Skandali se dugo pamte: Kim Kardashian i Kendall Jenner skupo platile pojavljivanje na reviji Balenciaga
Čini se da djevojke iz klana Kardashian/Jenner nisu tako nedodirljive kako su mislile...
08 prosinca 2023
PROFIMEDIA
08 prosinca 202309:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Ovih dana na društvenim mrežama stalno su iskakale fotografije Kim Kardashian i njezine polusestre Kendall Jenner kako veselo poziraju pri dolasku na reviju kuće Balenciaga no čini se da je mišljenje javnosti o brendu za kojeg se vežu skandali još je uvijek jasno. Kim i Kendall skupo su platile dolazak na reviju, s obzirom na to da od svoje popularnosti i brojki na Instagramu žive.
Kim Kardashian i Kendall Jenner izgubile sljedbenike zbog revije kuće s kojom često surađuju
Kim Kardashian i Kendall Jenner navodno su izgubile značajan broj pratitelja na Instagramu nakon što su se pojavile na Balenciaginoj nedavno održanoj modnoj reviji na kojoj je predstavljena kolekcija za jesen 2024.
Slavne sestre samo su sjedile na reviji no to ih je “koštalo” ukupnim gubitkom od preko 850.000 pratitelja (oko 300.000 za Kim i 500.000 za Kendall) otkriva istraživanje koje je proveo Replay Poker.
Reperica Cardi B, koja je i prošetala pistom nakon toga je izgubila 133, 619 pratitelja dan nakon revije, što je značajno, ali opet manje od sestara iz obitelji Kardashian/Jenner.
Prisjetimo se, Balenciaga je naljutila javnost kad je objavila šokantnu kampanju za svoje “glamurozne poklone” u obliku plišanaca odjevenih u sado mazo outfite. Javnost je zgrozilo što je poznata modna kuća za kampanju kojom je promovirala svoje upitne medvjediće odlučila angažirati djecu.
Kim Kardashian i Kendall Jenner izgubile sljedbenike, a Nicole Kidman – dobila
Zanimljivo, dok su Kendall Jenner i Kim Kardashian izgubile brojne obožavatelje, fanovi Nicole Kidman oduševljeni su njezinom suradnjom s modnom kućom Balenciaga. Glumica koja je najavljena kao najnovija ambasadorica brenda otprilike u isto vrijeme kad i revija, zapravo je stekla sljedbenike umjesto da ih je izgubila, s povećanjem broja pratitelja za otprilike 5000.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Nakon gotovo tisuću dana šutnje, potresa i dugotrajnih radova, jedan od najintimnijih prostora hrvatske kulturne baštine ponovno će oživjeti: Atelijer Meštrović sredinom prosinca otvara svoja vrata s novim stalnim postavom, promišljenim s iznimnom pažnjom i dubokim poštovanjem prema životu i djelu Ivana Meštrovića.