Renomirana hrvatska violončelistica, Ana Rucner, nedavno je ostvarila niz impresivnih nastupa u Kini. Ova virtuozna glazbenica oduševila je kinesku publiku serijom koncerata diljem zemlje u raznim gradovima poput: Shanghai, Hanghzhou, Jiangsu Province, Antig i brojnim drugim, priređujući nezaboravna glazbena iskustva, a njezini nastupi oduševili su sve posjetitelje.
Tijekom svojih koncerata, Ana Rucner nije samo izvodila prekrasne glazbene kompozicije već je dijelila svoju strast prema glazbi kroz inspirativne nastupe kojima također promovira svoju zemlju. Njezina izvanredna vještina sviranja violončela spojena s emocionalnom dubinom njezinog izraza tijekom svakog nastupa ostavila je snažan dojam na publiku diljem Kine.
Osim koncerata, Ana Rucner, također je održala niz majstorskih tečajeva, gdje je dijelila svoje znanje i iskustvo s mladim glazbenicima i zaljubljenicima u violončelo. Kroz nekoliko masterclass predavanja, Ana je pridonijela razvoju mladih glazbenih talenata i pružila podršku budućim generacijama glazbenika u Kini prenoseći im svoje znanje i ljubav prema glazbi.
“Ova godina započela mi je sa čestim putovanjima u Kinu još u mjesecu svibnju. Zadnje je bilo malo dulje (mjesec dana) jer sam imala puno glazbenih angažmana. Osim solističkih koncerata imam i svoje učenike te održavam glazbene masterclassove koji su i više nego uspješni, jer je njima edukacija vrlo važan segment. Publika je posebna, strpljivi su, zahvalni i velikodušni u izražavanju emocija nakon što uspostavimo istinski kontakt i povežemo energije.“ – govori Ana o važnosti masterclass predavanja koja održava u Kini.
Kratak dio atmosfere masterclassa koja diže na noge sve polaznike možete pogledati na YouTube kanalu Ane Rucner.
Anino iskustvo u Kini govori o njezinoj sposobnosti povezivanja s različitim kulturama putem univerzalnog jezika glazbe.
Njezina posvećenost umjetnosti i želja za dijeljenjem glazbe s ljudima diljem svijeta čine Anu Rucner ne samo izvanrednom glazbenicom već i globalnom glazbenom ambasadoricom.
O svojim daljnjim planovima Rucner govori: „Kina je za mene veliki izazov i životna škola u mnogočemu. U Kini vidim svoj daljnji glazbeni put i vrlo sam posvećena tamošnjoj karijeri koja raste brzinom svjetlosti. Ove godine čeka me još cijela serija koncerata, pa tako i onaj novogodišnji. Na slijedećoj turneji pridružit će mi se glazbeni genijalac, bubnjar Marko Duvnjak koji je i na ovom putovanju bio sa mnom na jednom od koncerata. Naš energičan nastup u Kini je napravio veliki uspjeh. Zajedno ćemo svirati cijelu predstojeću turneju. Inače, imam sjajan menadžment u Kini i jako sam sretna na ovoj prilici koju napokon živim punim plućima. Danas, kad je moj sin već odrastao mogu si priuštiti ovakav poslovni potez, a i imam dovoljno zrelosti i iskustva da sve ovo iznesem jer je tempo koji u Kini imam kad dođem prilično zahtjevan. Puno radim, putujem iz grada u grad, odrađujem puno marketinških aktivnosti…uglavnom, nema stajanja. I tako treba biti!”
Ana je također snimila nekolicinu video spotova po važnim kulturološkim lokacijama kao što su Shanghai Waibaidu Bridge i Wukang building u gradovima Shanghai i Hangzhou.
Za odjevne kombinacije zaslužni su hrvatski dizajneri Igor Dobranić i Juraj Zigman u čijim kreacijama je Ana prošla kroz Kinu.
U jednom od samih centara tih gradova oko nje se okupljala znatiželjna masa snimajući svaki njezin pokret. Također ostvarila je suradnje s kineskim poznatim umjetnicima i dizajnerima koje jedva čeka podijeliti sa svima.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.