HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Neograničena sloboda, ležernost, muževnost – to predstavljaju mirisi ROUTE 66. Mirisna kolekcija istoimenog branda utjelovljuje autentični način života pod sloganom „Feel the Freedom” i različite stanice putovanja koje njegov nositelj posjećuje na legendarnoj 3945 km dugoj “majci svih cesta”. Ova privlačna serija mirisa nadopunjena je ovog ljeta četvrtom i muževno-aromatičnom kreacijom “Feel the Night”, koja izražava neodoljivu hladnoću i izražava čistu muževnost.

Miris koji zrači hladnokrvnošću

Nakon dugog dana provedenog „na putu”, sunce počinje zalaziti na horizontu. Dok miris vrućeg asfalta postupno nestaje, spušta se mrak i noć počinje. Novi miris ROUTE 66 predstavlja neustrašivu hladnoću s kojom ROUTE 66 muškarac, smiren, ulazi u noć u divljini kako bi započeo svoju sljedeću avanturu.

Miris „Feel the Night“ kombinira začinjeni papar, hladne zelene note, osvježavajuću bergamotu i gorki grejp u kontrastnom početku. Aromatična lavanda uvodi sumrak i smiruje s cvjetnim srcem od mističnog heliotropa, opojne ruže i mineralnih solnih nota. Markantna donja nota koju čine senzualni jantar, zemljani pačuli, mekana sandalovina, slatki i topli tonka grah te bogata mahovina pruža snažan i dugotrajan kontrast.

Miris ROUTE 66 „Feel the Night“ bit će dostupan od sredine srpnja 2023. u odabranim drogerijama i trgovinama te u određenim online trgovinama uz četiri osnovne inačice mirisa „Easy Way of Life“, „The Road to Paradise is Rough“, „From Coast to Coast“ i „Born to be Wild“.


druge vijesti

oscaki

Oscari napuštaju televiziju: Od 2029. ekskluzivno na YouTubeu

U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.

Film/TV

18 prosinca 2025

hippy garden

Četvrt stoljeća Hippy Gardena: Kako je vizija Đurđice Vorkapić postala simbol urbane elegancije

Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.

Modne vijesti

18 prosinca 2025

prahir

Zašto svi ovog Božića govore o Prahir nakitu i zašto je to najpoželjniji dar koji traje cijeli život?

U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.

Modne vijesti

18 prosinca 2025