Predstavljena nova turistička destinacija “Vrata Papuka”
U Eko točki Jankovac, svijetlo dana je ugledao projekt Turističke zajednice Područja Vrata Papuka pod nazivom "Otvorite vrata Papuka". Tom prigodom, predstavljen je novi vizualni identitet i logo Zajednice te nova web stranica, označavajući početak uzbudljivog putovanja prema ovoj iznimnoj prirodnoj destinaciji.
Logo koji je stvoren nakon dugotrajnog rada predstavlja iznimno rijetku endemsku vrstu pužića, nazvanu Graziana Papukensis ili Papučka gracija, koja se može pronaći isključivo na Papuku. Ana Marunica, direktorica TZP Vrata Papuka, istaknula je da ovaj logo simbolizira njihovu destinaciju kao neočekivanu oazu prirodne ljepote, mira i ekološke svijesti. “Korak u prirodu” postala je komunikacijska poruka koja prati ovaj logo, noseći duboku poruku o očuvanju okoliša.
Papuk, dom dviju endemskih vrsta iz istoga roda, Graziane Papukensis i Graziane Slavonica, postao je svjetski poznat po svojim čistim izvorima, gdje te vrste obitavaju. Web stranica TZP Vrata Papuka, koja je predstavljena istog dana, odražava pažljivu izradu do posljednjeg detalja, nudeći putnicima sve što trebaju znati o ovoj predivnoj destinaciji. Ovo je tek početak priče o Vratima Papuka, destinaciji koja poziva sve ljubitelje prirode da otvore vrata i istraže ovaj čaroban kutak Hrvatske.
Što nudi destinacija Vrata Papuka?
Prednost destinacije Vrata Papuka leži u njezinoj blizini Parka prirode Papuk, jednom od najdragocjenijih prirodnih resursa Hrvatske. Park prirode Papuk nudi brojne staze za planinarenje i bicikliranje, divlje šume i čarobne vodopade. Posjetitelji mogu istraživati bogatstvo flore i faune ovog zaštićenog područja te uživati u čarima netaknute prirode. Bez obzira na to jeste li zaljubljenik u aktivnosti na otvorenom ili jednostavno tražite mir i tišinu, Park prirode Papuk pruža nezaboravno iskustvo.
Svi turisti koji dolaze na područje Vrata Papuka, ne bi smjeli zaobići i jednu od najljepših atrakcija ovog kraja – Geo Info Centar. Smješten u srcu Voćina, Geo Info Centar je postao nezaobilazno odredište za sve one koji žele dublje razumjeti prirodne ljepote i bogatstvo Papuka, ali i povijest naše planete – od postanka do danas. Ovaj centar nudi obilje informacija o geologiji, botanici i fauni ovog područja te organizira edukativne ture i radionice za posjetitelje svih dobnih skupina. Na taj način, Geo Info Centar postaje ključno mjesto koje pruža dodatno obogaćenje posjetima Vratima Papuka.
Ovdje posjetitelji mogu otkriti čari netaknute prirode, uroniti u povijest i tradiciju te obogatiti svoje znanje o očuvanju okoliša. Vrata Papuka pozivaju vas da otvorite vrata ovom jedinstvenom iskustvu.
Više o turističkoj ponudi destinacije Vrata Papuka možete istražiti ovdje.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.