Lancôme ponovno donosi tretmane njege kože visoke kvalitete u parfumerije!
U suradnji s Douglas parfumerijama Lancôme je 2022 godine prvi puta predstavio svoju Absolue kabinu za tretman njege: novi način prezentacije legendarnih proizvoda i vrijednosti brenda s više od 86 godina duge tradicije.
2023 godine, ekskluzivno unutar odabranih Douglas poslovnica Lancôme ponovno donosi kutak gdje u potpunoj privatnosti, uz zvjezdano nebo, možete uživati u jednosatnom vrhunskom tretmanu lica uz njihovu Absolue Premium liniju proizvoda.
Ekskluzivni Lancôme tretman s premium linijom Absolue spaja luksuzno iskustvo i iznimnu njegu kože: pruža Vašoj koži profesionalnu njegu, opušta Vaša osjetila i revitalizira Vašu kožu.
Absolue je najluksuznija linija unutar Lancôme asortimana njege kože. Sastojci i formule razvijeni su znanošću, te pružaju visoko kvalitetnu njegu koja regenerira i transformira kožu. Spoj dragocjenih formula i stručne tehnike masažnih pokreta čine svaki tretman prestižnim trenutkom koji će oduševiti Vaša osjetila.
O SAMOM TRETMANU
Ekskluzivni Absolue tretman spaja iznimnu regenerativnu moć sastojaka s maksimalnom učinkovitošću. Prožet je snagom Absolue linije proizvoda obogaćenih ekstraktom ruže koji djeluju na regeneraciju kože. Nevjerojatna tekstura i miris u kombinaciji s masažnim potezima savršeno će razmaziti Vas i Vašu kožu.
Dizajn kabine omogućuje Vam potpunu privatnost i udobnost. Tijekom jednosatnog termina, stakla kabine se zamagljuju te se možete usredotočiti na apsolutni odmor i opuštanje.
Ovo opuštajuće iskustvo s Absolue proizvodima inspiriranim znanošću o dugovječnosti kože Vašem licu vraća revitaliziran, blistav i svjež izgled te poboljšan ton kože.
Tretman također uključuje dijagnostiku kože i preporuku za rutinu njege te laganu šminku nakon tretmana.
VIŠE O ABSOLUE LINIJI
Od 1965. godine, Absolue njega kože inspirirana je prirodom i unaprijeđena znanošću. Svaki proizvod ove linije utjelovljuje Lancôme vrijednosti: izvrsnost, visoku učinkovitost, naprednu tehnologiju i strast za vrhunskom njegom kože.
Absolue proizvodi djeluju na vidljivost znakova starenja kako bi otkrili kožu mlađeg izgleda. Formule iz ove linije sadrže ekskluzivne aktivne sastojke iz Lancôme ruže koja ima jedinstvenu regenerativnu moć. Oduševit će Vas ne samo miris ruže već i tekstura koja se na dodir topi i odmah se upija u kožu za maksimalnu učinkovitost.
RAZMAZITE SE I REZERVIRAJTE SVOJ TERMIN!
Ekskluzivno u Douglas parfumerijama Supernova Zadar, Douglas Ulica kralja Tomislava 7 Split, Douglas City Center One Split te Douglas City Center One West (Jankomir), možete posjetiti Lancôme Absolue kabinu i prepustiti se opuštanju posebnim, profesionalnim proizvodima za njegu kože.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.