LEONA PARAMINSKI U PODCASTU “MAME KOD LANE” OTKRILA ISTINU O NEIZVJESNOM I VALOVITOM PUTU DO MAJČINSTVA
Nova epizoda omiljenog podcasta „Mame kod Lane“ donosi priču o putovanju Leone Paraminski od brojnih glumačkih, do one najveće i dugo očekivane majčinske uloge.
Leona Paraminski, međunarodno uspješna hrvatska glumica, domaćoj se javnosti istaknula ulogama u kultnim TV serijama. Počevši s glumom vrlo rano, danas iza sebe ima više od 30 filmskih, TV i kazališnih uloga, a njezina glumačka izvrsnost prvu joj je nagradu donijela već u studentskim danima na Akademiji dramskih umjetnosti u Zagrebu.
Igrajući glavne ženske likove zasjala je u filmovima „Prezimiti u Riju“, „Vinko na krovu“ i „The Party“, za koje je osvojila čak pet nagrada, među kojima je i prestižna Zlatna Arena. Svestranost u glumačkom svijetu izrazila je i kroz posudbu glasa u animiranim filmovima – „Princ od Egipta“ i „Ledeno doba 4“.
Leona Paraminski otkrila sve u podcastu
Nakon preseljenja u SAD, njezin je talent vrlo brzo prepoznat i na američkoj kazališnoj i filmskoj sceni gdje je usporedno s dinamičnom karijerom, na Santa Barbara City Collegeu prenosila svoje umijeće novim generacijama glumica i glumaca koje su s velikim interesom upijale njezino znanje. Pisanjem kolumne „Priče s druge strane“ za jedan domaći portal čitateljima davala je perspektivu života i castinga na američki način, kao i još jednu priliku da osjete njezin vedar karakter, empatičnu dušu i britak jezik.
Nedugo nakon slijetanja u Hrvatsku iz daleke Santa Barbare, gdje se prije 9 godina preselila sa suprugom Tinom, Leona se pridružila u studiju voditeljici Lani Gojak Bajt. Iskrenim i emotivnim razgovorom majčinstvo je opisala kao prekrasnu sponu, koja je na neuobičajen način obogatila odnos nje i njezine sestre.
No, put do trudnoće je bio dugotrajan, obilježen odgađanjima jer je puno radila, a želja da postane majka sve je više rasla. Golema promjena, koja je uslijedila radi preseljenja u Kaliforniju, donijela je emotivno razdoblje prilagodbe na potpuno novi život i okolinu nanovo stavljajući majčinstvo na čekanje. Kada je osjetila konačni „sad ili nikad“, uputila se na prekooceanski let u vrhuncu zime i lockdowna.
Zahvaljujući medicinski potpomognutoj oplodnji kojoj se odlučila podvrgnuti u Hrvatskoj, konačno je uspjela zatrudnjeti. I sama je bila iznenađena dugotrajnim oporavkom nakon hitnog carskog reza i osjećajem nemoći kao posljedicom, a slijedili su i prvi izazovni mjeseci s prinovom, dok je pomoć od obitelji bila udaljena, ni manje ni više nego oceanom.
Uvijek iskrena i otvorena, Leona je s Lanom pričala o usamljenosti majčinskog posla, svom prvom putovanju s kćerkicom na kojem su obje plakale i izgubljenom vremenu s obitelji. Intima, snaga i zajedništvo na Leoninom putu do majčinstva bude snažne osjećaje bliskosti i povezanosti te svaku njezinu priču smještaju u dragocjenu riznicu iskustva i inspiracije koju gledateljima pruža podcast Lane Gojak Bajt.
Podcast „Mame kod Lane“ počeo je s emitiranjem u travnju 2023. godine i u vrlo kratkom vremenu je uplovio u domove i srca brojnih slušatelja. Lanina toplina i izvanredna sposobnost povezivanja s publikom okupile su jedinstvenu zajednicu, prepunu međusobne podrške, povjerenja i dijeljenja roditeljskih pustolovina, gdje „tabu” teme jednostavno ne postoje.
Savršeni balans smijeha, suza i ozbiljnosti slušatelje vodi kroz delikatni vrtlog roditeljskih zgoda koje svaki gost s lakoćom iznosi svojoj empatičnoj sugovornici, voditeljici Lani Gojak Bajt. Kroz opuštenu zajedničku razmjenu iskustva s gošćom, voditeljica Lana Gojak Bajt je još jednu jedinstvenu priču približila srcima svojih gledatelja i slušatelja.
Nova epizoda podcasta „Mame kod Lane“ dostupna je od danas na YouTube, Spotify, Apple i Google podcast platformama.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Ponekad se čini da savršen beauty trenutak zahtijeva cijeli arsenal proizvoda, no onda se pojave oni mali, pažljivo osmišljeni dragulji koji sve mijenjaju. Upravo takva mala revolucija stiže iz suradnje dvaju domaćih brendova – Ruka Beauty i JN Beauty – koji su udružili estetiku, stručnost i filozofiju „manje je više“ te stvorili mini glam duo koji stane u svaku torbicu, a pruža neočekivano snažan efekt.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.