U pokušaju da unese više osobnosti u korisničke profile, Tinder bi mogao izgledati malo više kao konkurentska aplikacija Hinge. Jedna od novih značajki su upiti profila koji služe kao pokretači razgovora. Hinge je inače prepoznatljiv po ovoj značajki. Prema Tinderovom priopćenju za tisak, najpopularniji upiti profila na globalnoj razini su “Ključ mog srca je…”; “Prva stavka na mojoj bucket listi je…”; i “Dvije istine i laž“.
Direktor tvrdi: Ovo nije Tinder od prije 10 godina
Tinder također uvodi osnovne informacijske oznake tako da možete jednostavno prenijeti informacije poput posjedovanja kućnih ljubimaca ili navika u pijenju. Ovo će aplikaciju učiniti sličnijom Hingeu i Bumbleu, koji već duže vrijeme imaju ove oznake.
„Ovo nije Tinder od prije 10 godina. Novi paket značajki proizlazi iz rastuće potrebe za autentičnošću, dubinom i željom za vezama koje nadilaze površinu“, napisao je Tinderov glavni proizvodni direktor Mark Van Ryswyk u priopćenju za javnost. “S ovim novim profilom i značajkama otkrivanja, nikada nije bilo tako lako i zabavno dijeliti ono što vas čini jedinstvenim“, nastavio je Van Ryswyk.
Postoje i neke originalne nove značajke. Jedna je profilni kviz, gdje možete podijeliti preferencije i interese na svom profilu s potencijalnim podudaranjima kako biste vidjeli koliko ste kompatibilni. Tinder je također ažurirao svoje korisničko sučelje (UI) kako bi dao svjež izgled aplikaciji i dodao Dark Mode za kasnonoćno korištenje.
Tinder je i nadogradio sustav prijava
Konačno, aplikacija je nadogradila sustav prijavljivanja. Korisnici su uvijek mogli prijaviti profile, ali sada mogu prijaviti određene elemente profila ako ih smatraju uvredljivima.
“Znamo da nova generacija korisnika daje prednost kvalitetama temeljenim na vrijednostima kao što su poštovanje (78 posto) i otvorenost (61 posto) u odnosu na izgled (56 posto)“, rekao je Van Ryswyk, pozivajući se na podatke iz Tinderovog nedavnog izvješća Future of Dating. “Stalo im je do autentičnih veza stvorenih kroz zajedničke interese i zajedničke ciljeve i nemaju vremena za ‘igranje’ poput prethodnih generacija. Oni žele prikazati svoje istinsko autentično ja i očekuju isto zauzvrat.”
Kad se jutro polako razlije po Zagrebu, grad se budi u ritmu između snova i stvarnosti, a život postaje kolekcija trenutaka koji zaslužuju da ih zabilježimo. Upravo u tim prvim zrakama sunca, gdje svaka ulica skriva svoju priču, započinje mali dnevni ritual Dubravke i Donovana, spoj stila, slobode i elegancije. Njihova nova Fiat Grande Panda nije samo automobil; ona je pokretni dnevni boravak, svjedok svakog osmijeha, svakog pogleda i svakog mirisa grada koji se otkriva korak po korak. U HELLO! duhu, tu svakodnevicu pretvaramo u lifestyle, gdje moda, gastronomija, urbana avantura i elegancija vožnje postaju trenuci koji nadilaze običan dan i pretvaraju ga u priču koju vrijedi ispričati.
Luksuz je dugo bio sinonim za sjaj, visoki sjaj. Za komade koji blistaju pod reflektorima, za etikete koje se prepoznaju i prije nego što primijetiš sam proizvod. No posljednjih godina dogodila se tiha revolucija: ljudi su počeli otvarati prozore svojih života i dopuštati svježem zraku da promijeni pravila igre. Novi luksuz više nije ekskluzivan, nego uključiv. Nije bučan, nego smiren. Nije nešto što posjeduješ da bi impresionirao svijet, nego da bi olakšao život sebi. Jednostavnost je postala cool. I to ne kao trend, nego kao filozofija.
Internet je danas poput šarma na prvom spoju. Može djelovati očaravajuće, glatko i dotjerano izvana, ali čim shvatiš da je sve samo scenografija i prazna retorika, gubiš interes. Nema ništa privlačnije od veze u kojoj su stvari jasne, u kojoj je sve izrečeno bez muljanja, bez “vidjet ćemo”, bez šarenih fraza koje zvuče lijepo, ali ne znače baš ništa.
Savršeno izbrušeni smijeh na Instagramu, nedjeljni stol pun avokada koji se u stvarnosti već pretvorio u mrzovoljnu smeđu pastu, te “spontana” fotografija s plaže iza koje stoji dvadesetak pokušaja i jedan izgorjeli nos. Čini se da smo svi zajedno odigrali jednu dugačku predstavu idealnog života, ali publika se polako razilazi. Danas je u modi nešto sasvim drugačije. Novi luksuz je kada se više ne trudimo izgledati luksuzno.
U svijetu u kojem su marketinške parole ponekad jednako glasne kao sportski komentatori koji prenose finale, generacija Z i milenijalci mirno su podigli ruku i rekli: dosta nam je buke. Prestali su se paliti na prazna obećanja i „sjajne“ kampanje koje sjaje samo do trenutka kada otvoriš kutiju i vidiš da unutra zapravo nema ničega osim puno plastike i još više razočaranja.
Većina muškaraca mrzi peglanje jer je dugotrajno, monotono i često izgleda kao da vrijeme prolazi u prazno dok se bore s naborima na košuljama koji nikada ne žele surađivati. Srećom, postoji način da tu mržnju zamijenite osjećajem kontrole i učinkovitosti, a pritom ne žrtvujete niti jedan trenutak vašeg rasporeda. Xiaomi Handheld Garment Steamer dolazi kao mala revolucija za sve one koji žele izgledati besprijekorno, ali bez sat vremena provedenog u napetom držanju daske za peglanje.
Postoje automobili koji se voze… i oni koji se doživljavaju. MG Cyberster pripada potonjoj kategoriji — vozilo koje u trenu postaje glavna tema svakog događanja, a da nije ni upalilo motor. Futurističke linije, odvažne proporcije i detalji koji kao da su pobjegli iz najljepše skice automobilske budućnosti, pretvaraju ovaj električni roadster u objekt želje.
Neki još uvijek odbijaju prihvatiti, ali jesenske obaveze vratile su nas u užurbanu dnevnu rutinu! S prvim danima kalendarske jeseni ubrzali smo tempo, a uz novog pametnog pomoćnika poput najtanjeg preklopnog telefona na tržištu, HONOR Magic V5, multitasking i praćenje natrpanog dnevnog rasporeda znatno je lakše. Pokretan umjetnom inteligencijom i Googleovim asistentom Gemini, ovaj pametni telefon već je omiljeni gadget mnogima, pa tako i svestranoj Minei.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.