As if! Nakon skoro 30 godina Alicia Silverstone snimila kampanju u stilu svog lika iz filma Clueless
Kultni film Clueless ponovno je oživio u kampanji modnog brenda Marc Jacobs! Alicia Silverstone snimila je modnu kampanju u maniri svog lika Cher iz tog tinejdžerskog megahita.
05 listopada 2023
MARC JACOBS
05 listopada 202309:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Kad vraćaš modne trendove iz kasnih devedesetih i ranih dvijetisućitih, postoji li bolji model za snimanje kampanje od Alicije Silverstone? Poznata američka glumica Alicia Silverstone, koja je bila it-djevojka tog razdoblja i utjelovila bogatu curu s Beverly Hillsa u kultnom filmu“Clueless” u 47 godini života ponovno je stala pred kamere i uživjela se u lik Cher Horowitz, koju je glumila sa 19.
Riječ je o modnoj kampanji za mladenački brend Heaven Marca Jacobsa, koji je prvi došao na ovu sjajnu ideju!
Alicia Silverstone izgleda odlično u kampanji
Premda je prošlo skoro 30 godina otkako je glumila u filmu “Clueless” (izašao je 1995.), Alicia Silverstone uistinu izgleda fantastično. Glumica koja je status it-djevojke dobila već sa 17 godina, glumeći u spotovima grupe Aerosmith, i dan danas izgleda fantastično.
Plavokosa Alicia bez problema se uživjela u ulogu i prisjetila legendarnih poza iz filma, pri čemu su joj pomogli rekviziti poput ružičaste kemijske olovke s perjem i shopping vrećica.
Nova kolekcija Heaven Marca Jacobsa donosi pravu eksploziju komada s vintage vibrama, a puna je ružičaste boje i svega što podsjeća na kasne devedesete i rane dvijetisućite.
Alicia Silverstone u modu vraća natkoljenice
Mini haljine, veste koje otkrivaju ramena, ultra kratke minice i natkoljenice – koje su bile zaštitni znak Cher Horowitz ključni su komadi iz kolekcije koja je zahvaljujući odličnoj kampanji već privukla veliku pozornost.
Majice na jedno rame i cargo traperice još su dva velika modna hita koja je Marc Jacobs predstavio uz pomoć kultne glumice.
Kad su modni detalji u pitanju, tu su torbe baguette oblika i cipele s platformom i remenčićima te upečatljiv nakit u srebrnoj boji.
Još vijesti iz svijeta mode, ljepote, celebrityja, kraljevskih dvora, serija, filma, glazbe, uređenja doma, putovanja i vjenčanja, čitajte na Hello! Croatia.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Lunilou nastavlja svoju cozy zimsku priču i donosi drugi drop kolekcije Izabel x Katrine x Sophia, koji se ovoga puta u potpunosti seli u najudobniju oazu doma – spavaću sobu. U trenutku kada se ritam grada stišava, a blagdanski svjetlucavi detalji pozivaju na usporavanje, nova linija otvara prostor za male rituale koji život čine mekšim.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.