Damir Begović o ”bridal outfitu” o kojem se govori: Inspiraciju sam potražio u Varteksu i sestrinom ormaru
O reviji sestara Boudoir još uvijek se govori, kao i o outfitu dizajnera Damira Begovića koji je kreativnošću ukrao show u prvom redu.
30 travnja 2023
Zvonimir Ferina
30 travnja 202311:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Kad su prije nekoliko dana sestre Boudoir predstavile svoju novu kolekciju, društvenim mrežama počele su kružiti fotografije njihovih romantičnih haljina, ali i jednog uzvanika koji je svojim outfitom “ukrao show”.
Riječ je o dizajneru Damiru Begoviću koji je za reviju poznatog hrvatskog modnog dvojca odjenuo ružičasto odijelo i suknju te outfit upotpunio neočekivanim bijelim velom.
Javili smo se Damiru koji je ekskluzivno za Hello! otkrio o kojem je odijelu riječ te kako je došao na ideju za ovaj outfit.
“Inspiracija za outfit je bio Boudoir mladenac. Uvijek kad me kolege dizajneri pozovu na predstavljanje svojih novih kolekcija, trudim se inspirirati se njihovim radom pri slaganju ili stvaranju svog stylinga za tu prigodu. Pokušao sam predočiti svoju viziju Boudoir muškarca, odnosno ovo je ono što ja mislim da bi seke Boudoir dizajnirale za muškarce. Kako njih dvije često koriste til, cvijeće i rozu boju, ja sam to sve spojio u izdanje koje sam odjenuo na njihovu modnu reviju”, otkrio nam je Damir.
Kad se spoje duh Boudoira, odijelo iz Varteksa i sestrina suknja
“Hot pink trodijelno odijelo dolazi iz Varteksa, a na njemu sam i sam radio. Iskombinirao sam ga sa sestrinom suknjom od iste tkanine te dobio kombinaciju koju sam zamislio”, nastavio je Damir.
Odijevanje sa stilom, i ciljem
Damir nam je objasnio i nit vodilju pri stvaranju outfita koji je podigao prašinu na društvenim mrežama.
“Muška moda je sve otvorenija te se trudim maksimalno se igrati s njom. Iako je ovaj look izazvao različite reakcije, od pozitivnih do negativnih, važno je da probudio neke emocije. Ako samo jedna osoba sljedeći put kad se bude odijevala za posao, event ili izlazak odluči izaći iz svoje comfort zone jer je vidjela tamo nekog ludog dizajnera koji se umotao tilom – moj trud se isplatio”.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Ponekad se čini da savršen beauty trenutak zahtijeva cijeli arsenal proizvoda, no onda se pojave oni mali, pažljivo osmišljeni dragulji koji sve mijenjaju. Upravo takva mala revolucija stiže iz suradnje dvaju domaćih brendova – Ruka Beauty i JN Beauty – koji su udružili estetiku, stručnost i filozofiju „manje je više“ te stvorili mini glam duo koji stane u svaku torbicu, a pruža neočekivano snažan efekt.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.