Modni brend Timberland na poseban način obilježio Dan planeta Zemlje!
Posebnu su pažnju okupljenih privukli modeli napravljeni od Tencel™ X Refibre™ mekane, lagane i prozračne tkanine za čiju se proizvodnju koristi 95%manje vode od tradicionalne pamučne tkanine.
Nekad davno, jedan je indijanski poglavica rekao: ”Čuvajmo Zemlju i prirodu na njoj, jer ih nismo naslijedili od svojih djedova i očeva, nego smo ih posudili od svojih potomaka”. Nevjerojatno, ali ova rečenica sve više dobiva smisao u novije vrijeme kad je itekako važno razmišljati o prirodi u kojoj živimo. O tome kako očuvanju može pridonijeti moda prije nekoliko je modnih sezona prvi put progovorio modni brend Timberland stavljajući u fokus brojne modele, prepoznatljivu Timberland tehnologiju i materijale koji imaju pozitivan utjecaj na očuvanje prirode.
Ususret Danu planeta Zemlje, Timberland je trgovinu u Arena centru pretvorio u pravu zelenu oazu, želeći tako na poseban način predstaviti svoju novu kolekciju u kojoj dominira veliki izbor kvalitetne odjeće i obuće. Posebnu su pažnju okupljenih privukli modeli napravljeni od Tencel™ X Refibre™ mekane, lagane i prozračne tkanine za čiju se proizvodnju koristi 95%manje vode od tradicionalne pamučne tkanine, obuća s GreenStride™ s udobnim potplatom, modeli od organskog pamuka, lana ali i trendy modeli brodarica koje su svojevrsni klasik ovog brenda. Predstavljanju kolekcije su nazočili brojni modni novinari i influenceri ali i glumice Mirna Medaković i Mirta Zečević, glumci Goran Grgić i Nikša Kušelj, Miss sporta Hrvatske Borna Mohač te talentirani mladi košarkaša KK Furnir Emil Savić koji ne kriju svoju ljubav prema brendu ali i nošenju odjevnih kombinacija koje na poseban način pričaju priču o zaštiti prirode. Kako izgledaju outfiti za topliji dio godine te koji su to must have komadi sezone pokazala je i modna savjetnica Alma Premerl Zoko.
“Ove godine Timberland slavi 50 godina postojanja pa smo s nestrpljenjem čekali novu kolekciju. Ona je u potpunosti ovdje i kao što vidite sve se međusobno može kombinirati” – rekao je na početku predstavljanja noviteta store manager Bernardo Jernejšek.
Aktualna, Timberland kolekcija proljeće ljeto 2023. u fokus stavlja obuću s GreenStride™ udobnim potplatom izrađenim od 75% obnovljivih materijala, uključujući šećernu trsku i odgovornu prirodnu gumu idealnu za sve outdoor rekreativne aktivnosti u prirodi ali i kao točka na ‘i’ casual outfita. Kad je o obući riječ, Timberland brodarice su ultimativni par obuće koji ne silazi s modnog trona desetljećima. Svaka kožna brodarica odlikuje se tradicionalnom ručnom izrađenom konstrukcijom i posebnim 360° sistemom vezanja od prave kože pruža izvrsnu prilagodljivost stopalu. Brodarice ove sezone dolaze u novom spektru boja i to u muškoj i ženskoj kolekciji. Iako još sezona sandala nije počela, već su sada must have ženske sandale ADLEY koje prate trenutne trendove (debeli potplat, žive boje….) dolazeći u tri različita modela, a u izradi svakog para ovih must have sandala korišteni su materijali koji potiču ekološku osviještenost i prihvatljivost. Kad je o kožnim komadima riječ, važno je dodati da su svi modeli napravljeni od Better Leather kože koja je ekološki odgovorna koža dobivena iz štavionica ocijenjenih srebrom ili zlatom od strane Leather Working Group zbog njihove prakse upravljanja vodom, energijom i otpadom.
Nova tehnologija i funkcionalna rješenja kad je odjeća u pitanju!
Kad je o odjeći riječ, aktualna Timberland kolekcija donosi prekrasne komade koji se lako kombiniraju pružajući ugodu nošenja. S toplijim danima ulaze u fokus komadi od lana ali i organskog pamuka što znači da se prilikom proizvodnje odjeće izbjegava izbjeljivanje, bojanje, omekšavanje i korištenje raznih kemikalija koje oslabljuju tkaninu. Organski pamuk je mekaniji, ugodniji za kožu, ima hipoalergenski učinak, ne uništava okoliš, ostavlja pet puta manje otpadnih voda od GMO uzgoja. Odjeća šivana od organskog pamuka može potrajati i do 5 puta dulje od odjevnih predmeta izrađenih od konvencionalnih materijala. Proljeće/ljeto 2023. obilježit će i Timberland Tencel™ X Refibra™ mekana, lagana, izdržljiva i prozračna tkanina koja pomaže da se koža tijela dodatno ne zagrijava te da tijekom vrućih dana ostanete suhi. Za izradu se koristi 95% manje vode od tradicionalne pamučne tkanine, a u sastavu ima čak 70% stabla eukaliptusa održivog izvora drvene mase i 30% recikliranog pamuka iz proizvodnog otpada. Cijela kolekcija dolazi u baznoj tamno plavoj i novoj nijansi ‘Timberland zelene’ s bljeskovima ružičaste u nijansama od najsvjetlije do najtamnije.
“Jedan od naših najpopularnijih komada za prijelazno razdoblje, kojeg u isto vrijeme vole i zaljubljenici u prirodu, ali i urbani muškarci i žene koji na posao idu pješice ili biciklom je WP packable summer benton jakna. Primarno pripada muškoj kolekciji, ali pristaje i ženama, a njezina je posebnost ta što je izrađena od 100% recikliranog najlona s podesivom kapuljačom za dodatnu udobnost. Osim što je ova jakna izrađena u skladu s očuvanjem prirode, ujedno je i vrlo praktična jer se kad vam ne treba može pretvoriti u laganu i funkcionalnu torbicu” – rekao je Bernardo dodajući kako je ovaj model jakne idealan za promjenjive proljetne dane, te da su ga već sada u svoje outfite ubacile i žene i muškarci.
Koncertom Mateja Meštrovića i Borne Šercara, putnički terminal Zračne luke Franjo Tuđman pretvoren je u pozornicu bezvremenskih klasika koja za posjetitelje ostaje otvorena do 6. siječnja 2026.
Hrvatska premijera novog BMW-a iX3 održana je 10. prosinca u BMW Tomić & Co. City Storeu na Rooseveltovu trgu u Zagrebu, gdje je domaća publika prvi put vidjela najnoviju generaciju električne mobilnosti brenda BMW. Tomić & Co. je predstavio ovaj model kao prvi serijski automobil razvijen na platformi Neue Klasse, pa je događaj najavio smjer u kojem se razvija električna budućnost marke. Program je vodio Ivan Vukušić, koji je naglasio ključne tehnološke inovacije i objasnio ulogu modela iX3 u novoj eri održive i inteligentne mobilnosti.
Talijanski beauty brend KIKO Milano, poznat po inovativnim formulama, vrhunskoj kvaliteti i razigranom pristupu ljepoti, ove sezone predstavlja jednu od svojih najraskošnijih kolekcija — Snow Kissed Holiday. Kolekcija je dostupna u Hrvatskoj čime se KIKO Milano dodatno približava ljubiteljicama kvalitetne kozmetike diljem zemlje.
Blagdanski dani napokon su pred vratima, a s njima i ona neodoljiva potraga za malim ritualima koji donose toplinu, mirise doma i onaj poznati osjećaj slatkog iščekivanja. Upravo zato stiže vijest koja će razveseliti sve ljubitelje finih, ručno rađenih zimskih poslastica.
U vremenu u kojem se putovanja sve više pretvaraju u intimna ogledala naših odnosa i želja, najnovije Booking.com-ovo istraživanje otkriva da Hrvati u sve većoj mjeri putuju kako bi iskušali čvrstoću svojih veza, ali i kako bi pronašli personaliziranu njegu kože koja će im vratiti energiju, jasnoću i osjećaj potpunosti. Putovanje tako prestaje biti tek fizični odlazak s jedne lokacije na drugu i postaje emotivni i senzorički prostor u kojem se preispituje bliskost, otkrivaju nove dimenzije partnerstva i ispisuju priče koje će se pamtiti dulje od samog odmora. Sve veći broj putnika odlučuje se prepustiti neizvjesnosti i dopustiti da ih situacije izvan zone komfora približe onima uz koje putuju, jer odnosi proživljeni u napetim, spontanijim okolnostima često govore više od najsmirenijih svakodnevnih trenutaka.
U raskošnom, svjetlucavom ambijentu obnovljene Gradske kavane, večer je mirisala na tradiciju, mediteranske biljke i onaj poseban trenutak kada se prošlost i sadašnjost dotaknu u savršenoj točki. Maraska je upravo ondje, u prisustvu brojnih poznatih lica i zaljubljenika u fine okuse, predstavila Heritage Pelinkovac, novi premium liker koji je istodobno hommage i hrabri iskorak prema budućnosti. Atmosfera je bila nalik elegantnoj filmskoj sceni u kojoj se sve generacije Zadra i Šibenika stapaju u moderni ritam grada, dok se nasljeđe jedne od najstarijih europskih destilerija pretače u čaše i priče.
Kako dani postaju kraći, a temperature sve niže, blagdansko razdoblje donosi dobro poznatu toplinu obiteljskih druženja, ali i darivanja. Kada se to spoji sa sezonskim popustima, mnogi se odlučuju na poklanjanje novih uređaja ili gadgeta. Očekivano, na vrhu liste najpoželjnijih i dalje su pametni telefoni koji nude napredne tehnologije, stalnu povezanost, dugotrajnu bateriju i kvalitetne kamere. No, bilo da kupujete mobitel ili neki gadget za sebe ili dragu osobu, blagdanski budžet treba mudro rasporediti kako bi poklona bilo dovoljno za sve.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.