Izvrsne ideje hrvatske poduzetnice: Jeste li znali da luksuzni gelato PRI SUNCU možete poslužiti i na vjenčanju?
Hrvatski luksuzni gelato PRI SUNCU, iza kojeg sa svojim timom stoji mlada poduzetnica Nina Šarić, oduševljava na prvi zalogaj a u ovu slatku priču uključeno je puno više od same konzumacije omiljenog ledenog deserta.
28 studenoga 202308:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Jeste li već isprobali luksuzni sladoled hrvatske proizvodnje PRI SUNCU?
Mlada poduzetnica Nina Šarić ideju o gelato poslasticama koje priču o sladoledu podižu na novu razinu pokrenula je kad je imala samo 24 godine, a danas, s 27 godina može se pohvaliti uspješnim biznisom koji se širi.
Luxury gelato PRI SUNCU danas je dostupan i u obliku sladoleda na štapiću, a zanimljivo je da usluge ove originalne slastičarnice možete unajmiti i za svoje vjenčanje ili korporativni event te tako oduševiti svoje goste nečim neočekivanim i luksuznim.
Sladoled PRI SUNCU slatka je kreacija mlade hrvatske poduzetnice, ali i puno više od toga
Popričali smo sa ženom iza uspješnog hrvatskog brenda, Ninom Šarić, i doznali kako se odlučila na ovu slatku avanturu, po čemu se luksuzni gelato razlikuje od uobičajenog sladoleda te što sve sprema za nadolazeću godinu.
Kako ste se zainteresirali za izradu sladoleda? Jesu li oni oduvijek bili vaša strast?
Moram priznati da sladoledi nisu oduvijek bili koja strast. Na početku su me zanimale slastice i to oduvijek one malo posebnije, modernije, francuskog stila – nisam veliki fan izrade klasičnih slastica, iako ih volim jesti. Ali kada sam se susrela u Italiji s pravim talijanskim gelatom, odmah sam se zaljubila u tu slasticu te sam htjela filozofiju i emociju koja se krije iza tog proizvoda predstaviti i u Hrvatskoj.
Kakva je razlika između luksuznog sladoleda i uobičajenog sladoleda? Radite li ih po tajnim recepturama ili nam možete otkriti svoj glavni sastojak uspjeha?
Nazivom ‘luksuzni gelato’ htjeli smo istaknuti da se svatko može osjećati luksuzno dok jede sladoled, a pogotovo dok jede najbolji sladoled kao što je naš (na blind testu Dobre hrane proglašen je najboljim craft sladoledom 2021.). Želimo potaknuti ljude da si priušte kvalitetu, da se osjećaju posebno i da znaju da zaslužuju, mogu i imaju mogućnost jesti kvalitetan sladoled i na našem tržištu.
Kako se odlučujete za okuse? To zvuči kao najzabavniji posao na svijetu no sigurno postoje brojni izazovi dok se ne pogodi baš pravi okus?
Zaista se trudim nuditi i smišljati sezonske okuse, recimo po ljeti uvijek radimo sorbet od breskve dok je njihova sezona, a kad im završi sezona to više nemamo u ponudi. Isto vrijedi i za ostalo voće. Od slastica u jesenskim mjesecima ubacujemo kesten pa zatim pred Božić slastice s narančom, cimetom, tamnom čokoladom i slično. Kod sladoleda mi je puno zabavnije eksperimentirati s okusima, ali također i puno duže mi treba da dođem to točno onog okusa koji sam zamislila.
Što biste preporučili nekome tko prvi put posjeti PRI SUNCU?
Brend ‘PRI SUNCU’ poznat je prvenstveno po sladoledima pa bih za nekoga tko još nije probao ništa iz našeg asortimana svakako prvo preporučila da probaju ili sladoled na štapiću ili gelato tj naš gelato box. Slastice su također posebne no volim prvo sve oduševiti sladoledom – ipak je to slastica koja nas vraća u djetinjstvo i budi najviše emocija.
Koji je vaš go-to savjet za izradu kućnog sladoleda? U čemu ljudi najčešće griješe?
Rekla bih da je najčešća greška to što ljudi kupuju svakakve aparate za kućnu izradu sladoleda u nadi da će dobiti istu teksturu kao i kod nekog bolje rangiranog kupovnog sladoleda. Savjetovala bih onima koji se već odluče doma pripremati ovu smrznuti slasticu da se fokusiraju na kvalitetnije sastojke, a ne na skupe i velike aparate jer se s njima teško može dobiti nešto što liči sladoledu.
Izbacili ste i sladolede na štapiću koji su postali veliki hit, ispričajte nam nešto više o njima…
Naši sladoledi na štapiću zaista su postali hit – pravi su proizvod, spremni za maloprodaju. Dugo smo radili na ambalaži, dizajnu, kombinacijama okusa no čim smo ih službeno objavili svi su krenuli s upitima gdje se mogu kupiti. Simpatičan detalj je da je nekolicina ljudi koji me osobno poznaju iskomentiralo kako ih dizajn ambalaže podsjeća baš na mene, a to je zbog toga što je dizajner vadio elemente mog rukopisa kako bi upotpunio vizual dizajna. Kroz sezonu smo se dosta fokusirali na naš food truck i festivale na kojima smo bili prisutni, a manje na sladoled na štapiću tako da baš ovih dana planiramo plasirati sladolede na štapiću u maloprodaju.
U party sezoni fokusirat ćete se na korporativne evente. Kako izgleda vaša usluga? Mogu li vas mladenci unajmiti i za vjenčanja?
Naša usluga za evente, bili to korporativni eventi, vjenčanja ili lifestyle eventi, uvijek je personalizirana i prilagođena prema željama klijenata. Obično volim predložiti ono za što znam da bi moglo oduševiti uzvanike, već iz iskustva znam što ljudi najviše preferiraju – od okusa, izgleda, količina i slično. Uvijek mi je drago vidjeti kako se klijenti posebno oduševe nečime što je originalno, ne toliko viđeno i zaista ukusno kao što su naše slastice.
Koji je vaš najdraži okus sladoleda, a koja vam je hrana općenito najdraža?
Ove sezone nam je najprodavaniji okus bio čokolada i svi su baš za našu čokoladu komentirali kako takvo nešto još nisu nigdje probali pa bih i ja rekla da mi je to naš najdraži okus sladoleda. Vezano za najdražu hranu, osobno nisam izbirljiva, najdraže mi je bilo što što netko drugi pripremi jer zaista ne uživam u kuhanju nažalost.
Što PRI SUNCU sprema za 2024 godinu?
Za 2024. godinu planiramo poslovanje podignuti na višu razinu. Rekla bih da smo ove prve tri godine radili na tome da tehnološki, logistički i idejno sve posložimo, a sljedeće godine je vrijeme da izađemo na tržište u puno većem obujmu nego što trenutno jesmo. Fokusirat ćemo se da sa što više naših škrinja pokrijemo lokalne specijalizirane dućane, ali i veće trgovačke lance, u kojima će biti dva naša proizvoda – sladoled na štapiću i gelato box.
Koji je vaš neostvareni san kad je posao u pitanju, i što biste još željeli ostvariti?
Imam puno neostvarenih želja vezanih za posao, ali naučila sam da sve treba ići korak po korak. Radimo na puno strana odjednom i vidim jako puno prilika za napredovanje u narednim godinama, ali ono što mi je zaista bitno je da se osobno razvijam i rastem – da učim iz svih situacija i grešaka, da mijenjam mindset, da više živim u trenutku, a manje ‘overthinkam’ jer jedino ako ja, kao pokretač svega, napredujem – napredovat će i brend.
Otkako je početkom listopada otvorila svoja vrata, Allora se nametnula kao jedno od najposjećenijih mjesta u Splitu – onih u koja se gotovo uvijek preporučuje doći s rezervacijom. Iz opuštene moderne brasserie vrlo je brzo prerasla u restoran s ozbiljnom dnevnom i večernjom ponudom, potvrđujući se kao nova adresa za sve koji vole suvremenu mediteransku kuhinju, dinamičnu atmosferu i promišljeno oblikovan gastronomski doživljaj. A ovih dana, Allora je predstavila i svoj novi večernji meni, kulinarski koncept koji dodatno učvršćuje njezinu ambiciju da spaja vrhunsku namirnicu, suvremene tehnike i jela koja ostavljaju dojam.
Advent se vratio na Kvatrić, a s njim je poznati zagrebački trg ponovno oživio te ponudio zanimljivu gastronomsku ponudu po najpovoljnijim cijenama u gradu.
U zagrebačkom NOEL-u, prvom domaćem Michelinovu restoranu, jesen je ove godine stigla u sasvim novom ruhu – hrabrija, atmosferičnija i osjetno slojevitija. Dolazak chefa Brune Vokala, „novog starog“ znalca koji se vraća na mjesto gdje je prije nekoliko godina već ostavio svoj trag, obilježio je i premijerni jesenski degustacijski meni znakovitog naziva Autumn Echo. Riječ je o kulinarskoj priči koja ne donosi samo sezonski presjek, već pravi odjek – reminiscenciju lokalnih namirnica, tehnika i okusa koje Vokal podiže na posve novu razinu.
FOOLING AROUND by Fuliranje ove godine na Oleander terasu kultnog hotela Esplanade donosi atmosferu Orient Expressa, uz vrhunski afterwork glazbeni program i najuzbudljiviju street-gourmet ponudu u gradu. ∙ Buncek u tortilji, fileki s pancetom, hrskavi losos štapići, fantastični juneći burger, kultni kremasti kroketi ovaj put s drniškim pršutom, legendarni zapečeni Esplanadini štrukli, crumble od brusnica, jabuke kuhane u bijelom vinu, kreativni vrući kokteli… Na Esplanadinoj kućici čeka vas niz poslastica koje jednostavno morate probati. ∙ Čaroliji blagdanskog ugođaja u Esplanadi teško je odoljeti – pogotovo kad se prepustite sezonskim jelovnicima u Zinfandel’su i Le Bistrou, popodnevnom čaju, božanstvenim slasticama i autorskim koktelima u Esplanade 1925 Baru. Prava mala božićna bajka u srcu Zagreba. ∙ A za doček Nove godine Esplanade priprema glamuroznu večer koja se pamti. Uz pjenušac, crveni tepih i nezaboravne sljedove delicija koje potpisuje chefica Ana Grgić Tomić te uz ritmove poznate glazbene skupine Showtime, u 2026. ulazite s puno plesnog ritma i još više dobrog raspoloženja.
Na Strossmayerovu trgu ponovno se nešto čarobno prelomi u zraku onoga trenutka kada prvi lančići lampica zasjaje među krošnjama, a toplina ljudi nadvlada hladnoću prosinačkih večeri. Fuliranje je otvoreno – i već na prvi pogled jasno je da je ovogodišnje izdanje zagrebačkog Adventa podiglo ljestvicu više. Ne samo gastronomski, ne samo glazbeno, nego atmosferom koja se ne da opisati samo riječima, nego se živi – u koraku, u mirisu, u osmijehu, u glazbenoj noti koja se prolomi između kućica.
U trenutku kada se zagrebački adventski sjaj počinje prelijevati preko ulica, jedan se prostor izdvaja svojom posebnom energijom, gotovo filmskom atmosferom koja podsjeća na glamurozne europske metropole. Oleander terasa hotela Esplanade, sinonim bezvremenske elegancije i gradske profinjenosti, ponovno je postala središtem zimskih druženja – otvoren je Fooling Around, koncept koji redefinira ideju adventa i uvodi nas u novu kulturu after work susreta.
U čarobnom ambijentu zagrebačkog Bundeka, HELLO! Magazin okupio je poznate uz blagdansku gala večeru punu vrhunske gastronomije, elegantnih okusa i nezaboravne prosinačke atmosfere.
Kada proučite kako vaš organizam funkcionira, otkrit ćete da prehrana nije tek popis stolnih navika, nego sofisticiran jezik kojim tijelo komunicira svoju vitalnost, snagu i seksualnu energiju. Za muškarca koji želi pobijediti umor, postati fizički snažniji i ponovno probuditi libido, prehrana postaje ključna arena u kojoj odlučujete hoće li vaš sustav raditi optimalno ili će se zadovoljavati osrednjim.
Ponekad se čini da savršen beauty trenutak zahtijeva cijeli arsenal proizvoda, no onda se pojave oni mali, pažljivo osmišljeni dragulji koji sve mijenjaju. Upravo takva mala revolucija stiže iz suradnje dvaju domaćih brendova – Ruka Beauty i JN Beauty – koji su udružili estetiku, stručnost i filozofiju „manje je više“ te stvorili mini glam duo koji stane u svaku torbicu, a pruža neočekivano snažan efekt.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.