One&Only, sinonim za ultraluksuzne resorte na najekskluzivnijim svjetskim destinacijama, otkriva kolekciju ekskluzivnih mirisa u suradnji s parfemskom kućom Montroi. Ova suradnja spaja Montroijevo senzualno pripovijedanje i istraživački duh s predanošću branda One&Only prema stvaranju iznimnih iskustava diljem svijeta. Putovanje izuzetnih mirisa stvarano je tijekom dvije godine, a svaki od mirisa ručno su izradili obrtnici u Grasseu na jugu Francuske kako bi u bočici saželi srž pojedinih One&Only resorta, od divljine Ruande do sunčanih obala Maldiva.
One&Only mirisi inspirirani su hit svjetskim destinacijama
“Oduševljeni smo što možemo zajedno s kućom Montroi lansirati kolekciju mirisa koja slavi osjetilno iskustvo One&Only. Montroijeva strast prema putovanjima, kulturi i nomadskoj avanturi, zajedno s njihovom izvrsnošću u stvaranju parfema, čine ih idealanim partnerom za ovu suradnju,”, izjavio je Phillipe Zuber, izvršni direktor Kerzner Internationala. “Miris je snažan podsjetnik na uspomene i mjesta, tako da će ovi mirisi odvesti naše goste na najprivlačnija odredišta i trenutke s njihovih putovanja.”
Potaknuti predanošću izradi, autentičnosti i pažnjom za detalje, Montroijevi obrtnici uhvatili su bit svakog mjesta pažljivo promišljenom mješavinom sastojaka. Bergamot, slatki jasmin i mošusna sandalovina kombiniraju se kako bi oživjeli ambijent One&Only The Palm u Dubaiju; obalna lokacija One&Only Palmilla dočarana je oštrim notama limuna, crnog ribiza i bora s notama slatke breskve u srcu i mošusnim, jantarnim podtonovima; a opojni koktel papra, vetivera i mošusa evocira zelene džungle Ruande i One&Only Gorilla’s Nest. Svaki je element pojedinačno odabran kako bi se stvorio miris koji slavi svako One&Only odredište. Bliže nama, na jadranskoj obali, prvi europski resort One&Only Portonovi nosi zavodljivi miris Mimosa Breeze, koji kombinira čaj i antiknog drveta, s notom rabarbare i ruže.
Suradnja Montroi i One&Only
Enrique Hormigo-Scarlett i Samir Aghera, suosnivači tvrtke Montroi, objašnjavaju: „Suradnja s One&Only i posjet različitim destinacijama bilo je prosvjetljujuće iskustvo. Istražujući njihova jedinstvena svojstva na tako iznimnim lokacijama, bili smo u mogućnosti komunicirati s lokalnim kulturama i otkriti nove zanate. Susreli smo se s različitim obrtnicima s kojima smo podijelili nove ideje, što je doista dodalo veću dubinu projektu. Montroi je oduševljen suradnjom s One&Only na temelju sličnih vrijednosti, pridonoseći stvaranju iznimnih uspomena na jedinstvenim destinacijama. Vjerujemo da je miris idealan način da se njeguju neki od najposebnijih trenutaka, pridodajući ukupnim iskustvima onih koji su u srcu nomadi.”
Umotan u održivo pakiranje, svaki sadrži ručno skicirana umjetnička djela inspirirana resortom. Mirisi su dostupni u bočicama od 100ml ($180) ili Experience Set koji uključuje 10ml svih 15 mirisa ($500). Kolekcija će biti dostupna od 1. prosinca u One&Only Resorts, a mirisi se mogu unaprijed naručiti na web stranicama One&Only i Montroi.
Rezervacije i upiti: reservations@oneandonlyportonovi.com +38231691007
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.