U povodu 125. obljetnice postojanja, tvrtka Pepsi-Cola oživljava neke od svojih najlegendarnijih reklama, piše Forbes.
Mnoge su ponovno postavljene na YouTube kanal tvrtke, a odabrane reklame iz povijesti su prikazane tijekom ovogodišnje dodjele MTV Video Music Awards 12. rujna.
Među reklamama koje su ponovno prikazane je i Madonnina reklama za Pepsi uz hit “Like A Prayer” iz 1989., koja je u vrijeme izlaska bila izrazito kontroverzna.
Kontroverzna Madonnina reklama za Pepsi povučena je nakon samo nekoliko dana
Unatoč činjenici da je prije nekoliko desetljeća Pepsi izgubio milijune dolara na reklami i naštetio svom imidžu u očima brojnih potrošača, tvrtka se predomislila.
Ono što je nekoć bio veliki problem sada je lijepa uspomena na prošlost, a reklama je ponovno prikazana na TV-u desetljećima nakon što se prvi put pojavila na malim ekranima.
Medijska scena bila je potresena 1989. kada je objavljeno da je Pepsi potpisao partnerstvo s Madonnom,koja je tada bila pop zvijezda u usponu, za čak pet milijuna dolara, u to vrijeme nevjerojatan iznos za ugovor za sponzorstvo.
Ugovor je bio usredotočen na njezinu pjesmu “Like a Prayer“, koja bi se koristila za nadolazeću televizijsku reklamu. Suradnja je nadišla samo TV spot, jer je također uključivala sponzorstvo Madonnine tada nadolazeće globalne turneje.
Reklama je trebala predstaviti pjesmu “Like a Prayer”, pružajući Madonni i njezinoj izdavačkoj kući neviđenu priliku da novu pjesmu predstave milijunima diljem svijeta praktički besplatno.
Dan nakon što je premijerno prikazana Madonnina reklama za Pepsi, koju je vidjela ogromna publika, izbio je skandal kada je službeni video spot za pjesmu “Like a Prayer” premijerno prikazan na MTV-u.
Provokativni video, prepun kontroverznih vjerskih slika, izazvao je globalnu reakciju, posebice kršćanskih organizacija, uključujući i Vatikan.
Madonnina reklama za Pepsi ponovno je prikazana na TV-u nakon više od trideset godina
Pepsi očito nije predvidio problem, budući da reklama prikazuje Madonnu ne nužno kao nevinu, ali svakako ne kao kontroverznu ili seksualnu ženu.
Problemi koji su se pojavili nisu se odnosili na samu reklamu, ali budući da je ona koristila kontroverznu novu pjesmu, čiji je spot bio toliko skandalozan, javnost ih je povezala.
Madonna je 1989. objavila kontroverzni spot za pjesmu Like a Prayer koji je izazvao buru u javnosti.FOTO: PROFIMEDIA
Kao odgovor na nevjerojatan pritisak raznih vjerskih skupina diljem svijeta, Pepsi je povukao kampanju. Gigant gaziranih pića učinio je što je mogao da objasni razliku između spota i reklame, ali šteta je već bila učinjena i Pepsi se distancirao od pjevačice. S druge strane, Madonna je zadržala milijune zajamčene ugovorom, što je rezultiralo novčanim gubitkom za Pepsi.
Međutim sada, 2023. Pepsi je odlučio ponovno prikazati nekada kontroverznu reklamu kao važan dio ponosne 125-godišnje povijesti. Svijet se značajno promijenio u posljednjih 30 godina.
Ljeto je godišnje doba koje traži glazbu s dušom – onu koja te osvaja već na prvo slušanje, poziva na bijeg od svakodnevice i budi najnježnije emocije. Upravo takva je nova pjesma „Tebi pripadam“, kojom se Alen Đuras, jedan od najautentičnijih vokala domaće glazbene scene, vraća na radare glazbenih zaljubljenika.
Zagreb, početak ljeta. Na playlistri preslušavamo Dry Your Eyes, novu pjesmu Filipa Rudana koja nas već na prvo slušanje vodi u drugačiji svemir — mekši, introspektivniji, atmosferičan poput soundtracka za sumrak u velikom gradu. Onog trenutka kad se sve smiri, a emocije krenu govoriti.
Neki glasovi ne prestaju odjekivati – čak ni kada se oko njih sve promijeni. Takav je glas Pere Galića, kultnog frontmena Opće opasnosti, koji nakon emotivnog i glazbeno intenzivnog razdoblja odlučuje napraviti hrabar korak: započinje samostalnu karijeru i predstavlja svoj prvi solo singl Na kraju. I to na način koji je i moćan i ranjiv – točno onakav kakvog ga pamtimo.
U svijetu u kojem se glazba sve češće sklapa iz fragmenata, uz pomoć softverskih alata i naknadnih produkcijskih čuda, pojavio se netko tko nas nježno, ali odlučno podsjeća da srce glazbe i dalje kuca u živoj, neponovljivoj svirci. Janko Novoselić, cijenjeni hrvatski jazz bubnjar i istaknuto ime domaće instrumentalne scene, najavio je izlazak albuma Jazz Kvartet novim singlom Alone Together — pjesmom koja nije samo još jedna jazz obrada poznatog standarda, nego manifest jedne glazbene filozofije.
Kada se spojite tople lipanjske večeri, miris mora i glazba koja dira ravno u srce – dobivate čaroliju koja se pamti. Upravo to dogodilo se sinoć u Opatiji, gdje je Ljetna pozornica postala epicentar glazbenih emocija zahvaljujući jednom od najvoljenijih izvođača regije. Željko Joksimović svojim je koncertom doslovno zapalio Opatiju, okupivši tisuće ljudi koji su zajedno s njim pjevali, plakali, plesali – i slavili glazbu.
Zamislite grad koji diše u bojama, šetače koji umjesto izloga gledaju u zidove, i atmosferu u kojoj su svi pozvani biti dio stvaranja. Zagreb ovog vikenda ne nosi samo ljeto – on nosi umjetnost. Treće izdanje Zagreb Street Art Festivala pretvara centar metropole u pulsirajuću galeriju na otvorenom, a svi koji tragaju za nečim drugačijim, vibrantnim i iskonski urbanim – upravo su pronašli svoje mjesto pod suncem.
Ljeto 2025. bliži se svom klimaksu, ali Zagreb ne planira dopustiti da sezona završi tiho. Umjesto toga, gradski puls ubrzat će se u ritmu baseva, lasera i – pjenastih torti u lice. Da, dobro ste pročitali. Ekscentrični Steve Aoki, kralj electro house scene i globalni rekorder u najluđem koncertnom ritualu koji uključuje gađanje publike tortom, stiže 12. rujna na Fair Fest, dvodnevni rave spektakl koji će se održati na Zagrebačkom velesajmu.
U svijetu u kojem nova glazbena lica svakodnevno isplivavaju iz svih kutaka svijeta, rijetki su oni koji već prvim korakom pokažu autentičnost, hrabrost i umjetničku viziju koja ne stane u kalupe. Jedna od njih je Zoe – mlada V-pop umjetnica, plesačica i koreografkinja koja je upravo u Zagrebu odlučila otvoriti novo poglavlje svoje karijere i predstaviti debitantski singl “Hit My Head”.
Ako vam je u posljednje vrijeme na društvenim mrežama počela iskakati reklama za Locanda alle Vigne, vinariju u talijanskoj regiji Friuli Venezia Giulia, niste jedini. Ova šarmantna enogastronomska oaza, smještena na svega tri sata vožnje od Zagreba, u posljednjih je nekoliko mjeseci postala jedno od najtraženijih izletišta za istinske hedoniste iz Hrvatske.