Brojne poznate Hrvatice oduševljene su novim anti-ageing proizvodom
U novootvorenom hotelu Zonar u Zagrebu, Vichy je sinoć održao event na kojem je u društvu cijenjenih liječnica dermatologinja, skinfluencerica i influencerica koje prate ili diktiraju „skintrendove“ predstavio najnoviji proizvod u svojoj Liftactiv liniji koji je namijenjen zaglađivanju dubokih i vidljivih bora i koji utječe na sve ostale znakove starenja kože, Liftactiv Retinol Specialist Serum.
Serum je obogaćen vrhunskim kompleksom protiv starenja kože i ciljano uklanja sve vrste bora, pa i one najdublje, pospješuje obnovu stanica, vraća koži gustoću i smanjuje pojavu sitnih linija i bora. Koža je zaglađenija, blistava i obnovljena. Retinol Guard tehnologija omogućava sigurnu i duboku isporuku najsnažnijeg oblika čistog retinola u kožu.
Na eventu je organiziran i ’’speed-dating’’ između liječnica i skinfluencerica, na kojem su liječnice podijelile svoje znanje – kako o samom Liftactiv Retinol Specialist serumu, načinu korištenja, odgovarajućem protokolu, tendovima i mitovima, tako i o njezi kože općenito, a sudionice su s njima zauzvrat podijelile najnovije tendove digitalnog marketinga i komunikacije na društvenim mrežama.
Elegantno druženje za kraj ljeta, na kojem su uzvanice zablistale u bijelim outfitima, moderirala je Korana Gvodzić, ujedno i ambasadorica branda. “Izuzetno sam sretna što sam dio ovakve kampanje i što sam imala priliku biti na ovom posebnom eventu gdje sam iz prve ruke dobila sve željene informacije o retinolu iz usta renomiranih doktorica dermatologije. Količina članka o retinolu na internetu stvorila je već neki šum informacija tako da mi je ova komunikacija s doktoricama otklonila sve sumnje. Kako Liftactiv Collagen Specialist kremu koristim vec duže vrijeme jako mi se sviđa što će moja rutina dobiti dodatnog saveznike u obliku retinol seruma” izjavila je Korana. Događanju su prisustvovale ambasadorica brenda Vichy Iva Radić, ali i brojne “skinfluencerice”, predstavnice medija i content kreatorice: Bojana Gregorić Vejzović, Ivana Mišerić, Ana Maras Harmander, Matea Miljan, Mara Bratoš, Ivana Čuljak, Dubravka Pleško i brojni drugi.
Vichy je lansirao Liftactiv Retinol Specialist Serum kako bi upotpunio protokol za borbu protiv bora i znakova starenja kože, ali i optimizirao efikasnost retinola u kućnoj skincare rutini. Snažan spoj posebno odabranih aktivnih sastojaka u svom sastavu ima 0,2% čistog retinola obogaćenog probiotičkim frakcijama i biopeptitidama koji jačaju njegov anti-age učinak. U kombinaciji, probiotičke frakcije ublažavaju nuspojave retinola poput crvenila i iritacije koje se mogu javiti ako se retinol u rutinu ne uvodi postepeno ili se ne zaokruži sa SPF-om. Ujedinjujući ga s probiotičkim frakcijama, Vichy je maksimizirao učinkovitost retinola čineći Liftactiv Retinol Specialist Serum prikladnim za korištenje i na najosjetljivijim tipovima kože. Učinkovitost Liftactiv Retinol Specialist Seruma ispitana je na jednoj od najdugotrajnijih kliničkih studija u trajanju od pet mjeseci, a rezultati su pokazali značajan napredak u ublažavanju svih znakova starenja kože: od smanjenja vidljivosti svih tipova bora, pa i onih najdubljih, do povećanja čvrstoće, punoće i glatkoće kože te ujednačavanja tena.[1] Osim učinkovitosti na ublažavanje znakova starenja kože, Liftactiv Retinol Specialist Serum izuzetno je jednostavan za korištenje, nema dodanih mirisa, silikona, a formula mu je 93% biorazgradiva. Njegova mliječna tekstura brzo se upija u kožu ne stvarajući masni osjećaj na koži.
Više o samom retinolu rekla nam dermatologinja Dr. sc. Željana Bolanča. “Retinol je keratolitik koji uklanja mrtve stanice s kože, ujednačava i poboljšava teksturu kože, uklanja sitne bore i hiperpigmentacije, sprječava i smanjuje akne te čisti pore. S njegovim je uvođenjem uvijek potrebno započeti postepeno, a prilagodba kože na retinol ovisi o tipu kože, odnosno očuvanosti kožne barijere i koncentraciji retinola. U početku ga je primjenjivati 1-2x tjedno. Svaka dva tjedna se može povećati učestalost dok se ne postigne svakodnevna primjena. Retinol se uvijek koristi isključivo navečer, a može se primjenjivati svakodnevno, što znači i ljeti, pogotovo ako ga već dulje primjenjujete i ako je koža prošla proces prilagodbe. Uz njega je obavezna fotozaštita tijekom cijele godine. Retinol i SPF su ionako dva najbolja anti-aging sastojka’’ objasnila je.
Sve su uzvanice na poklon dobile Vichy protokol, kako bi upotpunile svoju rutinu u borbi protiv bora i ostalih znakova starenja kože; Liftactiv Retinol Serum za zaglađivanje dubokih bora koji se nanosi navečer, a za sljedeće jutro Liftactiv Collagen Specialist dnevnu kremu s 3x više prokolagenih peptida[2] za 3x veću razinu kolagena u koži.[3] Ova njega preporučuje se ženama koje traže značajan anti-ageing učinak za ispravljanje svih znakova gubitka razine kolagena u koži.
Uz kremu preporučuje se koristiti Capital Soleil UV Age Daily vodeni fluid protiv fotostarenja sa zaštitnim faktorom 50+, s klinički dokazanom korektivnom učinkovitošću na znakove fotostarenja, uključujući tamne mrlje i nedostatak popunjenosti.
Nakon edukativnog ’’speed-dating’’ dijela, uzvanici su uživali uz glazbeni nastup Eni Jurišić i Vjeke Ključarića, a iznenađenje večeri bio je nastup mladog Lovre Jurage pobjednika posljednjeg izdanja showa Zvijezde pjevaju.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.