Žene je oduševio: Kim Kardashian tek je predstavila grudnjak s bradavicama, a već je rasprodan
Kim Kardashian privukla je veliku pažnju neobičnim grudnjakom "s bradavicama", a žene su ga s oduševljenjem dočekale.
31 listopada 2023
SKIMS
31 listopada 202315:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Uz pikanterije iz memoara Britney Spears i kostime za Halloween ovih se dana mnogo govori i o novom grudnjaku Kim Kardashian, koji dolazi uz šok efekt. Kim Kardashian grudnjak s bradavicama predstavila je tek prije nekoliko dana, a vjerovali ili ne, u dućanu njezinog brenda SKIMS već je rasprodan u svim bojama i veličinama.
Neki komentatori na društvenim mrežama ovaj su grudnjak proglasili neukusnim no čini se da su žene jedva dočekale ideju poznate reality zvijezde koja oslobađa prirodnu žensku siluetu dok pritom grije grudi i daje im toliko potrebnu podršku i savršen oblik.
Kim Kardashian grudnjak predstavila uz seksi reklamu
Naravno, privlačnost ovog neobičnog komada donjeg rublja pojačala je reklama sa zanosnom Kim Kardashian, koja odjevena u bež majicu i uske hlače, s dioptrijskim naočalama na licu glumi seksi poslovnu ženu koja uživa u svom oslobođenju.
Grudnjak se po cijeni od 62 eura na službenoj stranici brenda SKIMS može kupiti u šest boja, od najsvjetlije bež preko čokoladno smeđe do crne, u veličinama košarica A, B, C, DD i F. Kao što smo spomenuli, rasprodan je baš u svim bojama i veličinama.
“Savršena punoća, poboljšani oblik i autentično povećanje grudnjaka Ultimate Bra, sad s ugrađenim podignutim detaljem bradavica za živahni izgled bez grudnjaka koji ostavlja snažan dojam. Izrađen je od super mekane sjajne tkanine od mikrovlakana te ima sužene pjenaste jastučiće za seksi, prirodnog izgleda podizanje i potporu. Ovaj push-up grudnjak uključuje glatke rubove i jastučiće, skrivene donje rubove za udobno pristajanje koje ne bocka i ne steže. Dizajniran za apsolutnu udobnost” – ovako se na stranici brenda SKIMS opisuje grudnjak koji je podigao veliku prašinu.
Kim Kardashian grudnjak s bradavicama nije izumila već ponovno oživjela
Premda je novi grudnjak brenda SKIMS sve iznenadio, ovdje, naravno, nije riječ o izumu slavne reality zvijezde i njezinog tima.
Kim Kardashian grudnjak sa ispupčenjima, odnosno trend bradavica koje se naziru kroz majicu vratila je iz razdoblja devedesetih kad je to uistinu neko vrijeme bilo moderno. Taj trend zorno su pokazale djevojke iz serije “Seks i grad” u brojnim epizodama, a vjerni obožavatelji te serije sjetit će se epizode u kojoj Samantha kupuje lažne bradavice kako bi postigla takav efekt.
Dapače, stil s vidljivim bradavicama možemo vidjeti već i na najavnoj špici te kultne serije, u kojoj Carrie Bradshaw gradom hoda u ružičastoj majici bez grudnjaka i bijeloj suknji od tila.
Modni brend Victoria’s Secret svojedobno je također prodavao ovakve grudnjake no otkako su izašli iz mode nije im bilo ni traga ni glasa.
Modni portali ovaj potez su prozvali genijalnim jer osnažuje žene da se osjete slobodnima i seksi u svakoj prigodi, a može pomoći i ženama koje su se borile s rakom dojki da vrate samopouzdanje.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.