Početkom tjedna u novouređenom zagrebačkom Lexus salonu održan je prvi hrvatski ‘Lexus Day’, susret dijeljenja vrijednih informacija i iskustava iz područja brenda. Na ovom prvom u nizu događanju koje je okupilo zaljubljenike u estetiku, dizajn, modu i nove tehnologije, predstavljene su itekako zanimljive domaće suradnje. Osim toga, prisutni su prvi imali priliku vidjeti i inovativni Lexus RZ model, od početka razvijan isključivo kao električno vozilo.
Susret s motom ‘Experience Amazing’ ima istu osnovnu poruku koju nosi Lexus brend nastao još prije gotovo 35 godina kada je japanskom timu inženjera, dizajnera i tehničara dodijeljen tajni projekt osmišljavanja luksuznog automobila bez premca – boljeg od najboljeg na svijetu.
„Upravo to su bili početci ovog brenda koji stvara nevjerojatna iskustva, pretvarajući funkciju u emociju, izvedbu u strast, tehnologiju u maštu i još mnogo više. Iz godine u godinu, Lexus nastoji pružiti najbolje iskustvo luksuznog automobila, s čovjekom u samom središtu. Zbog toga smo i na hrvatskom tržištu putem domaćih, autentičnih suradnji željeli dati podršku onima čiji rad cijenimo, a podudaraju se s misijom i vizijom kompanije“, objasnili su iz Lexusa.
OMOTENASHI GOSTOPRIMSTVO
Svoj duh i viziju Lexus fokusira na dva najbitnija aspekta – duh Omotenashija i Takumi majstore. Duh gostoprimstva izražen kroz riječ ‘omotenashi’ duboko je ukorijenjen kulturni fenomen i danas ima ogroman utjecaj na svaki aspekt Lexusova poslovanja, a kroz filozofiju da se ‘sa svakim kupcem treba odnositi kao prema gostu u vlastitom domu’. No, što to znači za Lexus proizvode? Lexus brend je do sada predstavio stotinu inovacija na tržištu automobila s ciljem da svojim kupcima ispuni sve potrebe. Veliki broj onoga što danas vidite u automobilima, počelo je upravo s Lexusom.
TAKUMI MAJSTORSTVO
Druga ključna značajka Lexus brenda je Takumi majstorstvo. U Japanu se riječ takumi odnosi na obrtnika koji je najbolji u svom području stručnosti. Primjenjuje se na one koji su brusili svoja osjetila i razinu vještine najmanje 25 godina (60.000 sati). Tako Lexus danas ima vlastite Takumi majstore koji su čuvari ove obrtničke filozofije, primjenjujući suptilni ljudski dodir na svaki aspekt dizajna i razvoja automobila. Visoko su obučeni, s preciznom pažnjom posvećenom detaljima, a svaki od njih fokusira se na određeni element procesa izrade automobila. Među čak 7.700 radnika u tvornici Miyata Lexus u Kyushiju, samo je 19 Takumija, a ta radna mjesta predstavljaju najveću čast inženjerima.
AUTENTIČNE DOMAĆE SURADNJE
Upravo taj veliki fokus koji Lexus poklanja dizajnu i izradi svojih automobila brend je inspirirao na nastavak suradnje s autentičnim hrvatskim modnim dvojcem Klisab. Osnovna nit vodilja projekta bila je istaknuti zajedničke vrijednosti koje ova dva brenda imaju, ali svaki u svom polju djelovanja. I jednima i drugima na prvom mjestu je aspekt odgovornosti prema vlastitim proizvodnim procesima, kao i najmanjem mogućem negativnom utjecaju na okoliš. U novoj suradnji sada je nastao jedan multifunkcionalan dizajnerski modni dodatak izrađen od ostataka materijala kože u proizvodnji. Novi dizajnerski predmet koji će naknadno biti predstavljen javnosti, s jedne strane autentično prezentira Klisab estetiku, a s druge strane simbolički ilustrira zajedničke vrijednosti dvaju brendova.
„Minucioznost ručne izrade, vidljiva poglavito u interijeru Lexusa, svijest o vlastitom utjecaju na okoliš i preuzimanje odgovornosti za njega, važnost koju ima dizajn proizvoda ali isto tako i udobnost korištenja, aspekt luksuza – ovo su tek neke vrijednosti koje vidimo u brendu Lexus, a koje prepoznajemo kao slične onima koje i sami u vlastitom brendu zastupamo i provodimo. Kao i segmenti Lexusa, svaki naš novi ‘item’ izrađen je ručno od kvalitetne kože te se nadamo da se i u njemu prepoznaje barem dio umijeća i izvrsnosti kakvu vežemo za Lexus i Japan“, objasnio je dizajner Marko Šabarić.
Za ‘omotenashi’ moment prvog hrvatskog Lexus Day-a pobrinula se tvrtka Materia, hrvatski distributer matcha čaja koji dolazi izravno s farme pouzdanog i visoko cijenjenog proizvođača Uji regije u Kyotu, rodnog mjesta japanske matche. Izrađena je od najfinijih ručno ubranih tencha listova koji se posebnim tradicionalnim tehnikama pažljivo (i u strogo kontroliranom okruženju) melju do finog i sitnog zelenog praha. Tako se čuvaju svi hranjivi sastojci, a nastaje čista i kvalitetna matcha.
„Nakon provedenog istraživanja matche na hrvatskom tržištu uvidjeli smo kako su kvaliteta i ponuda na niskoj razini. Njegujemo dugoročne odnose s našim klijentima, što znači pristup usmjeren kupcu koji stavlja vas i vaše potrebe u prvi plan našeg poslovanja – jednako kao što to čine Lexus i Toyota“, objasnila je direktorica tvrtke Maja Blažević.
LEXUS day Hrvatska opravdao je sva očekivanja
Njihova jedinstvena mješavina matcha ceremonijalnog zelenog čaja u prahu nenadmašna je u boji, okusu i teksturi. Okus je slatkast i zemljast, a svaki gutljaj ovog zelenila u šalici pun je vitamina, minerala i zdravih sastojaka. Baš kako i treba biti kada je pojedinac, njegovo zdravlje i sigurnost na prvom mjestu – što još jednom povezuje brendove Lexus i Materia.
Sve informacije o novosti iz Lexus svijeta potražite na web stranici: www.lexus.hr
Ljeto u Zagrebu jednostavno ne može proći bez dobrih festivala na otvorenom. Grad tada oživi – parkovi, trgovi i ulice pretvaraju se u pozornice pod vedrim nebom, vinske vrtove i kutke za opuštanje, smijeh i druženje.
Na putovanjima većina nas radi isto – stanemo ispred znamenitosti, nasmiješimo se i klik! Još jedna fotka za uspomenu. No, poznata lifestyle fotografkinja Rajna Raguž kao da igra prema potpuno drugačijim pravilima. Njezine fotografije s putovanja djeluju spontano, nenamješteno, a opet toliko promišljeno i estetski moćno. I baš zato osvajaju društvene mreže – jer u vremenu poziranja i filtera, Rajna odabire trenutak i emociju na uštrb umjetnog savršenstva.
Ljeto je stvoreno za bezbrižnost – za sunčane jutre uz kavu na terasi, poslijepodnevne izlete u divljinu i večeri koje mirišu na more i slobodu. No dok vi skupljate uspomene, vaš dom ostaje prazan – i često ranjiv. Srećom, tehnologija je tu da vam osigura miran san i dok ste stotinama kilometara daleko. Xiaomi BW300 i BW500 pametne sigurnosne kamere ne samo da čuvaju vaš prostor, već vam omogućuju da u svakom trenutku znate što se događa kod kuće. Visoka rezolucija, otpor na vremenske uvjete, pametno prepoznavanje prijetnji i notifikacije u stvarnom vremenu – sve to kako biste vi konačno mogli zaboraviti na stres i potpuno se prepustiti ljetu. Jer pravi luksuz nije samo putovanje, nego osjećaj sigurnosti kamo god otišli.
Ljeto i film – savršena kombinacija za sve koji vole tople večeri, šetnje pod zvijezdama i nezaboravne trenutke s dragim ljudima. Gledanje filmova na otvorenom već je samo po sebi posebno iskustvo, a Hrvatska nudi čitav niz spektakularnih lokacija koje tome daju dodatnu čar – od povijesnih arena do obalnih terasa.
Od 20. lipnja do 20. srpnja, Redmi Pad 2 WiFI može se kupiti po promo cijeni od 199 EUR, a svi kupci novog Xiaomi tableta u tom razdoblju, dobit će na poklon i Redmi Smart Pen, olovku za tablet.
Xiaomi Corporation, tvrtka za potrošačku elektroniku i pametnu proizvodnju, čije je poslovanje usmjereno na pametne telefone i pametne uređaje povezane putem platforme Interneta stvari (IoT), jučer je u Pekingu na službenom događanju koji je nazvan „Novi početak“ predstavila Xiaomi XRING O1 3nm SoC, Xiaomi XRING T1 4G SoC za pametne satove, Xiaomi 15S Pro, Xiaomi Pad 7 Ultra, kao i niz inovativnih AIoT proizvoda.
Xiaomi EV jučer je u Pekingu predstavio svoj prvi SUV, Xiaomi YU7, naziv izveden iz kineskog izraza "御风而行" koji simbolizira "krila vjetra". Pozicioniran kao luksuzni SUV visokih performansi, Xiaomi YU7 cilja na neovisne, samouvjerene i dinamične pojedince. a
U svijetu koji sve češće traži smisao ispod površine, Lexus je ovog proljeća pružio odgovor - tih, promišljen i besprijekorno elegantan. U prostoru Holographik Spacea u Zagrebu, gdje se beton susreće s drvom, a svjetlo igra u službi mira, održan je Luxe & Bloom, ekskluzivni proljetni događaj koji nije samo proslavio dolazak novog godišnjeg doba, već i duh Japana, onako kako ga Lexus razumije - kroz estetiku tišine, pažnje i savršenog balansa.