Održano sedmo međunarodno izdanje Kinder Joy of moving Tennis Trophy
Kinder Joy of moving Tennis Trophy podupire teniske aktivnosti za djecu između 9 i 12 godina s posebnim naglaskom na radost kretanja.
31 kolovoza 202317:25
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Posljednji turnir iz ovogodišnje serije Kinder Joy of moving Tennis Trophy održao se 26. i 27. kolovoza u suncem obasjanom Solinu, u teniskom klubu Dalmacijacement.
Kinder Joy of moving Tennis Trophy podupire teniske aktivnosti za djecu između 9 i 12 godina s posebnim naglaskom na radost kretanja. Ovo je jedinstveni turnir koji spaja djecu iz različitih zemalja kako bi se zabavila i sklopila nova prijateljstva.
Hrvatski ambasador projekta Kinder Joy of moving Tennis Trophy
Posebnost ovog turnira bilo je druženje s jednim od naših najboljih tenisača svih vremena, Ivanom Ljubičićem. Nakon dugogodišnje uspješne karijere, Ivan se nastavio baviti tenisom u trenerskoj ulozi. Kao ambasador Kinder Joy of moving Tennis Trophy, Ivan Ljubičić želi nadahnuti mlade igrače i njihove obitelji da budu aktivniji jer uz pozitivan odnos prema kretanju današnja djeca mogu postati bolji i sretniji ljudi sutra! Uz Kinder Joy of moving Tennis Trophy tenis postaje strast koja uključuje cijelu obitelj. Tenis prerasta iz individualnog u timski sport.
“Na kraju dana bitna je zabava, stvaranje novih prijateljstava i obiteljsko druženje, a upravo to je Kinder Joy of moving Tennis Trophy i to ga čini posebnim. “
Ivanu Ljubičiću se u Solinu pridružila bivša prvakinja Italije i profesionalna tenisačica Rita Grande, prema čijoj ideji je nastao Kinder Joy of moving Tennis Trophy projekt, i uz potporu lokalnih teniskih saveza.
Kinder Joy of moving Tennis Trophy je turnir na kojem vlada Fair Play
Ovaj turnir je poseban i jedinstven po tome što se mečevi igraju bez sudaca, kako bi mladi tenisači dobili priliku zabaviti se na terenu i izvan njega i dati sve od sebe vodeći se prije svega visoko edukativnim kodeksom fair play-a. Pobjeda na terenu postaje manje bitna u usporedbi s pravom pobjedom, a to je zajedničko dijeljenje iskustva radosti zasnovanog na kretanju i zabavi.
U središtu projekta je snažno uvjerenje da će pozitivan stav prema kretanju današnju djecu učiniti boljim odraslim osobama sutra. Kinder Joy of Moving je međunarodni projekt društvene odgovornosti Ferrero Grupe koji nadahnjuje 2,5 milijuna djece i njihovih obitelji u 28 zemalja diljem svijeta da budu aktivniji, uživaju u kretanju i razvijaju životne vještine na privlačan i radostan način. Kinder Joy of moving Tennis Trophy djeluje diljem svijeta s visokoprofiliranim, kvalificiranim i stručnim partnerima te organizira i podržava programe tjelesnog odgoja unutar i van škola, sportska događanja za djecu i školska natjecanja.
Koncertom Mateja Meštrovića i Borne Šercara, putnički terminal Zračne luke Franjo Tuđman pretvoren je u pozornicu bezvremenskih klasika koja za posjetitelje ostaje otvorena do 6. siječnja 2026.
Hrvatska premijera novog BMW-a iX3 održana je 10. prosinca u BMW Tomić & Co. City Storeu na Rooseveltovu trgu u Zagrebu, gdje je domaća publika prvi put vidjela najnoviju generaciju električne mobilnosti brenda BMW. Tomić & Co. je predstavio ovaj model kao prvi serijski automobil razvijen na platformi Neue Klasse, pa je događaj najavio smjer u kojem se razvija električna budućnost marke. Program je vodio Ivan Vukušić, koji je naglasio ključne tehnološke inovacije i objasnio ulogu modela iX3 u novoj eri održive i inteligentne mobilnosti.
Talijanski beauty brend KIKO Milano, poznat po inovativnim formulama, vrhunskoj kvaliteti i razigranom pristupu ljepoti, ove sezone predstavlja jednu od svojih najraskošnijih kolekcija — Snow Kissed Holiday. Kolekcija je dostupna u Hrvatskoj čime se KIKO Milano dodatno približava ljubiteljicama kvalitetne kozmetike diljem zemlje.
Blagdanski dani napokon su pred vratima, a s njima i ona neodoljiva potraga za malim ritualima koji donose toplinu, mirise doma i onaj poznati osjećaj slatkog iščekivanja. Upravo zato stiže vijest koja će razveseliti sve ljubitelje finih, ručno rađenih zimskih poslastica.
U vremenu u kojem se putovanja sve više pretvaraju u intimna ogledala naših odnosa i želja, najnovije Booking.com-ovo istraživanje otkriva da Hrvati u sve većoj mjeri putuju kako bi iskušali čvrstoću svojih veza, ali i kako bi pronašli personaliziranu njegu kože koja će im vratiti energiju, jasnoću i osjećaj potpunosti. Putovanje tako prestaje biti tek fizični odlazak s jedne lokacije na drugu i postaje emotivni i senzorički prostor u kojem se preispituje bliskost, otkrivaju nove dimenzije partnerstva i ispisuju priče koje će se pamtiti dulje od samog odmora. Sve veći broj putnika odlučuje se prepustiti neizvjesnosti i dopustiti da ih situacije izvan zone komfora približe onima uz koje putuju, jer odnosi proživljeni u napetim, spontanijim okolnostima često govore više od najsmirenijih svakodnevnih trenutaka.
U raskošnom, svjetlucavom ambijentu obnovljene Gradske kavane, večer je mirisala na tradiciju, mediteranske biljke i onaj poseban trenutak kada se prošlost i sadašnjost dotaknu u savršenoj točki. Maraska je upravo ondje, u prisustvu brojnih poznatih lica i zaljubljenika u fine okuse, predstavila Heritage Pelinkovac, novi premium liker koji je istodobno hommage i hrabri iskorak prema budućnosti. Atmosfera je bila nalik elegantnoj filmskoj sceni u kojoj se sve generacije Zadra i Šibenika stapaju u moderni ritam grada, dok se nasljeđe jedne od najstarijih europskih destilerija pretače u čaše i priče.
Kako dani postaju kraći, a temperature sve niže, blagdansko razdoblje donosi dobro poznatu toplinu obiteljskih druženja, ali i darivanja. Kada se to spoji sa sezonskim popustima, mnogi se odlučuju na poklanjanje novih uređaja ili gadgeta. Očekivano, na vrhu liste najpoželjnijih i dalje su pametni telefoni koji nude napredne tehnologije, stalnu povezanost, dugotrajnu bateriju i kvalitetne kamere. No, bilo da kupujete mobitel ili neki gadget za sebe ili dragu osobu, blagdanski budžet treba mudro rasporediti kako bi poklona bilo dovoljno za sve.
Božićna kolekcija Intimissimija ove sezone donosi savršenu ravnotežu između udobnosti, razigranog blagdanskog šarma i luksuza koji je postao zaštitni znak talijanskog brenda. Intimissimi i ove godine ostaje vjeran svojoj estetici profinjene jednostavnosti, ali je blagdanskoj liniji dao dodatnu notu topline i vedrine kroz motive koji prizivaju bezbrižnost i radost prosinca. Kolekcija je osmišljena kao posveta domu, blagdanskom raspoloženju i malim ritualima koji se vežu uz kraj godine, a naglasak je stavljen na meke siluete, nježne linije i materijale koji pružaju ugodu od prvog dodira s kožom.
Donje rublje koje se vidi tek u naznakama, ali ostavlja dojam cijele modne priče. Pidžame koje nas vraćaju osjećaju doma, toplini i ritualima zbog kojih volimo prosinac. I estetika koja kombinira nostalgiju i suvremenost tako skladno da se čini kako je stvorena upravo za ovo blagdansko razdoblje. Intimissimi u svojoj božićnoj kolekciji 2025. još jednom dokazuje da je ljepota neraskidivo povezana s osjećajem – onim tihim, intimnim trenutkom kada se pogledamo u ogledalo i osjetimo istinsku mekoću vlastite ženstvenosti.
Blagdani uvijek iznova otvaraju isto pitanje: što pokloniti ljudima koje volimo, a da bude osobno, promišljeno i dovoljno posebno da preživi trenutak darivanja? U svijetu u kojemu najčešće darujemo iskustva koja nestaju već nakon nekoliko dana, sve se više vraćamo predmetima koji nose simboliku, trajnost i emociju. Upravo se tu, već godinama, smješta nakit – tihi pratioc naših dana, mala kapsula osobne povijesti koju nosimo uz kožu.
Božić je vrijeme kada domovi mirišu po kuhanom vinu, svjetlucaju lampicama i ispunjavaju se toplinom obiteljskog zajedništva. To je trenutak kada želimo pokazati pažnju prema ljudima koje volimo i izmamiti im iskren osmijeh kroz darove koji imaju dušu. I dok mnogi još traže inspiraciju, parfumerije Douglas i ove godine donose najbolje božićne ponude – od luksuznih parfema i make-up klasika do elegantnih poklona za dom. U bogatoj ponudi Douglas parfumerija možete pronaći sve što je potrebno za savršeni dar: mirise koji ostavljaju trag, šminku koja ističe ljepotu, ali i čokoladne poslastice koje nikoga ne ostavljaju ravnodušnim.