Bolja izdanja i od Oskarovskih: Što su slavne ljepotice odjenule za ‘Met galu zapada’?
Kendall Jenner briljirala je u provokativnoj no chic haljini Fendi, dok je Dua Lipa podijelila mišljenja fanova u prozirnoj haljini kuće Chanel.
04 prosinca 2023
GETTY/PROFIMEDIA
04 prosinca 202311:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Ako uživate u pregledima koji prikazuju haljine s crvenog tepiha celebrity djevojaka, ovaj ne smijete propustiti! U Los Angelesu je održana treća Annual Museum Gala koju insajderi nazivaju Met galom zapada, a na kojoj su slavne uzvanice briljirale u glamuroznim, ali i originalnim toaletama.
Uz bok slavnim glumicama koje su se itekako potrudile oko svojih izdanja za crveni tepih, istaknule su se supermodeli nove generacije, Kaia Gerber u fantastičnoj točkastoj haljini s potpisom Celine te Kendall Jenner u crvenoj toaleti Fendi koja je istovremeno izgledala chic i provokativno, jer ju je poznata manekenka odjenula bez grudnjaka.
Chloe Grace Moretz izgledala je odlično u kožnatoj plavoj haljini kuće Louis Vuitton, It-djevojka Hailey Bieber odabrala je jednostavnu i elegantnu haljinu s potpisom YSL, a Demi Moore koja je nedavno doživjela svoj ponovni modni procvat oduševila je u svjetlucavoj haljini modnog brenda Tamara Ralph.
Michelle Williams koja dobro zna kako haljine za crveni tepih trebaju izgledati, izgledala je standardno elegantno u svjetlucavoj toaleti Louis Vuitton, a Greta Lee s puno stila odabrala model legendarne modne kuće Loewe.
Dua Lipa odlučila se za riskantnu haljinu modne kuće Chanel dok je Selena Gomez oduševila svoje fanove u zanimljivoj crnoj haljini za crveni tepih s potpisom Valentino.
Pogledajte što je tko odjenuo za glamurozni event održan u Los Angelesu!
Haljine s crvenog tepiha: Annual Museum Gala
Kendall Jenner u haljini s potpisom Fendi
Demi Moore u haljini s potpisom Tamara Ralph
Salma Hayek u haljini s potpisom Gucci
Hailey Bieber u haljini s potpisom YSL
Kaia Gerber u haljini s potpisom Celine
Chloe Grace Moretz u haljini s potpisom Louis Vuitton
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.