Maria Grazia Chiuri, kreativna direktorica kuće Dior mislila je na sve kad je planirala reviju na kojoj će predstaviti proljetno/ljetnu kolekciju za 2024. godinu, no nije mogla ni slutiti da će propust vezan uz osiguranje zamalo dovesti do katastrofe. Poznato je da je Anna Wintour najmoćnija žena iz svijeta mode koju nitko ne želi naljutiti, a upravo je to napravila modna kuća Dior kad ju je pustila u masu bez zaštitara. Neugodno iskustvo Anne Wintour nastavilo se kad je izašla van i pokušala doći do automobila, a sve je to snimila jedna TikTokerica.
Neugodno iskustvo Anne Wintour na reviji Dior
Revija modne kuće Dior održala se u sklopu Tjedna mode u Parizu, u parku Tuileries, a tom prigodom Maria Grazia Chiuri udružila se s umjetnicom Elenom Bellantoni koja je osmislila digitalna umjetnička djela koja su se prikazivala na LED ekranima dugačkim sedam metara, dok su modeli šetali po pisti i predstavljali proljetno ljetnu kolekciju u goth stilu.
U prvom redu našla su se broja slavna lica, s Annom Wintour na čelu, koja je na reviju stila odijevana u svom prepoznatljivom stilu – u midi haljinu cvjetnog uzorka i sandale s potpisom Manolo Blahnik.
Neugodno iskustvo Anne Wintour započelo je odmah nakon završetka revije, kad je bila primorana gurati se među masom, bez zaštitara koji bi joj osigurali privatnost i sigurnost na koju je navikla.
Legendarnu urednicu opkolili turisti dok je ona izbezumljeno vrludala
72-godišnja urednica modne biblije Vogue, koja se pridržava strogih pravila u svakom elementu svog dana bilo da je riječ o privatnom ili poslovnom životu, neugodno se iznenadila kad je doznala da će morati sama izaći u gomilu, samo uz pomoć jednog pomoćnika.
Turisti su bez imalo srama opkolili Annu i počeli je fotografirati pametnim telefonima i zvati: “Anna! Anna!”, što urednici nikako nije godilo. Na snimci TikTokerice koja se u tom trenutku našla tamo, vidi se koliko je legenda modne scene, prepuštena sama sebi, uplašena i izgubljena.
Dior zbog ovoga nije dobio loše kritike na digitalnim stranicama Voguea no sigurno će drugi put razmisliti o pojačanju osiguranja.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.