Mirjana Mikulec: Jesen nam donosi uzbudljive trendove za uređenje doma
Nova sezona emisije donosi mnogo ideja za opremanje doma za svaki budžet, pa će tako u emisiji pokazati mnogo kreativnih rješenja i ideja koje ne zahtijevaju velik budžet, a koje gledatelji mogu i sami napraviti ili pak rekreirati.
Mirjana Mikulec, dizajnerica interijera, u novoj sezoni InDizajna koja počinje 1. listopada predstavit će nove trendove u interijerima koji nadilaze sve viđeno u prethodnim sezonama. Nova sezona bavit će se temama poput utjecaja umjetne inteligencije na interijere te će pratiti trendove na tržištu nekretnina, pružajući uvide u ulaganja i preporuke stručnjaka za nekretnine.
Fokus na umjetnu inteligenciju
“Mislim da ne griješim ako kažem da smo s umjetnom inteligencijom na pragu nove tehničke revolucije koja će nam iz temelja preokrenuti živote, pa tako ni interijeri neće ostati imuni na utjecaj AI-a. U emisiji će svakako biti govora o tome, ali i o onome što nas sve zanima – cijene nekretnina. Hoće li rasti, hoće li padati, u što vrijedi investirati sada, a u što ne, sve će nam to otkriti naši stručnjaci za trgovanje nekretninama, kao i istražiti koje su nekretnine best-buy.” – dodaje Mikulec koja svake sezone uvodi novitete u svoju emisiju zahvaljujući čemu ona i nakon dvanaest godina ostaje svježa, aktualna i donosi za svakoga ponešto.
Nova sezona emisije donosi mnogo ideja za opremanje doma za svaki budžet, pa će tako u emisiji pokazati mnogo kreativnih rješenja i ideja koje ne zahtijevaju velik budžet, a koje gledatelji mogu i sami napraviti ili pak rekreirati.
Za kraj, svestrana poduzetnica otkrila nam je i nekoliko brzih, provjerenih trikova za instant makeover doma koji će ga pripremiti za jesen. Ističe da je njezin omiljeni i najbrži način bojanje jednog zida u prostoriji zagasitijom bojom. “Ljudi se boje tamnih ili intenzivnih boja, no za to stvarno nema razloga. Prošla su vremena kada smo sve zidove bojili u istu boju, tako da nema straha od toga da će vam boja “pojesti” prostor, upravo suprotno. Osvježit će ga i dati mu novi izgled bez puno muke.”
Mirjana Mikulec ističe da su teksture bitne za stvaranje atmosfere
Drugi način je ujedno i najviše zanemaren, ističe Mikulec i objašnjava da su teksture iznimno bitne za stvaranje atmosfere, slojevitosti i kompleksnosti interijera. “Igranje različitim teksturama i materijalima ono je što prostoru daje složenost, promišljen izgled i “ono nešto”. To možete postići kombiniranjem primjerice glatke kože s mekim dekama, pletenim tepihom i slično.” Za kraj, objašnjava, uvijek se možete osloniti na nekoliko novih ukrasa ili manjih komada namještaja. “Jedan manji komad namještaja poput taburea ili ukrasnih jastučića u nekoj sezonskoj boji itekako će značiti za novi izgled prostorije. Ljudi pogrešno misle da je za veliku promjenu potrebno veliko ulaganje, to je toliko daleko od istine,” kaže Mirjana te objašnjava da će o svemu tome biti mnogo govora u novoj sezoni. “Pratite nas u našem stalnom terminu, ostavite nedjelju ujutro za kavicu i interijere.” – dodaje dizajnerica interijera.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Nakon gotovo tisuću dana šutnje, potresa i dugotrajnih radova, jedan od najintimnijih prostora hrvatske kulturne baštine ponovno će oživjeti: Atelijer Meštrović sredinom prosinca otvara svoja vrata s novim stalnim postavom, promišljenim s iznimnom pažnjom i dubokim poštovanjem prema životu i djelu Ivana Meštrovića.