGE. Ovaj put nije riječ samo o odjeći – riječ je o filozofiji života.
U sezoni kada tražimo lagano, prozračno, promišljeno i lijepo – stiže MIAMIA. Novi hrvatski modni brend dizajnerice Mie Bakunić spaja jednostavnost, eleganciju i svrhovitost u kolekciji koja ne prati trendove, nego ritam žene koja zna što želi.
Neke žene ne trebaju scenografiju — one su scenografija. Iva Radić, u svom posljednjem ljetnom izdanju, utjelovljuje eleganciju stare škole mediteranskog glamura, nalik Sophiji Loren koja se spušta niz kamene uličice Positana. Samo što Iva to radi s dozom suvremenog minimalizma, u nekom istarskom selu koje, pod zlatnim svjetlom predvečerja, djeluje kao kulisa talijanskog art filma.
Zamišljeno prolazimo pored šarenih baroknih pročelja, u rukama nosimo ledenu kavu, a sunce u zlatnim valovima ljubi obalu. U zraku se osjeća sol, ali i nešto puno profinjenije — miris stila. Upravo u tom spoju urbanog i mediteranskog nastaje nova modna priča brenda ELFS, snimljena na šarmantnim lokacijama Rijeke i Voloskog.
U svijetu u kojem se moda sve češće svodi na minimalizam i monokromiju, nova kolekcija brenda Cataleya by Martina Ješe dolazi kao pravo modno osvježenje – raskošna, smjela i duboko ženstvena. Ova kolekcija ne pristaje na kompromise. Ona govori jasno, hrabro i samouvjereno – baš poput žene kojoj je namijenjena.
U srcu istočnog Londona, među industrijskim siluetama koje sada pulsiraju novom kulturnom energijom, otvara se novo poglavlje u priči o britanskoj kreativnosti. V&A East Storehouse — najambiciozniji projekt ove vrste na svijetu — dočekao je posebnu gošću: Njezino Kraljevsko Visočanstvo Princeza od Walesa. No, njezina posjeta nije bila tek kurtoazni obilazak. Ovaj put, princeza je preuzela ulogu kustosice i osobno kurirala mini izložbu Makers and Creators, suptilnu, a snažnu posvetu onima čije ruke, mašta i vizije oblikuju našu svakodnevicu — i naš identitet.