Letjet će s polica: Kylie Minogue snimila kampanju za cipele nastale suradnji dva moćna brenda
Koga izabrati kao zaštitno lice za kolekciju koja slavi pop kulturu? Kylie Minogue fantastičan je izbor!
24 listopada 2023
24 listopada 202309:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Da će luksuzni brend Jimmy Choo, koji je na modnu mapu još devedesetih postavila sama Carrie Bradshaw, surađivati s francuskom modnom kućom Jean Paul Gaultier čuli smo još u rujnu, a sada je stigla i službena kampanja s fotografijama koje ostavljaju bez daha. Kylie Minogue za Jimmy Choo i suradnju s brendom Jean Paul Gaultier snimila je fotografije na kojima utjelovljuje svoje brojne scenske osobnosti, a koja spaja dva kreativna identiteta modnih kuća koje predstavlja.
Kylie Minogue za Jimmy Choo i JPG pokazala je svoja brojna lica
U punoj snazi zajedničke vizije ženstvenosti, osnaživanja i samopouzdanja fotografije slavne džepne Venere koja je ovoj kolekciji privukla i svoje brojne fanove.
Kolekciji koju su zajednički dizajnirale Sandra Choi, kreativna direktorica Jimmy Chooa i Florence Tétier, kreativna direktorica JPG-a, cilj je zajedničkim snagama proslaviti nasljeđe oba brenda.
“Moda je za mene uvijek bila suradnja s kreativcima istomišljenika i čisto osobno samoizražavanje. Jean Paul Gaultier i Jimmy Choo bili su dio mog modnog putovanja i oduševljena sam što mogu raditi s obojicom na proslavi ove iznimne kolekcije”, izjavila je zvijezda kampanje, Kylie Minogue. “Naše se zajedničke povijesne priče stapaju kako bismo stvorili nešto svježe i novo”, dodala je.
Kylie Minogue za Jimmy Choo i JPG pretvara se u pravog kameleona
U kampanji Kylie Minogue prikazuje novu kolekciju obuće rezerviranu za modno najodvažnije te na svakoj novoj fotografiji šminkom i outfitom prati stil cipela koje nosi.
“Ponosna sam što mogu reći da je Jimmy Choo ime koje je postalo dio pop kulture. To vrijedi i za Jeana Paula Gaultiera i za Kylie – svi mi govorimo izvan tradicionalnih okvira, ujedinjujući različite svjetove, simbol ženskog osnaživanja. Zato je Kylie bila naš prvi i jedini izbor. Ona je doista ikona, manekenski izgled koji ujedinjuje ikonografiju dviju kuća i dva grada, Londona i Pariza”, izjavila je Sandra Choi, kreativna direktorica brenda Jimmy Choo.
Na nekim vizualima Kylie Minogue odjevena je poput dame iz Pariza, a na nekima poput prave Y2K ikone. Fotografija s mornarskom kapicom oda je slavnom Jean Paul Gaultieru, a cijela priča nije mogla proći bez majice s bijelom kapuljačom, koja podsjeća na kultni kombinezon koji je Kylie nosila u spotu “Can’t get you out of my head”.
Teško je odabrati koja je fotografija najbolja i koje su cipele zanimljivije.
U modnom svijetu, tišina često ima jači odjek od buke. Baš poput šapata koji vas natjera da stanete i poslušate, nova Pre-Fall kolekcija Lei Lou by Aleksandra Dojčinović dolazi bez krika, ali s jasnom porukom: hrvatska moda više ne igra na sigurno – ona predvodi.
U moru brendova i brze mode, gdje svaki komad često izgleda kao da je nastao pod pritiskom trendova i brojki, na scenu dolazi nešto posve drugačije. Mirna nije samo ime – to je stanje duha, oda sporosti, ljepoti i ženstvenosti utkanoj u svaki šav. Ovo nije konfekcija, ovo su haljine za žene koje znaju što žele, ali najvažnije – ne pristaju na manje.
Postoji li išta luksuznije od toga da ujutro, bez razmišljanja, posegnete za odjevnom kombinacijom koja već zna tko ste, kamo idete i kako se želite osjećati? Nova studio kolekcija effortless Donovana Pavlekovića upravo je ta modna misao pretočena u stvarnost – minimalistička, funkcionalna i izrađena s namjerom da vas prati kroz sve ljetne scenarije, bez i trunke napora.
Donovan Pavleković konačno je upisao novu stranicu u svoju modnu povijest: njegova legendarna Škarnicl torba, dizajnirana po uzoru na američku brown-paper torbu, ali izrađena od vrhunske umjetne kože i oplemenjena zlatnim detaljima, dobila je izdašnu “denim” verziju kojoj teško možete odoljeti.
Ana Maria Ricov lansirala je kolekciju „Stone Bloom“ za proljeće/ljeto 2025. – priču o ljepoti koja se rađa u surovom pejzažu. Inspirirana cvjetovima koji opstaju na kamenu (pustinjska ruža, perasti karanfil, bijela kadulja, crveni mak), kolekcija slavi snagu i nježnost, jasno ocrtane u krojevima i tkaninama.
U glamuroznom ozračju hotela Zonar, modna pista nije bila samo prostor stila – bila je pozornica znanja, hrabrosti i stvaralačke zrelosti. Završna revija Učilišta PROFOKUS još jednom je pokazala zašto se ovo mjesto ne zove tek učilište, već kreativni inkubator budućih modnih profesionalaca. Spoj elegancije i edukacije pretočen je u večer koja je slavila i estetiku i suštinu – reviju koja se ne pamti samo po haljinama, već po ideji iza njih.
Hrvatski brend Robert Sever predstavio je novu resort kolekciju za sezonu ljeto 2025., utemeljenu na svakodnevnim potrebama suvremenih žena koje traže ravnotežu između estetike i praktičnosti. Kolekcija broji više od 50 novih modela, a fokusira se na odjeću prilagođenu različitim dnevnim situacijama – od poslovnih obaveza do večernjih izlazaka.
Zaboravite sve što ste dosad znali o vjenčanicama – Lokomotiva je ušla u bridal svijet s kolekcijom koja redefinira pojam mladenke. Nježna, snažna, romantična, ali i neukrotivo svoja, ova kolekcija ne nudi samo haljine – nudi stajalište, stil i slobodu. Prvi put modni brend Lokomotiva donosi bridal kolekciju koja izgleda kao da je izašla iz snova, ali s potpisom stvarne žene.
Na vjenčanju Jeffa Bezosa u Veneciji stigle su kraljica Rania i princeza Rajwa, pridruživši se brojnim slavnim uzvanicima poput Kim Kardashian i Oprah.
Na svom Instagram profilu, glazbena diva Vanna još je jednom pokazala kako stil i elegancija nemaju rok trajanja. Uz promociju nove pjesme, fanove je oduševila i sofisticiranim ljetnim make-up lookom koji odiše decentnim glamom — savršenim za žene koje traže inspiraciju kako zadržati svježinu, profinjenost i samopouzdanje tijekom toplijih mjeseci.