Multifunkcionalni modni dodatak kao rezultat odlične suradnje Lexus i Klisab brendova
Lexus je već drugu godinu partner hrvatskog modnog brenda KLISAB. Kao rezultat ove odlične suradnje osmišljen je multifunkcionalan modni dodatak koji predstavlja spoj ovih dvaju autentičnih brendova.
Kako bi obilježili uspješnu dvogodišnju suradnju, brendovi Lexus i Klisab osmislili su modni dodatak koji u sebi nosi obilježja ovih dvaju autentičnih brendova na tržištu.
Modni brendKLISAB prepoznatljiv je po svojim hrabrim i jedinstvenom modnim rješenjima, dok je Lexus, luksuzni brend automobila na tržištu koji posebnu pažnju stavlja na čovjeka u središtu svih svojih proizvoda i u duhu Omotenashia svojim kupcima nastoji ostvariti potrebe i pružiti iskustva koja do sada nisu doživjeli.
Upravo su jedinstvenost i ručne izrade, vidljiva poglavito u interijeru Lexusa, svijest o vlastitom utjecaju na okoliš, važnost koju ima dizajn proizvoda ali i udobnost korištenja, aspekt luksuza, vrijednosti koje u sebi nosi Lexus, jednake onima koje Klisab vidi u vlastitom brendu, zastupa i provodi.
Ovo je bila inspiracija i za kreiranje posebnog modnog detalja kao rezultata odlične dosadašnje suradnje Klisaba i Lexusa.
„Željeli smo kreirati item koji će s jedne strane autentično prezentirati našu vlastitu estetiku i s druge strane simbolički ilustrirati zajedničke vrijednosti naših dvaju brendova. Znali smo da želimo kreirati „small leather good“. Odlučili smo se za izradu privjeska kojem je ishodišna ideja bila da bude privjesak za automobilski ključ, međutim konačan proizvod pokazao se multifunkcionalan – osim kao privjesak za ključeve, jednako uspješno funkcionira i kao modni asesoar, apliciran na torbu, pasicu za remen ili drugdje. Kao i segmenti Lexusa, svaki item izrađen je ručno od kvalitetne kože, i nadamo se da se i u njemu prepoznaje barem dio umijeća i izvrsnosti kakvu vežemo za Lexus i Japan.“ objasnili su nam dizajneri Klisaba Tomislav Kliškinić i Marko Šabarić.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Predsjednica Kreativne Istre i osnivačica Tijare govori nam o transformaciji Istre u međunarodnu destinaciju vjenčanja, snazi kreativnih industrija i emociji koja stoji iza svakog savršeno ispričanog eventa.
Zagrebačka frizerska scena upravo je dobila prostor koji izgleda kao da je stigao iz neke velike svjetske metropole. Raptur 2.0, smješten u Cankarevoj 15, donosi potpuno novo iskustvo ljepote – mjesto gdje se dizajn, umjetnost i frizerska filozofija stapaju u jedan doživljaj.
Inspirirana sjećanjima na djetinjstvo, nova Merla kolekcija „Veselite se jako!“ spaja vrhunski damast, crvene detalje i blagdanski ugođaj, a uz stolnjake i posteljinu donosi i ukrasne dodatke za elegantan blagdanski dom.
U Mesničkoj ulici, u samom srcu Zagreba, otvorio se prostor koji već na prvi pogled mijenja ritam grada i poziva na usporavanje, na dah ljepote i dodir estetike. Melograno concept store galerija novo je utočište luksuza, umjetnosti i bezvremenskog dizajna, mjesto u kojem se svaka stvar doima kao pažljivo odabrano zrno u raskošnom plodu nara.
Nevidljive kuhinje postaju jedan od najtraženijih trendova u uređenju doma za 2026. godinu. Minimalističke, funkcionalne i estetski nenametljive, savršeno se uklapaju u koncept suvremenog stanovanja gdje se granice između kuhinje i dnevnog boravka brišu. Cilj je da prostor odiše elegancijom i skladom, bez „vizualne buke“ koju obično stvaraju otvorene radne površine, uređaji i mnoštvo detalja.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.