Met Gala, najveći modni događaj godine, proslava je najnovije izložbe u njujorškome Muzeju umjetnosti Metropolitan. Svake godine stotine slavnih pozvane su da prošetaju crvenim tepihom Metropolitana odjeveni u kreacije inspirirane unaprijed zadanom temom, što je ove godine bila ostavština legendarnog i kontroverznog Karla Lagerfelda.
Met Gala ovo ne tolerira
Skupi i ekskluzivni događaj, koji se svake godine održava prvoga ponedjeljka u svibnju, prošle je godine prikupio više od 17 milijuna dolara za muzejski Institut za kostimografiju. Tijekom gostovanja na televiziji CBS uoči ovogodišnje Gale, organizatorica događaja i legendarna urednica modnog časopisa Vogue Anna Wintour (73) i kustos muzeja Andrew Bolton objasnili su da ne postoje stroge smjernice oko toga koga će se pozvati na event, ali da postoji nekoliko pravila čije kršenje može rezultirati samo jednim – zabranom budućih posjeta.
Nema pušenja i nema diranja izložaka
Dva stroga pravila, otkrio je Bolton, jesu zabranjeno pušenje i zabranjeno diranje muzejskih izložaka. Sjetio se kako su prvo pravilo zvijezde u prošlosti pokušavale zaobići pušenjem u toaletima, kao 2017. kada su zvijezde poput Belle Hadid, Dakote Johnson i Marca Jacobsa uhvaćene na „čik-pauzi“, zbog čega je prigovor poslalo čak i američko Ministarstvo zdravstva.
Emily Blunt, Michael Kors, Lea Michele i druge zvijezde na ovogodišnjoj Met GaliFOTO: PROFIMEDIA
Popis pozvanih ovisi o temi izložbe
Iako ne postoje čvrsta pravila oko toga kako se slaže lista gostiju, Wintour je ipak otkrila kako se bira tko će biti pozvan: „Ovisi o godini. Ovisi o temi izložbe. Stvarno nema jednostavnog odgovora“.
A koju poruku ima za zvijezde koje su nezadovoljne što nisu pozvane? „Uvijek postoji sljedeća godina“, dodala je legendarna urednica, „a svake godine pokušavamo napraviti nešto drugačije, i pozvati neke drugačije ljude“.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.