Sve o najpopularnijoj anti age kremi u Hrvatskoj: Zašto se svake dvije sekunde proda jedna kutijica
Najprodavaniju anti age kremu u Hrvatskoj u devedesetima su počele koristite mnoge mame, a danas tu tradiciju nastavljaju njihove kćeri. Slavna krema Nivea Q10 slavi 25. rođendan, a mi vam donosimo priču o kremi punoj sastojaka koja vraća vrijeme unatrag.
15 studenoga 202310:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Kad su anti age kreme i serumi u pitanju, ponuda na policama uistinu je raskošna no samo su neki proizvodi toliko uspješni da im se žene desetljećima vjerno vraćaju i prenose ih s koljena na koljeno, poput najbolje čuvane tajne ljepote. Kultna krema NIVEA Q10 ove godine slavi 25. rođendan, a mi smo vas odlučili iznenaditi manje poznatim činjenicama vezanim za tu beauty superjunakinju.
Ove nevjerojatne informacije oduševit će svakog fana kozmetičke industrije i razjasniti zašto je neodoljivo mirisna i glatka krema s koenzimom Q10 već godinama najprodavaniji anti-age proizvod u Hrvatskoj.
Krema NIVEA Q10: Jeste li znali da je ključni sastojak dobio Nobelovu nagradu?
Ako je već koristite, neće vam biti nimalo čudna informacija da je krema NIVEA Q10 pravi pametnjaković iz svijeta ljepote, no jeste li znali da je za sastojak koji ju čini tako fantastičnom zapravo zaslužan – Nobelovac?
Naime, dr. Peter Mitchell je prvi dokazao kako koenzim Q10 igra važnu ulogu u opskrbi stanica energijom, a za to je otkriće dobio Nobelovu nagradu.
Znanstvenici iz laboratorija kozmetičke kuće NIVEA, godinama su marljivo radili kako bi to saznanje pretočili u bijele kutijice i doveli na police parfumerija pa je tako 1998. godine krema NIVEA Q10 ugledala svjetlo dana i na prvi dodir oduševila žene u potrazi za vrelom mladosti. Ova slavljenica je i dan danas apsolutni hit među proizvodima njege koja ublažava posljedice starenja, a možemo je pronaći u različitim oblicima – za dan, za noć, za popunjavanje bora, za područje oko očiju, za posebno dehidriranu kožu, s dodatkom vitamina C, u obliku, ampula, maske za lice, losiona za tijelo i drugim iznimno učinkovitim oblicima koje možete istražiti ovdje.
Što je zapravo Q10 i zašto tako djelotvorno “briše” bore?
Koenzim Q10 je antioksidans koji tijelo prirodno proizvodi, a sličan je vitaminu. Q10 ispunjava dvije zadaće u isto vrijeme: daje energiju i štiti stanice kao antioksidans.
Proizvodnja energije: koenzim Q10 je posebno neophodan za proizvodnju stanične energije u mitohondrijima, a kao antioksidans, Q10 se bori protiv slobodnih radikala unutar i izvan stanica. Neki tvrde da je Q10 važniji od kolagena.
UV zračenje, stres i toksini iz okoliša mogu povećati broj slobodnih radikala, a ako je koncentracija previsoka, slobodni radikali dovode do oksidativnog stresa. To može oštetiti stanice i potaknuti upalu, ali i ubrzati starenje kože. Zbog toga je koenzim Q10 tako bitan za glatku kožu zdravog izgleda.
Sad kad smo odradili sat kemije, krećemo na zabavu, a to su činjenice koje o superpopularnoj kremi koje obožavaju žene sa svih krajeva svijeta!
Svake dvije sekunde jedna NIVEA Q10 krema proda se negdje u svijetu
Redovitim korištenjem ova krema vraća 8 godina izgubljenog Q10 u samo 2 tjedna! Nije čudo što leti s polica
NIVEA kremu koristi Kate Middleton, a NIVEA Q10 losion za tijelo Meghan Markle
Pristupačna cijena bez problema parira najskupljim kremama s polica, a sve zbog ideje da baš svaka žena ima pravo na vrhunsku njegu
Koenzim Q10 osigurava 95% stanične energije, a nažalost njegova razina opada starenjem. Tu u pomoć priskače kultna krema
Popularna krema izuzetno se brzo upija, a zato je obožavaju i žene koje su uvijek u žurbi
Ovo je najčišći koenzim koji ćete naći na tržištu. Zašto? Zato što BDF ima ekskluzivu na najčišćiju sirovinu na tržištu
Prošle godine u Europi je prodano 400.000 krema NIVEA Q10
Krema NIVEA Q10 na tržištu je već 25 godina, a s vremenom je postala još lakša, modernija i naprednija
Zanima vas jesu li kreme NIVEA Q10 u 2023. veganske? Odgovor je – da
Slavna krema ne briše godine samo s lica – mnoge žene koriste je na području dekoltea i rukama kako bi te “izdajice godina” popratile izgled mladolike kože na licu
Prva reklama za kremu NIVEA Q10, koja se na televiziji emitirala 1998. godine izgledala je ovako:
Tko ju ne bi obožavao!
Sve proizvode iz kolekcije NIVEA Q10 možete pogledati i kupiti ovdje.
U ritmu dana koji često ne ostavlja prostora za predah, naše ruke ostaju tihi svjedoci svega što dodirujemo, nosimo i stvaramo. Upravo zato zaslužuju njegu koja je istodobno učinkovita, lagana i nenametljiva – poput Hello Sunday kreme za ruke, proizvoda koji u jednom potezu pruža hidrataciju, zaštitu i osjećaj profinjenosti.
Muška njega tijela posljednjih je godina doživjela tihu, ali izrazitu renesansu. Ono što je nekoć bilo tek usputni korak u jutarnjem ritualu – brzo sapunanje pod tušem – danas sve češće prerasta u promišljeno iskustvo, gdje gel za tuširanje više nije samo čistač, već mirisni pratilac, sredstvo samopouzdanja, pa i trenutak luksuzne introspekcije. Moderni muškarac sve jasnije razlikuje razine kvalitete, potreba i željenih učinaka, zbog čega je izbor pravog gela za tuširanje postao jednako važan kao i odabir parfema ili kreme za lice.
Prvi put u Hrvatskoj dostupan je laser koji definira nove standarde medicinskog pomlađivanja kože. Poliklinika Estera uvodi Alma Hybrid CO₂ – nagrađivanu hibridnu tehnologiju koja estetsku medicinu vodi u novu eru preciznosti i regeneracije, s rezultatima koje obični CO₂ laseri ne mogu dosegnuti.
U modernom svijetu, gdje svakodnevne obaveze, poslovni rokovi i društvene obveze stalno prijete da nas preplave, stres je postao neizbježan pratitelj naših života. No dok svi često svjesno osjećamo njegove psihološke posljedice – tjeskobu, umor, nesanicu ili nemir – ono što se događa ispod površine, na našoj koži, često ostaje neprimijećeno dok ne postanu očiti prvi znakovi starenja, iritacije ili nepoželjni estetski problemi.
Uspori za trenutak. Zamisli – dan je bio dug, misli još aktivne, lice primijetilo umor, možda čak i sjene ispod očiju, tekstura koja ne izgleda svježe niti odmorno.
Studeni je mjesec u kojem brkovi imaju misiju. Iza njih ne stoji samo pomodni trenutak, nego snažna poruka – podsjetnik muškarcima da se brinu o sebi, o svom zdravlju, tijelu i duhu. Movember je već odavno prerastao u globalni pokret koji potiče razgovor o onome o čemu se prečesto šuti: o muškom zdravlju, o prevenciji, o emocijama koje nerijetko ostaju neizgovorene. A možda je baš brijanje, taj svakodnevni ritual u kojem muškarac ostaje sam sa svojim odrazom, najbolji trenutak da se započne s promjenom.
Studeni već godinama nosi sasvim posebno značenje za muškarce diljem svijeta. Movember — mjesec brkova, svjesnosti o muškom zdravlju i tihih unutarnjih borbi koje muškarci rijetko izgovaraju naglas — postao je prilika da zastanemo, pogledamo se u ogledalo i upitamo: brinemo li se doista o sebi? Dok brkovi rastu kao simbol solidarnosti i samosvijesti, Movember sve češće prerasta u trenutak kada se muška rutina preispituje iz temelja — od zdravlja do njege, od unutarnje ravnoteže do vanjskog dojma.
U današnjem društvu, gdje se briga o osobnoj higijeni i izgledu sve više cijeni, muškarci sve češće pribjegavaju njezi intimnih dijelova tijela. Ovaj trend nije samo estetske prirode, već ima i značajan utjecaj na osobno samopouzdanje i opće dobrostanje. Međutim, kako bi se postigao željeni rezultat bez iritacija i nelagode, važno je pristupiti ovom procesu s pažnjom i odgovornošću.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.