Grupacija Kering kupuje 30% dionica brenda Valentino

Luksuzna grupacija Kering dodaje novi brend. Nedavno su objavili da kupuju 30% dionica Valentina.

05 kolovoza 2023

grupacija kering FOTO: Profimedia
HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Francuska luksuzna grupacija Kering, koja se bori da oživi prodaju svoje marke Gucci, objavila je prošli tjedan da kupuje 30 posto udjela u talijanskome brendu Valentino od katarskog investicijskog fonda Mayhoola za 1,7 milijardi eura u gotovini, javlja agencija Reuters.

Grupacija Kering u problemima je s Guccijem

Ugovor uključuje opciju da Kering može kupiti cijeli dionički kapital Valentina najkasnije do 2028.

Transakcija je dio šireg strateškog partnerstva između Keringa i Mayhoole, što bi moglo dovesti do toga da Mayhoola postane dioničar Keringa“, službena je izjava Keringa.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Valentino (@maisonvalentino)

Francuska luksuzna grupa nije ispunila tržišne prognoze za prodaju u drugom tromjesečju, ostvarivši rast od samo 3% i nastavivši zaostajati za konkurentima dok nastoji preokrenuti poslovanje u Gucciju, uključujući nedavnu reviziju upravljanja.

Ukupna prodaja iznosila je 4,96 milijardi eura, uz konstantne stope, što je ispod očekivanja analitičara za povećanje od 6%, prema konsenzusu Visible Alpha, s povećanjem prodaje Guccija za samo 1% tijekom razdoblja.

To je u usporedbi s dvoznamenkastim rastom drugih luksuznih tvrtki, uključujući velikog rivala LVMH, koji je prošloga tjedna izvijestio o porastu prodaje svog odjela za modu i kožnu robu, u kojem se nalaze Dior i Louis Vuitton, od 21 posto.

Maloprodajni prihod Keringa u Sjevernoj Americi pao je 23% u drugom tromjesečju, rekao je glavni financijski direktor Jean-Marc Duplaix, dodajući da je to i dalje “složenije tržište za luksuz“.

Grupacija Kering imat će predstavnika u upravi Valentina

Šef Keringa Francois-Henri Pinault rekao je da su rezultati “manji od naših ambicija i potencijala, osobito u Gucciju“. Grupacija je prije nekoliko tjedana najavila značajnu rekonstrukciju uprave, uključujući odlazak izvršnog direktora Guccija Marca Bizzarrija, s ciljem oživljavanja prodaje brenda.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Valentino (@maisonvalentino)

Kering je rekao da će imati predstavnika u upravnome odboru Valentina. Mayhoola, koja je kupila Valentino 2012., “ostat će većinski dioničar sa 70% dioničkog kapitala i nastavit će provoditi uspješnu strategiju promocije brenda“.

Očekuje se da će kupnja 30 posto udjela biti dovršena prije kraja godine, rekli su iz Keringa. Valentino, jedna od najpoznatijih talijanskih modnih marki, ima 211 trgovina diljem svijeta i ubilježila je prihod od 1,4 milijarde eura u 2022. godini.

druge vijesti