Uz poznate influencerice Hair by B proslavio 18. rođendan
Vlasnica salona Biljana Žibrat koja se educirala na Arrojo Academy u New York-u, kod Tonye u Chicagu, u međuvremenu i sama postaje licencirani edukator za Ice ekstenzije i koloristiku, kaže da su upravo koloristika i ekstenzije njena najveća ljubav ali da je uvijek naglasak na zdravoj i njegovanoj kosi.
Frizerski salon Hair by B, omiljeni salon poznatih influencerica jučer je proslavio punoljetnost uspješnog poslovanja. Salon koji je među prvima u Hrvatskoj počeo s ugradnjom Ice ekstenzija za kosu, koje su poznate kao španjolska tehnika ugradnje kose, a specifični su po veličini spojeva od samo 2 do 3 mm, te mogućnošću da frizeri sami kreiraju debljinu pramena, prilagođavajući je kosi klijenta.
Vlasnica salona Biljana Žibrat koja se educirala na Arrojo Academy u New York-u, kod Tonye u Chicagu, u međuvremenu i sama postaje licencirani edukator za Ice ekstenzije i koloristiku, kaže da su upravo koloristika i ekstenzije njena najveća ljubav ali da je uvijek naglasak na zdravoj i njegovanoj kosi.
Frizerski salon Hair by B proslavio je rođendan genijalnim tulumom
Već 18 godina najveće zadovoljstvo joj predstavljaju sretna i nasmijana lica klijentica kojima ekstenzijama vraća volumen, punoću i dužinu kose, a samim tim i samopouzdanje.
Ovom prilikom okupila je najvjernije klijente u veličanstvenom ambijentu Kazališne kavane Kavkaz, koja je cvjetnim dekoracijama dobila novo ruho, a najsimpatičniji je bio kutak za fotkanje kreiran od zlatnog shimmera i balona raznih dimenzija s jasnom porukom: “Let’s party”.
Na druženje su stigle i poznata plesačica Martina Vuletić, poznatija kao influencerica Vule, koja je nedavno lansirala i svoj brend Vule-Vous.
Vule svoju dugu, plavu i njegovanu kosu, održava u salonu Hair by B, a sklona je isprobavanju svih noviteta, pa i onih najekstremnijih dužina kose koje postiže sa Ice ekstenzijama.
Jedna od najatraktivnijih influencerica Anamaria Raič, rado nosi volumenske ekstenzije i obožava prirodni izgled.
Na druženju je bila i Marina Karatović Mišura poznatija kao mkm.marina, koja na svom instagramu često priča o oporavku i njezi kose.
Okupljeni su uživali u slasnim zalogajima iz ponude Kavkaza, a zabavljao ih je Sandro Majstrović i njegov glazbeni sastav, te mlada pjevačica Adrijana Baković.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Ponekad se čini da savršen beauty trenutak zahtijeva cijeli arsenal proizvoda, no onda se pojave oni mali, pažljivo osmišljeni dragulji koji sve mijenjaju. Upravo takva mala revolucija stiže iz suradnje dvaju domaćih brendova – Ruka Beauty i JN Beauty – koji su udružili estetiku, stručnost i filozofiju „manje je više“ te stvorili mini glam duo koji stane u svaku torbicu, a pruža neočekivano snažan efekt.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.