HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Ovo partnerstvo spaja Marka kao umjetnika čija glazba donosi svježinu suvremenog zvuka s osvrtom na glazbenu prošlost i inovativni duh Renaulta koji kroz sadašnje i buduće modele oživljava svoje legendarne ikone dajući im najsuvremenija i tehnološki najnaprednija obilježja.

Marko Tolja je hrvatska glazbena senzacija, priznat po iznimnom talentu i karizmatičnoj prisutnosti na pozornici. S karijerom dugom više od 15 godina, Marko je osvojio srca raznolikih ljubitelja glazbe, a njegove pjesme odišu energijom, ritmom i emotivnim nabojem. Na isti način Renaultovi modeli, čiji senzualni dizajn, humana tehnologija u potpunosti posvećena dobrobiti i udobnosti putnika nikoga ne ostavljaju ravnodušnim.

Markov jedinstven spoj suvremene pop glazbe i nostalgičnog obnavljanja ikona prošlosti savršeno odražava Renaultovu predanost spajanju modernosti s dubokim poštovanjem prema naslijeđu.

Kao brand ambasador marke Renault, Marko Tolja će aktivno promovirati Renaultove vrijednosti kroz promociju novog Australa, ističući njegove impresivne performanse, suvremeni dizajn i ekološke karakteristike, dok će kroz različite marketinške kampanje, sudjelovanje na društvenim mrežama i nastupe uživo, Marko predstaviti Renaultovu predanost održivosti i naprednoj tehnologiji.

Partnerstvom s Markom Toljom, Renault želi dodatno ojačati svoju brand poziciju u Hrvatskoj, povezujući se s talentiranim umjetnikom koji utjelovljuje isti duh inovacije i strasti, istraživanje granica i stvaranje nezaboravnih iskustava.

druge vijesti

Kako sačuvati zelene ljepotice dok ste na godišnjem Hello Magazin Croatia

Kako sačuvati zelene ljepotice dok ste na godišnjem? 6 genijalnih trikova za bezbrižan odmor

Godišnji odmor trebao bi biti vrijeme bezbrižnog uživanja i punjenja baterija, ali za sve koji su svoj dom ili balkon pretvorili u malu džunglu, odlazak i nekoliko dana bez nje može značiti pravu dramu. Hoće li biljke preživjeti? Hoće li ih sunce ispeći, zemlja presušiti ili će lišće već nakon nekoliko sati početi venuti? To su pitanja koja nas prate dok se pakiramo ili se pokušavamo odmoriti, jer se ipak ne možemo u potpunosti isključiti.

Design

22 srpnja 2025