Početkom tjedna u novouređenom zagrebačkom Lexus salonu održan je prvi hrvatski ‘Lexus Day’, susret dijeljenja vrijednih informacija i iskustava iz područja brenda. Na ovom prvom u nizu događanju koje je okupilo zaljubljenike u estetiku, dizajn, modu i nove tehnologije, predstavljene su itekako zanimljive domaće suradnje. Osim toga, prisutni su prvi imali priliku vidjeti i inovativni Lexus RZ model, od početka razvijan isključivo kao električno vozilo.
Susret s motom ‘Experience Amazing’ ima istu osnovnu poruku koju nosi Lexus brend nastao još prije gotovo 35 godina kada je japanskom timu inženjera, dizajnera i tehničara dodijeljen tajni projekt osmišljavanja luksuznog automobila bez premca – boljeg od najboljeg na svijetu.
„Upravo to su bili početci ovog brenda koji stvara nevjerojatna iskustva, pretvarajući funkciju u emociju, izvedbu u strast, tehnologiju u maštu i još mnogo više. Iz godine u godinu, Lexus nastoji pružiti najbolje iskustvo luksuznog automobila, s čovjekom u samom središtu. Zbog toga smo i na hrvatskom tržištu putem domaćih, autentičnih suradnji željeli dati podršku onima čiji rad cijenimo, a podudaraju se s misijom i vizijom kompanije“, objasnili su iz Lexusa.
OMOTENASHI GOSTOPRIMSTVO
Svoj duh i viziju Lexus fokusira na dva najbitnija aspekta – duh Omotenashija i Takumi majstore. Duh gostoprimstva izražen kroz riječ ‘omotenashi’ duboko je ukorijenjen kulturni fenomen i danas ima ogroman utjecaj na svaki aspekt Lexusova poslovanja, a kroz filozofiju da se ‘sa svakim kupcem treba odnositi kao prema gostu u vlastitom domu’. No, što to znači za Lexus proizvode? Lexus brend je do sada predstavio stotinu inovacija na tržištu automobila s ciljem da svojim kupcima ispuni sve potrebe. Veliki broj onoga što danas vidite u automobilima, počelo je upravo s Lexusom.
TAKUMI MAJSTORSTVO
Druga ključna značajka Lexus brenda je Takumi majstorstvo. U Japanu se riječ takumi odnosi na obrtnika koji je najbolji u svom području stručnosti. Primjenjuje se na one koji su brusili svoja osjetila i razinu vještine najmanje 25 godina (60.000 sati). Tako Lexus danas ima vlastite Takumi majstore koji su čuvari ove obrtničke filozofije, primjenjujući suptilni ljudski dodir na svaki aspekt dizajna i razvoja automobila. Visoko su obučeni, s preciznom pažnjom posvećenom detaljima, a svaki od njih fokusira se na određeni element procesa izrade automobila. Među čak 7.700 radnika u tvornici Miyata Lexus u Kyushiju, samo je 19 Takumija, a ta radna mjesta predstavljaju najveću čast inženjerima.
AUTENTIČNE DOMAĆE SURADNJE
Upravo taj veliki fokus koji Lexus poklanja dizajnu i izradi svojih automobila brend je inspirirao na nastavak suradnje s autentičnim hrvatskim modnim dvojcem Klisab. Osnovna nit vodilja projekta bila je istaknuti zajedničke vrijednosti koje ova dva brenda imaju, ali svaki u svom polju djelovanja. I jednima i drugima na prvom mjestu je aspekt odgovornosti prema vlastitim proizvodnim procesima, kao i najmanjem mogućem negativnom utjecaju na okoliš. U novoj suradnji sada je nastao jedan multifunkcionalan dizajnerski modni dodatak izrađen od ostataka materijala kože u proizvodnji. Novi dizajnerski predmet koji će naknadno biti predstavljen javnosti, s jedne strane autentično prezentira Klisab estetiku, a s druge strane simbolički ilustrira zajedničke vrijednosti dvaju brendova.
„Minucioznost ručne izrade, vidljiva poglavito u interijeru Lexusa, svijest o vlastitom utjecaju na okoliš i preuzimanje odgovornosti za njega, važnost koju ima dizajn proizvoda ali isto tako i udobnost korištenja, aspekt luksuza – ovo su tek neke vrijednosti koje vidimo u brendu Lexus, a koje prepoznajemo kao slične onima koje i sami u vlastitom brendu zastupamo i provodimo. Kao i segmenti Lexusa, svaki naš novi ‘item’ izrađen je ručno od kvalitetne kože te se nadamo da se i u njemu prepoznaje barem dio umijeća i izvrsnosti kakvu vežemo za Lexus i Japan“, objasnio je dizajner Marko Šabarić.
Za ‘omotenashi’ moment prvog hrvatskog Lexus Day-a pobrinula se tvrtka Materia, hrvatski distributer matcha čaja koji dolazi izravno s farme pouzdanog i visoko cijenjenog proizvođača Uji regije u Kyotu, rodnog mjesta japanske matche. Izrađena je od najfinijih ručno ubranih tencha listova koji se posebnim tradicionalnim tehnikama pažljivo (i u strogo kontroliranom okruženju) melju do finog i sitnog zelenog praha. Tako se čuvaju svi hranjivi sastojci, a nastaje čista i kvalitetna matcha.
„Nakon provedenog istraživanja matche na hrvatskom tržištu uvidjeli smo kako su kvaliteta i ponuda na niskoj razini. Njegujemo dugoročne odnose s našim klijentima, što znači pristup usmjeren kupcu koji stavlja vas i vaše potrebe u prvi plan našeg poslovanja – jednako kao što to čine Lexus i Toyota“, objasnila je direktorica tvrtke Maja Blažević.
LEXUS day Hrvatska opravdao je sva očekivanja
Njihova jedinstvena mješavina matcha ceremonijalnog zelenog čaja u prahu nenadmašna je u boji, okusu i teksturi. Okus je slatkast i zemljast, a svaki gutljaj ovog zelenila u šalici pun je vitamina, minerala i zdravih sastojaka. Baš kako i treba biti kada je pojedinac, njegovo zdravlje i sigurnost na prvom mjestu – što još jednom povezuje brendove Lexus i Materia.
Sve informacije o novosti iz Lexus svijeta potražite na web stranici: www.lexus.hr
Kad se jutro polako razlije po Zagrebu, grad se budi u ritmu između snova i stvarnosti, a život postaje kolekcija trenutaka koji zaslužuju da ih zabilježimo. Upravo u tim prvim zrakama sunca, gdje svaka ulica skriva svoju priču, započinje mali dnevni ritual Dubravke i Donovana, spoj stila, slobode i elegancije. Njihova nova Fiat Grande Panda nije samo automobil; ona je pokretni dnevni boravak, svjedok svakog osmijeha, svakog pogleda i svakog mirisa grada koji se otkriva korak po korak. U HELLO! duhu, tu svakodnevicu pretvaramo u lifestyle, gdje moda, gastronomija, urbana avantura i elegancija vožnje postaju trenuci koji nadilaze običan dan i pretvaraju ga u priču koju vrijedi ispričati.
Luksuz je dugo bio sinonim za sjaj, visoki sjaj. Za komade koji blistaju pod reflektorima, za etikete koje se prepoznaju i prije nego što primijetiš sam proizvod. No posljednjih godina dogodila se tiha revolucija: ljudi su počeli otvarati prozore svojih života i dopuštati svježem zraku da promijeni pravila igre. Novi luksuz više nije ekskluzivan, nego uključiv. Nije bučan, nego smiren. Nije nešto što posjeduješ da bi impresionirao svijet, nego da bi olakšao život sebi. Jednostavnost je postala cool. I to ne kao trend, nego kao filozofija.
Internet je danas poput šarma na prvom spoju. Može djelovati očaravajuće, glatko i dotjerano izvana, ali čim shvatiš da je sve samo scenografija i prazna retorika, gubiš interes. Nema ništa privlačnije od veze u kojoj su stvari jasne, u kojoj je sve izrečeno bez muljanja, bez “vidjet ćemo”, bez šarenih fraza koje zvuče lijepo, ali ne znače baš ništa.
Savršeno izbrušeni smijeh na Instagramu, nedjeljni stol pun avokada koji se u stvarnosti već pretvorio u mrzovoljnu smeđu pastu, te “spontana” fotografija s plaže iza koje stoji dvadesetak pokušaja i jedan izgorjeli nos. Čini se da smo svi zajedno odigrali jednu dugačku predstavu idealnog života, ali publika se polako razilazi. Danas je u modi nešto sasvim drugačije. Novi luksuz je kada se više ne trudimo izgledati luksuzno.
U svijetu u kojem su marketinške parole ponekad jednako glasne kao sportski komentatori koji prenose finale, generacija Z i milenijalci mirno su podigli ruku i rekli: dosta nam je buke. Prestali su se paliti na prazna obećanja i „sjajne“ kampanje koje sjaje samo do trenutka kada otvoriš kutiju i vidiš da unutra zapravo nema ničega osim puno plastike i još više razočaranja.
Većina muškaraca mrzi peglanje jer je dugotrajno, monotono i često izgleda kao da vrijeme prolazi u prazno dok se bore s naborima na košuljama koji nikada ne žele surađivati. Srećom, postoji način da tu mržnju zamijenite osjećajem kontrole i učinkovitosti, a pritom ne žrtvujete niti jedan trenutak vašeg rasporeda. Xiaomi Handheld Garment Steamer dolazi kao mala revolucija za sve one koji žele izgledati besprijekorno, ali bez sat vremena provedenog u napetom držanju daske za peglanje.
Postoje automobili koji se voze… i oni koji se doživljavaju. MG Cyberster pripada potonjoj kategoriji — vozilo koje u trenu postaje glavna tema svakog događanja, a da nije ni upalilo motor. Futurističke linije, odvažne proporcije i detalji koji kao da su pobjegli iz najljepše skice automobilske budućnosti, pretvaraju ovaj električni roadster u objekt želje.
Neki još uvijek odbijaju prihvatiti, ali jesenske obaveze vratile su nas u užurbanu dnevnu rutinu! S prvim danima kalendarske jeseni ubrzali smo tempo, a uz novog pametnog pomoćnika poput najtanjeg preklopnog telefona na tržištu, HONOR Magic V5, multitasking i praćenje natrpanog dnevnog rasporeda znatno je lakše. Pokretan umjetnom inteligencijom i Googleovim asistentom Gemini, ovaj pametni telefon već je omiljeni gadget mnogima, pa tako i svestranoj Minei.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.