Haljina jakna Carrie Bradshaw napokon nam vraća TV modnu divu kakvu poznajemo
I vas je oduševila glamurozna haljina jakna koju je Carrie nosila u novim epizodama And Just Like That? Evo tko ju potpisuje!
25 srpnja 2023
HBO
25 srpnja 202313:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Modni stručnjaci smatraju da niti jedan lik s malih ekrana nije tako “zaživio” i postao modna ikona stvarnog života kao što je to učinila Carrie Bradshaw. Točnije, stilistica te serije, Patricia Field, zaslužna za najnevjerojatnije lookove plavokose glavne junakinje koju mnogi svojim stilom i dan danas pokušavaju kopirati.
Slavna kolumnistica, koju glumi Sarah Jessica Parker, svojim nevjerojatno glamuroznim kombinacijama oduševila nas je u seriji“Sex and The City”, no gledatelji su bili manje impresionirani outfitima te slavne Njujorčanke u epizodama nove serije “And Just Like That”.
Ipak, fantastična scena iz šeste epizode druge sezone serije “And Just Like That”, u kojoj kolumnistica nosi nevjerojatno raskošnu plavu haljinu jaknu, vratila nam je Carrie Bradshawu izdanju koje smo godinama obožavali.
Plava haljina jakna Carrie Bradshaw pravo je remek-djelo
Nevjerojatna jakna koju Carrie nosi u epizodi pod nazivom “Bomb Cyclon”potpisuje modna kuća Moncler koja je prije nekoliko godina napravila veliki boom na modnoj sceni.
Sjećate se razdoblja kad smo svi htjeli nositi takozvane puffer jakne? Taj trend pokrenula je upravo modna kuća Moncler, sa svojim luksuznim sportskim jaknama koje su spajale visoku modu sa street style lookom.
Dugačke, kratke, oversized ili strukirane – baš svi smo htjeli nosti “pufnaste jakne” koje je ta luksuzna talijanska modna kuća tako maestralno vratila u modu.
Haljina jakna Carrie Bradshaw stiže iz posebne suradnje
Istovremeno otkačena i vrlo luksuzna, nježno plava haljina jakna Carrie Bradshaw, s tamnocrvenim prugama, svijetu je predstavljena 2019. godine, kao rezultat suradnje brenda Moncler sa slavnim dizajnerom Pierpaolom Picciolijem.
Pierpaolo Piccioli od 2008. godine kreativni je dizajner modne kuće Valentino, a ova je suradnja oduševila modnu kritiku i obožavatelje njegova rada.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.