Dečki nisu razočarali: Najbolje i najekstravagantnije odjeveni muškarci s Met Gale 2023.
Jennifer Lopez, Kendall Jenner, Rihanna i druge slavne dame oduševile su na ovogodišnjoj Met Gali, no to ne znači da su zasjenile kolege koji su se itekako potrudili.
02 svibnja 2023
FOTO: David Nivière
02 svibnja 202314:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Danas svi mediji pišu o Met Gali, na kojoj su se u atraktivnim toaletama, nadahnutim kreacijama pokojnog Karla Lagerfelda pojavile brojne zvijezde.
Brojne glumice, manekenke i pjevačice zablistale su u kreacijama s potpisima kuća Chanel, Fendi i Valentino, iz perioda kad je Karl bio njihov kreativni direktor. U kombinacijama sa zadivljujućim efektom nisu zaostajali ni poznati muškarci koji su, baš poput svojih kolegica, za sinoćnju galu, odabrali bijelu, crvenu, sivu i crnu boju.
Muškarac trenutka, Pedro Pascal, briljirao je na bijelom tepihu
Muška zvijezda godine, Pedro Pascal kojeg su obožavatelji zavoljeli zahvaljujući ulozi u hit seriji “Last of Us” te nevjerojatnoj karizmi, privlačio je poglede i kamere u atraktivnoj kombinaciji crvene košulje i dugačkog kaputa koje je upario s kratkim crnim hlačama i prepoznatljivom uskom kravatom u stilu Karla Lagerfelda.
Rihannin partner ASAP Rocky ponovio je outfit s kiltom, koji je Karl odjenuo za reviju u Tokiju 2004. godine, a suprug Rite Ore, Taika Waititi te pjevač Maluma odabrali su sivu boju.
Od smokinga do golotinje
Neki su slavni muškarci ostali vjerni klasičnom looku te su odjenuli jednostavan crni smoking, dok su drugi, poput glazbenika Seana Combsa, nekoć poznatog pod nazivima P. Diddy i Puff Daddy odlučili odjenuti plašt. Reper Lil’ Nas pokušao je ukrasti show svojim eksperimentalnim outfitom, a je li u tome uspio, procijenite sami.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.