HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Citroën predstavljanjem modela C3 četvrte generacije koji pršti osobnošću postavlja nova pravila za automobile B-segmenta dizajnirane i proizvedene u Europi. Potpuno električni ë-C3 proizvodi se u Europi te jamči najbolju udobnost u klasi, jednostavno električno iskustvo, izuzetnu razinu opreme i nevjerojatan omjer uloženog i dobivenog.

Po prvi put u segmentu gradskih vozila, Citroën je uključio svoj inovativni i ekskluzivni ovjes Citroën Advanced Comfort® u serijsku opremu svih inačica novog električnog modela ë-C3. Vozač i putnici neće ih vidjeti, ali ovjes Citroën Advanced Comfort® osigurat će svima u vozilu jedinstvenu vožnju udobnu poput one na letećem tepihu zahvaljujući progresivnim hidrauličnim graničnicima koji su inženjerima omogućili veću slobodu prilikom podešavanja ovjesa novog ë-C3 kako bi se postigao dojam da automobil klizi čak i tijekom vožnje na neravnim površinama. Vozilo na svakom kutu koristi dva hidraulična graničnika u kombinaciji s amortizerima i oprugama umjesto mehaničkih graničnika – jedan je za kompresiju, a drugi za povrat.

Udobnost je ključni element DNK marke Citroën. Vrlo nam je važna jer je vrlo važna i našim kupcima. Zato smo učinili sve u našoj moći da novi ë-C3 učinimo najudobnijim kompaktnim automobilom B-segmenta s pomoću Citroën inovacija kao što su nove verzije naših Citroën Advanced Comfort® sjedala i – po prvi put na modelu C3 – našeg ovjesa Citroën Advanced Comfort®” izjavila je Laurence Hansen, direktorica razvoja proizvoda i strategije tvrtke Citroën.

U središtu dizajna prostrane unutrašnjosti jednostavne su, a opet profinjene površine koje putnicima osiguravaju ugođaj sličan onome kod kuće. Citroën Advanced Comfort® sjedala s novim uzorkom u posve novom modelu ë-C3 dizajnirana su posebno za taj automobil i punjena dodatnom pjenom kako bi bila još mekša i udobnija već od prvog dodira, a opet jamčila iznimnu potporu tijekom vožnje bez obzira na udaljenost.

Novi ë-C3 visinom od 1,57 m (bez krovnih nosača), što ga čini višim od prethodnika, a odignutost od tla u stilu SUV vozila omogućuje jednostavniji ulazak u automobil i izlazak iz njega, kao i sigurniju vožnju preko ležećih policajaca, rubnika i rupa na cesti čestih na gradskim cestama. Odignutost od tla iznosi impresivnih 163 mm za potpuno električni ë-C3, u usporedbi s 135 mm kod prethodnog modela.

Po prvi put u Stellantisu, troškovno učinkovita platforma za električna vozila koristi LFP (litij-željezo-fosfat) pogonsku bateriju kapaciteta 44 kWh koja omogućuje doseg do 320 km u WLTP ciklusu, dok mogućnost brzog punjenja istosmjernom strujom (DC) od 100 kW omogućuje punjenje s 20% na 80% za samo 26 minuta. Standardno punjenje izmjeničnom strujom s 20 % na 80 % traje oko 4 sata i 10 minuta koristi li se punjač snage 7kW, ili 2 sata i 50 minuta s punjačem snage 11 kW. Punjenje je jednostavno kod kuće i na javnoj punionici s pomoću serijski isporučenog kabela Mode 3, idealnog za redovito punjenje kod kuće na Wall boxu, ali i na javnim punionicama. Kabel se može koristiti na jednofaznom Wall boxu snage 7,4 kW ili trofaznom snage 11 kW.

Motor snage 83 kW (113 KS) i posve automatski mjenjač omogućuju ubrzanje od 0 do 100 km/h za oko 11 sekundi, dok najveća brzina iznosi 135 km/h, što novom modelu ë-C3 omogućuje više nego dovoljno snage i performansi da savlada svakodnevnu vožnju i promet, posebno u gradskim i prigradskim sredinama.

Citroën po prvi put na automobilu koji je u proizvodnji predstavlja svoj prepoznatljiv novi potpis marke, koji uključuje velik novi ovalni logotip s novom interpretacijom karakterističnih „ševrona”.

Citroën ë-C3 viši je i odvažniji te s ponosom predstavlja novi smjer dizajna marke Citroën, prvi put najavljen konceptom Citroën Oli iz 2022., u kojem je vertikalnost suprotstavljena horizontalnim, tehnički oblikovanim površinama.

Četvrta generacija obitelji Citroën ë-C3 za europsko tržište u potpunosti je redizajnirana i nudi osvježen, odvažan izgled u koji je utkan odvažan novi dizajnerski potpis marke.

Taj je novi potpis prvi put predstavljen na konceptu Citroën Oli iz 2022., a u osnovi suprotstavlja vertikalne elemente horizontalnima na hrabar i tehnički način. Viši i vertikalniji prednji dio uključuje velik novi ovalni logotip sa „ševronima” ponosno istaknut na sredini i sa svake strane ojačan sjajnim crnim horizontalnim rešetkama s upečatljivom tehničkom interpretacijom „ševrona” nadahnutom arhitektonskim parametričkim dizajnom.

PROČITAJTE: CITROËN započinje novu eru svojih dostavnih vozila

Važan je element i upečatljiv novi dizajn prednjih i stražnjih svjetala koja su prvi put predstavljena na konceptu Citroën Oli, a uključuju jedinstven svjetlosni potpis u tri razine s jednom vertikalnom i dvije horizontalne leće koje izgledaju gotovo poput oštrica.

„Vjerujemo da će potpuno novi električni Citroën ë-C3 unijeti revoluciju među kompaktna vozila B-segmenta jer smo slušali koje su značajke najvažnije kupcima SUV-ova i uključili glavne prednosti tih značajki u povišen dizajn automobila te ga učinili još praktičnijim. Stoga, iako je gabaritima u smislu duljine i širine sličan prethodniku, povisili smo karoseriju kako bi se pojačao osjećaj snage i prisutnosti na cesti, uz dodatne koristi koje donosi veća odignutost od tla i viša vozačka pozicija, kako bi se osigurala veća udobnost vozača i putnika pri prelasku preko rupa, rubnika i drugih prepreka na današnjim gradskim cestama,” izjavio je Pierre Leclercq, voditelj odjela za dizajn Citroën.

*Novi ë-C3 bit će dostupan po cijeni već od 23.300 eura u Francuskoj, Njemačkoj, Belgiji, Nizozemskoj, Austriji, Portugalu, po ekvivalentnom iznosu u zlotama za Poljsku i od 23.300 eura uvećano za moguće troškove registracije u Italiji i Španjolskoj.

druge vijesti