Suradnja između modne kuće Alexander McQueen i kreativne direktorice Sare Burton, koja je trajala više od dva desetljeća, dolazi kraju. Ova odluka poklapa se s modnom revijom za proljeće/ljeto 2024. zakazanom za rujan u Parizu.
Sarah Burton je počela obavljati funkciju kreativne direktorice u svibnju 2010. Njezina era obilježena je stvaranjem kritički hvaljenih kolekcija koje su je učvrstile kao cijenjenu dizajnericu. Tijekom 13 godina, njezina jedinstvena vizija i kreativnost lansirale su britansku modnu kuću na nove visine.
Sarah Burton odlazi iz najpoznatije modne kuće
Gianfilippo Testa, izvršni direktor Alexander McQueena, izrazio je duboku zahvalnost Sari Burton za njezin izniman doprinos povijesti kuće. Podijelio je: “Želimo izraziti neizmjernu zahvalnost Sari za pisanje tako važnog poglavlja u povijesti kuće Alexander McQueen. Njezin doprinos tijekom proteklih 26 godina ostavit će neizbrisiv trag.”
François-Henri Pinault, predsjednik i izvršni direktor Keringa, dodao je: “Neizmjerno sam zahvalan Sari i želim joj osobno zahvaliti za njezin rad tijekom proteklih dvadeset godina, najprije uz Leeja Alexandra McQueena, gdje je njezina uloga bila ključna za njegov uspjeh, a zatim kao kreativna direktorica od 2010. godine. Kroz vlastito iskustvo, osjećajnost i talent, Sarah je nastavila razvijati umjetnički izraz ove kuće. Sadržala je i proširila Leejevu baštinu, pažnju prema detaljima i jedinstvenu viziju, dodajući vlastiti iznimno kreativni pečat.”
Sarah Burton napustila ured i zahvalila kolegama
Sarah Burton je rekla: “Ponosna sam na sve što sam učinila i na svoj nevjerojatan tim u Alexander McQueenu. Oni su moja obitelj, a ovo je bilo moje domaćinstvo proteklih 26 godina. Želim zahvaliti François-Henriju Pinaultu što je vjerovao u mene i ponudio mi ovu nevjerojatnu priliku. Prije svega, želim zahvaliti Leeju Alexandru McQueenu. Naučio me mnogo, i zauvijek sam mu zahvalna. Radujem se budućnosti i svojem sljedećem poglavlju i uvijek ću pamtiti ovo dragocjeno vrijeme.”
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.