HELLO
HELLO! #HelloItsMe

One&Only, sinonim za ultraluksuzne resorte na najekskluzivnijim svjetskim destinacijama, otkriva kolekciju ekskluzivnih mirisa u suradnji s parfemskom kućom Montroi. Ova suradnja spaja Montroijevo senzualno pripovijedanje i istraživački duh s predanošću branda One&Only prema stvaranju iznimnih iskustava diljem svijeta. Putovanje izuzetnih mirisa stvarano je tijekom dvije godine, a svaki od mirisa ručno su izradili obrtnici u Grasseu na jugu Francuske kako bi u bočici saželi srž pojedinih One&Only resorta, od divljine Ruande do sunčanih obala Maldiva.

One&Only mirisi inspirirani su hit svjetskim destinacijama

“Oduševljeni smo što možemo zajedno s kućom Montroi lansirati kolekciju mirisa koja slavi osjetilno iskustvo One&Only. Montroijeva strast prema putovanjima, kulturi i nomadskoj avanturi, zajedno s njihovom izvrsnošću u stvaranju parfema, čine ih idealanim partnerom za ovu suradnju,”, izjavio je Phillipe Zuber, izvršni direktor Kerzner Internationala. “Miris je snažan podsjetnik na uspomene i mjesta, tako da će ovi mirisi odvesti naše goste na najprivlačnija odredišta i trenutke s njihovih putovanja.”

One&Only

Potaknuti predanošću izradi, autentičnosti i pažnjom za detalje, Montroijevi obrtnici uhvatili su bit svakog mjesta pažljivo promišljenom mješavinom sastojaka. Bergamot, slatki jasmin i mošusna sandalovina kombiniraju se kako bi oživjeli ambijent One&Only The Palm u Dubaiju; obalna lokacija One&Only Palmilla dočarana je oštrim notama limuna, crnog ribiza i bora s notama slatke breskve u srcu i mošusnim, jantarnim podtonovima; a opojni koktel papra, vetivera i mošusa evocira zelene džungle Ruande i One&Only Gorilla’s Nest. Svaki je element pojedinačno odabran kako bi se stvorio miris koji slavi svako One&Only odredište. Bliže nama, na jadranskoj obali, prvi europski resort One&Only Portonovi nosi zavodljivi miris Mimosa Breeze, koji kombinira čaj i antiknog drveta, s notom rabarbare i ruže.

Suradnja Montroi i One&Only

Enrique Hormigo-Scarlett i Samir Aghera, suosnivači tvrtke Montroi, objašnjavaju: „Suradnja s One&Only i posjet različitim destinacijama bilo je prosvjetljujuće iskustvo. Istražujući njihova jedinstvena svojstva na tako iznimnim lokacijama, bili smo u mogućnosti komunicirati s lokalnim kulturama i otkriti nove zanate. Susreli smo se s različitim obrtnicima s kojima smo podijelili nove ideje, što je doista dodalo veću dubinu projektu. Montroi je oduševljen suradnjom s One&Only na temelju sličnih vrijednosti, pridonoseći stvaranju iznimnih uspomena na jedinstvenim destinacijama. Vjerujemo da je miris idealan način da se njeguju neki od najposebnijih trenutaka, pridodajući ukupnim iskustvima onih koji su u srcu nomadi.”

Umotan u održivo pakiranje, svaki sadrži ručno skicirana umjetnička djela inspirirana resortom. Mirisi su dostupni u bočicama od 100ml ($180) ili Experience Set koji uključuje 10ml svih 15 mirisa ($500). Kolekcija će biti dostupna od 1. prosinca u One&Only Resorts, a mirisi se mogu unaprijed naručiti na web stranicama One&Only i Montroi.

Rezervacije i upiti: reservations@oneandonlyportonovi.com +38231691007


druge vijesti

oscaki

Oscari napuštaju televiziju: Od 2029. ekskluzivno na YouTubeu

U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.

Film/TV

18 prosinca 2025

hippy garden

Četvrt stoljeća Hippy Gardena: Kako je vizija Đurđice Vorkapić postala simbol urbane elegancije

Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.

Modne vijesti

18 prosinca 2025

prahir

Zašto svi ovog Božića govore o Prahir nakitu i zašto je to najpoželjniji dar koji traje cijeli život?

U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.

Modne vijesti

18 prosinca 2025