U povodu 125. obljetnice postojanja, tvrtka Pepsi-Cola oživljava neke od svojih najlegendarnijih reklama, piše Forbes.
Mnoge su ponovno postavljene na YouTube kanal tvrtke, a odabrane reklame iz povijesti su prikazane tijekom ovogodišnje dodjele MTV Video Music Awards 12. rujna.
Među reklamama koje su ponovno prikazane je i Madonnina reklama za Pepsi uz hit “Like A Prayer” iz 1989., koja je u vrijeme izlaska bila izrazito kontroverzna.
Kontroverzna Madonnina reklama za Pepsi povučena je nakon samo nekoliko dana
Unatoč činjenici da je prije nekoliko desetljeća Pepsi izgubio milijune dolara na reklami i naštetio svom imidžu u očima brojnih potrošača, tvrtka se predomislila.
Ono što je nekoć bio veliki problem sada je lijepa uspomena na prošlost, a reklama je ponovno prikazana na TV-u desetljećima nakon što se prvi put pojavila na malim ekranima.
Medijska scena bila je potresena 1989. kada je objavljeno da je Pepsi potpisao partnerstvo s Madonnom,koja je tada bila pop zvijezda u usponu, za čak pet milijuna dolara, u to vrijeme nevjerojatan iznos za ugovor za sponzorstvo.
Ugovor je bio usredotočen na njezinu pjesmu “Like a Prayer“, koja bi se koristila za nadolazeću televizijsku reklamu. Suradnja je nadišla samo TV spot, jer je također uključivala sponzorstvo Madonnine tada nadolazeće globalne turneje.
Reklama je trebala predstaviti pjesmu “Like a Prayer”, pružajući Madonni i njezinoj izdavačkoj kući neviđenu priliku da novu pjesmu predstave milijunima diljem svijeta praktički besplatno.
Dan nakon što je premijerno prikazana Madonnina reklama za Pepsi, koju je vidjela ogromna publika, izbio je skandal kada je službeni video spot za pjesmu “Like a Prayer” premijerno prikazan na MTV-u.
Provokativni video, prepun kontroverznih vjerskih slika, izazvao je globalnu reakciju, posebice kršćanskih organizacija, uključujući i Vatikan.
Madonnina reklama za Pepsi ponovno je prikazana na TV-u nakon više od trideset godina
Pepsi očito nije predvidio problem, budući da reklama prikazuje Madonnu ne nužno kao nevinu, ali svakako ne kao kontroverznu ili seksualnu ženu.
Problemi koji su se pojavili nisu se odnosili na samu reklamu, ali budući da je ona koristila kontroverznu novu pjesmu, čiji je spot bio toliko skandalozan, javnost ih je povezala.
Madonna je 1989. objavila kontroverzni spot za pjesmu Like a Prayer koji je izazvao buru u javnosti.FOTO: PROFIMEDIA
Kao odgovor na nevjerojatan pritisak raznih vjerskih skupina diljem svijeta, Pepsi je povukao kampanju. Gigant gaziranih pića učinio je što je mogao da objasni razliku između spota i reklame, ali šteta je već bila učinjena i Pepsi se distancirao od pjevačice. S druge strane, Madonna je zadržala milijune zajamčene ugovorom, što je rezultiralo novčanim gubitkom za Pepsi.
Međutim sada, 2023. Pepsi je odlučio ponovno prikazati nekada kontroverznu reklamu kao važan dio ponosne 125-godišnje povijesti. Svijet se značajno promijenio u posljednjih 30 godina.
U predblagdanskom ozračju restorana Zinfandel’s organizatori Fooling Around by Fuliranje:
Esplanade Zagreb hotel, kreativna agencija Kokoš ili jaje i MPG agencija pretpremijerno su
predstavili gastronomsku ponudu ovogodišnjeg izdanja najsofisticiranijeg adventskog događanja u
Zagrebu.
Ovogodišnji drugoplasirani predstavnik Eurovizije, pobjednik telefonskih glasova publike, Baby Lasagna („Rim Tim Tagi Dim”), dostavlja još jednu brzu energičnu pjesmu!
Kad se zima spusti i svjetla adventa osvijetle Zagreb, svi obožavatelji božićne čarolije znaju što
mogu očekivati: miris kuhanog vina, ukrašene trgove, mnoštvo posjetitelja i bogate blagdanske
prizore.
Domenica Žuvela, omiljena hrvatska pjevačica čija je karijera obilježena vedrim melodijama i toplim stihovima, zakoračila je u zrelije glazbeno poglavlje. Njezina nova pjesma "Pravo lice" donosi ne samo osvježenje njezina glazbenog izričaja već i dublju emotivnu dimenziju kojom osvaja publiku. Svojim karakterističnim glasom i iskrenošću, Domenica je još jednom potvrdila da glazba nije samo umjetnost, već i sredstvo izražavanja unutarnjih previranja i snage.
Nakon što je u prosincu 2023. očarao publiku u Areni Zagreb, jedan od najomiljenijih glazbenih umjetnika ovih vremena ponovno stiže u Hrvatsku. Bryan Adams, čiji su hitovi obilježili generacije i osvojili srca diljem svijeta, u sklopu velike svjetske turneje Roll with the Punches održat će koncert u ambijentu pulskog Amfiteatra 29. srpnja 2025. godine. Ulaznice su u prodaji od četvrtka, 21. studenog, u sustava Eventima.
U paketima koje si poklanjaju članovi britanske kraljevske obitelji zamišljate dosadne i starinske poklone? Insajderi kažu da su darovi na dvoru prava suprotnost tome!