Sajam za bebe i trudnice u organizaciji portala bebe.hr i Family Malla ovog vikenda privukao više od 20 000 posjetitelja, među njima i poznate mame
Proteklog vikenda u Zagrebu se održao prvi specijalizirani Sajam za bebe i trudnice na kojem je sudjelovalo 55 izlagača domaćih i stranih premium brendova dječje odjeće, opreme, igračaka i hrane, a zabavnom sajmu nisu odoljele ni poznate mame poput Maje Šuput i Lucije Lugomer.
Proteklog vikenda na Sajmu za bebe i trudnice u organizaciji portala bebe.hr i Family Malla, osim velikih sajamskih popusta renomiranih brendova baby opreme, kozmetike, pelena i igračaka te autosjedalica i dječjih kolica, posjetitelje je oduševio i bogat program stručnih panela te besplatnih igraonica i sportskih sadržaja za najmlađe.
Sajam za bebe i trudnice uz poznate gošće
Tijekom tri dana trajanja Sajma raznovrsnu ponudu razgledalo jeviše od 20 000 posjetitelja, među kojima su i plus size model Lucija Lugomer koja iščekuje svoje drugo dijete, ali i Maja Šuput koja je bila i posebna gošća panela na temu „Mame poduzetnice“.
„Kombinirati poslovne obveze i vrijeme s obitelji uspijevam tako što ja uglavnom radim noću pa Bloom ni ne zna da mene u stvari nema doma. Tijekom dana sam obična mama koja spava minimalno, gotovo nikako“, našalila se Maja Šuput i otkrila kako je tek zadnjih mjesec dana otkako je njezin sinčić krenuo u vrtić, dobila malo vremena za sebe.
Dodala je kako je i za poslovne obveze i za funkcioniranje obitelji, ključ uvijek u dobroj organizaciji te da bez podrške supruga i svojih poslovnih suradnika ne bi mogla biti uspješna glazbenica, poduzetnica i posvećena mama.
Veliki interes posjetitelja privukli su i paneli „Putovanja na daleke destinacije s djecom“ na kojem su svoja iskustva podijelile Ana Grzunov, Adriana Karuza i Ivana Maras Pezer, članica uprave Maras Samsonite, zatim “Infekcije dišnih puteva kod djece” na kojem su gostovali prof. dr. sc. Milivoj Jovančević, Sonja Švajhler i dr.med. Iva Pavlic; „Prehrana beba“ s Anom Jelekovac Jurkin i Zrinkom Janković te „Pelenski osip“ o kojem su govorile dr. med. Helena Živići Linda Čuljak.
Sajam za bebe i trudnice prvi je specijalizirani projekt ovakvog tipa, a imao je i humanitarnu dimenziju – Klub roditelja nedonoščadi “PALČIĆI” na Sajmu je prikupio i vrijedne donacije za nabavku uređaja za Bjelovarsku bolnicu.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.