Sezona božićnih partyja i domjenaka je pred nama, i uvijek nas dovodi pred isto pitanje. Što odjenuti, a da ne gomilamo niz malih crnih haljina, šljokičastih bluza i ostalih komada odjeće koje uglavnom odjenemo samo jednom. Neki će se upustiti u sve popularnije iznajmljivanje outfita, a drugi će svojim starim komadima pokušati dati novu priliku.
Modni detalji su ti koji će učiniti razliku i udahnuti vašim starim odjevnim predmetima novi život. U Zaksu je počeo Sjajni petak, njihova inačica najpoznatijeg šoping petka zbog kojeg smo odmah poželjeli obnoviti svoju kolekciju nakita. U Zaksu možete pronaći nakit na popustu i do 40%, a ove komade smo odmah poželjeli za sebe.
Srebrne tenis narukvice vratile su se na velika vrata i idealni su komad za party outfite. Naši favoriti su srebrna narukvica Delight, Luxury i Bliss, a za maksimalan efekt bismo odabrali nekoliko njih. Ako volite elegantnu klasiku, narukvica Luxury je baš za vas.
Zlatne naušnice alke su must have svake kolekcije nakita i ne možemo zamisliti svakodnevni ili party styling bez njih. Ovaj put bismo poželjeli zlatne naušnice Golden Reflection koje su se malo odmakle od klasičnog dizajna alki, a sjajno će se istaknuti u all black izdanjima.
Zlatno prstenje često bude decentno, ali Zaksova ponuda zlatnog prstenja oduševljava i one koji preferiraju maksimalizam. Zlatno prstenje Mistery i Dream upravo su takvi komadi nakita koji ne mogu proći nezapaženo.
Svaki party outfit zaslužuje ogrlicu koju ne nosimo u svakodnevnim outfitima. Takve ogrlice obično su dužeg oblika, a svojim blještavim dizajnom jednostavno zahtijevaju glamurozne outfite. Zlatne ogrlice Green Power i Golden Flare upravo su takvi komadi nakita.
Za one koji ipak preferiraju decentne i profinjene komade nakita, preporučili bismo Zaksov dijamantni nakit, ponajviše ogrlice s jednostavnim privjeskom ili manje fiksne naušnice koje ćete moći kombinirati i u svakodnevnim outfitima.
U Zaksu Sjajni petak traje cijeli mjesec, a mi vam preporučamo da njihovu ponudu istražite u poslovnicama i na webshopu. Oduševite se shoppingom i zablistajte!
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.