Margot Robbie je presretna što surađuju Chanel i Barbie
Film, koji je režirala i napisala za Oscara nominirana Greta Gerwig, otkriva da živjeti u Barbielandu znači biti savršeno biće na savršenom mjestu… osim ako imate egzistencijalnu krizu. Ili ste Ken.
Kroz povijest kinematografije, Chanel je bio omiljeni suradnik mnogima. U našem najnovijem partnerstvu Chanel je ponosno radio s kreativcima koji stoje iza brenda Barbie na realizaciji nekoliko kostima za Margot Robbie, kao i na skijaškome odijelu za lik Kena, kojega glumi Ryan Gosling.
U intervjuu iz lipnja ove godine, glavna glumica i producentica filma Margot Robbie otkrila je da ćete u Barbie: „Primijetiti puno Chanela, Chanel Barbike! U filmu nosim sjajnu Chanel odjeću. Mentalitet Barbie je da ona sve dodatke – tu je uvijek šešir ili mašna i naušnice i nakit. Nakit je velik na način na koji bi bio na lutki: velike ogrlice i naušnice. Šeširi nikad nisu zaštita od sunca, oni su samo još jedan dodatak, uz torbe i cipele i sve to! Bilo je stvarno zabavno.”
Na ekranu će se vidjeti pet silueta koje je dizajnirala Virginie Viard, zajedno s prošivenim torbama, uključujući onu u obliku srca i s dodacima (zaštitne naočale iz kolekcije COCO NEIGE, holografske manšete i bižuterija, šeširi iz Maison Michel) koje stavlja na raspolaganje kuća Chanel.
Chanel i Barbie donose pet kombinacija u različitim nijansama ružičaste
Kostimografkinja filma, oskarovka, dizajnerica i prijateljica kuće Chanel, Jacqueline Durran, dobila je na izbor odjeću u različitim nijansama ružičaste iz kolekcija Ready-to-Wear, COCO BEACH i COCO NEIGE koje je dizajnirala Virginie Viard.
Pet predstavljenih silueta – tri odijela, skijaško odijelo i haljina – odabrano je da istakne lik Barbie dok se kreće kroz svoje putovanje u filmu.
Godina 2025. ostat će zapamćena kao trenutak u kojem se svijet mode naklonio dvjema ženama koje su je decenijama oblikovale. Anna Wintour i Donatella Versace – dva neponovljiva imena, dvije karijere koje su istovremeno započele, a sada zajedno izlaze iz epicentra modne moći. Nije slučajno što se i njihov profesionalni oproštaj događa istovremeno – jer koliko god bile različite, Anna i Donatella oduvijek su bile savršeni kontrapunkti, ravnoteža moći, ukusa i utjecaja.
Moda nikada nije bila samo prostor za kreativnost – ona je oduvijek i poprište dramatičnih priča. Jer, iako je vanjski sloj ove industrije obavijen sjajem, sofisticiranošću i ljepotom, ispod površine često vrije.
Premda današnjim očima djeluje sasvim uobičajeno, naslovnica američkog Voguea iz studenoga 1988. godine bila je prava modna prekretnica. Ispod natpisa “stvarna cijena izgleda”, izraelska manekenka Michaela Bercu gleda mimo objektiva, ima razbarušenu kosu i nosi sjajnu, draguljima ukrašenu couture jaknu Christiana Lacroixa, vrijednu deset tisuća dolara.
Ovog ljeta, Pula se pretvara u modnu oazu čarolije i kreativnosti. Najiščekivaniji modni događaj godine, Stehlik Fashion Show, vraća se na svoje nezaobilazno mjesto ispred Arheološkog muzeja Istre, 4. srpnja u 21 sat, donoseći eksploziju boja, emocija i priča utkane u tkanine.
Modna ikona Anna Wintour nakon 37 godina povlači se s čela američkog Voguea, ali zadržat će funkcije glavne direktorice sadržaja za Condé Nast i globalne uredničke direktorice Voguea.
U modnom svijetu, tišina često ima jači odjek od buke. Baš poput šapata koji vas natjera da stanete i poslušate, nova Pre-Fall kolekcija Lei Lou by Aleksandra Dojčinović dolazi bez krika, ali s jasnom porukom: hrvatska moda više ne igra na sigurno – ona predvodi.
U moru brendova i brze mode, gdje svaki komad često izgleda kao da je nastao pod pritiskom trendova i brojki, na scenu dolazi nešto posve drugačije. Mirna nije samo ime – to je stanje duha, oda sporosti, ljepoti i ženstvenosti utkanoj u svaki šav. Ovo nije konfekcija, ovo su haljine za žene koje znaju što žele, ali najvažnije – ne pristaju na manje.
Zamislite: noć u Houstonu, 70 tisuća ljudi, nebo iznad stadiona vibrira od uzbuđenja. Beyoncé — božica glazbe, žena koja je redefinirala pop i soul, country i vizualni spektakl — lebdi iznad mase na crvenom kabrioletu, simbolu američkog sna i njezinog alter ega iz “Cowboy Carter” ere.
Kad Rihanna zakorači na crveni tepih, svijet stane. Kad to učini u Chanel couture kreaciji koja zahtijeva 840 sati ručnog rada, tada moda prestaje biti samo estetika i postaje – emocija.
Godina 2025. ostat će zapamćena kao trenutak u kojem se svijet mode naklonio dvjema ženama koje su je decenijama oblikovale. Anna Wintour i Donatella Versace – dva neponovljiva imena, dvije karijere koje su istovremeno započele, a sada zajedno izlaze iz epicentra modne moći. Nije slučajno što se i njihov profesionalni oproštaj događa istovremeno – jer koliko god bile različite, Anna i Donatella oduvijek su bile savršeni kontrapunkti, ravnoteža moći, ukusa i utjecaja.
U svijetu celebrityja često nas iznenade priče koje zvuče kao urbane legende, ali kada je riječ o Riti Ori, jedna od njih zaista je – istinita. I dok je danas prepoznajemo po upečatljivim nastupima, hrabrom modnom stilu i besprijekornom glasu, njezina karijera započela je daleko prije nego što je svijet naučio pjevati stihove "Anywhere" ili "Let You Love Me". Zapravo, Rita Ora jednom je – makar na trenutak – zakoračila u svijet koji je oblikovao djetinjstva milijuna: svijet Harryja Pottera.