Revolucija mode i materijala u novoj kolekciji Diane Viljevac
Novom kolekcijom za proljeće/ljeto 2023. poznata dizajnerica Diana Viljevac potvrdila je status ikone bezvremenskog, nepogrešivog stila. Pravu revoluciju u desecima elegantnih haljina i kombinezona pokazala je koristeći birane materijale i više od 60 boja u kojima se izrađuju novi modeli.
Brend Viljevac već je godinama simbol ženstvenosti, a kreativna dizajnerica u izradi svojih modela uvijek na prvo mjesto stavlja udobnost, iako prevladava mišljenje da su elegancija i udobnost neobičan i gotovo nemoguć spoj. Kako bi svoj stil ne samo zadržala nego ga i dodatno poboljšala, za ovu je kolekciju pripremila materijale za kojima uzdišu žene diljem svijeta. Na domaćoj modnoj sceni vlada nestašica luksuza koji Diana Viljevac priprema za nadolazeću toplu sezonu. „Godinama sam se pripremala na iskorak u ponudi materijala s kojima ću raditi. Ove sezone sam se konačno odlučila ponuditi čisti luksuz koji će i dalje pratiti moj dizajn, a bit će prihvatljiv svim ženama koje ga vole. Predstavljam haljine i kombinezone izrađene od svile i viskoze. Moći će se izrađivati po mjeri, u 60-ak boja. Modeli variraju od vrlo elegantnih večernjih haljina do nešto hrabrijih kreacija i potpuno neobičnih kratkih haljina i kombinezona.“
Cilj nove kolekcije bio je približiti dragocjene materijale široj publici te počastiti žene dodirom nježne svile i lagane viskoze na modelima koji su osmišljeni za posebne prigode. Dizajnerica je iznimno ponosna na svoj rad tijekom proteklih sezona kada su njezine bezvremenske klasične haljine bile vrlo tražene za intimna vjenčanja i slične važne prigode. Ovaj put je uvjerena da će žene prepoznati kvalitetu dizajna i odlučiti se obogatiti svoje garderobe bez obzira na događaje u kalendaru.
KARMEN POZNIĆ
„Svaku kolekciju započinjem osluškivanjem potreba mojih klijentica. Prilagođavam se promjenama na koje ne možemo utjecati, poput ograničenja proslava zadnjih godina. Inspiraciju za izradu nalazim u prošlosti i time ulažem u budućnost. Na primjer, mala crna haljina koja je više od 90 godina omiljeni komad u ormaru svake žene bez obzira na status, godine ili građu tijela, dokaz je da moderna, suvremena odjeća ne mora biti nešto što se nosi samo jednu sezonu. Moji modeli nisu pretenciozni, ekstravagantni, pazim na to da su uvijek nosivi. stvarajući novu kolekciju dodatno sam se pobrinula da luksuzni materijali prate klasičan dizajn.“
O svili znamo mnogo i jasno nam je zašto je taj organski materijal koji predstavlja luksuz i eleganciju toliko popularan. Uz to što su svilene haljine uvijek posebne i lepršave, ženama je važno nositi ono što se brine o zdravlju njihove kože. No zašto je viskoza materijal koji je talentirana dizajnerica izabrala za novu kolekciju?
„Odgovor je vrlo lagan – zaljubljena sam u viskozu koja je čista suprotnost sintetičkim materijalima u kojima koža ne diše. Otporna je na bakterije što je čini vrlo jednostavnom za održavanje. Vjerujem da svaka žena želi imati barem jedan poseban komad, haljinu ili kombinezon, o kojemu ne treba previše razmišljati i koji će uvijek izgledati jednako dobro kao prvoga dana.“
Dizajnerica ističe kako se svi popularni modeli iz prošlih kolekcija i dalje izrađuju jer ljepota klasične elegancije ne jenjava, osobito kada žene mogu birati boje i utjecati na preinake. Pravo osvježenje na domaćoj modnoj sceni tek stiže, i to u obliku elegancije obojene još neviđenim nijansama na najluksuznijim materijalima.
Novu elegantnu kolekciju za proljeće/ljeto 2023. možete pogledati u Dežmanovoj 4 i na internetskoj stranici www.dianaviljevac.com. Na sve upite u vezi izrade modela sa zadovoljstvom će vam odgovoriti putem društvenih mreža.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Ponekad se čini da savršen beauty trenutak zahtijeva cijeli arsenal proizvoda, no onda se pojave oni mali, pažljivo osmišljeni dragulji koji sve mijenjaju. Upravo takva mala revolucija stiže iz suradnje dvaju domaćih brendova – Ruka Beauty i JN Beauty – koji su udružili estetiku, stručnost i filozofiju „manje je više“ te stvorili mini glam duo koji stane u svaku torbicu, a pruža neočekivano snažan efekt.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.