Modni brend Timberland na poseban način obilježio Dan planeta Zemlje!
Posebnu su pažnju okupljenih privukli modeli napravljeni od Tencel™ X Refibre™ mekane, lagane i prozračne tkanine za čiju se proizvodnju koristi 95%manje vode od tradicionalne pamučne tkanine.
Nekad davno, jedan je indijanski poglavica rekao: ”Čuvajmo Zemlju i prirodu na njoj, jer ih nismo naslijedili od svojih djedova i očeva, nego smo ih posudili od svojih potomaka”. Nevjerojatno, ali ova rečenica sve više dobiva smisao u novije vrijeme kad je itekako važno razmišljati o prirodi u kojoj živimo. O tome kako očuvanju može pridonijeti moda prije nekoliko je modnih sezona prvi put progovorio modni brend Timberland stavljajući u fokus brojne modele, prepoznatljivu Timberland tehnologiju i materijale koji imaju pozitivan utjecaj na očuvanje prirode.
Ususret Danu planeta Zemlje, Timberland je trgovinu u Arena centru pretvorio u pravu zelenu oazu, želeći tako na poseban način predstaviti svoju novu kolekciju u kojoj dominira veliki izbor kvalitetne odjeće i obuće. Posebnu su pažnju okupljenih privukli modeli napravljeni od Tencel™ X Refibre™ mekane, lagane i prozračne tkanine za čiju se proizvodnju koristi 95%manje vode od tradicionalne pamučne tkanine, obuća s GreenStride™ s udobnim potplatom, modeli od organskog pamuka, lana ali i trendy modeli brodarica koje su svojevrsni klasik ovog brenda. Predstavljanju kolekcije su nazočili brojni modni novinari i influenceri ali i glumice Mirna Medaković i Mirta Zečević, glumci Goran Grgić i Nikša Kušelj, Miss sporta Hrvatske Borna Mohač te talentirani mladi košarkaša KK Furnir Emil Savić koji ne kriju svoju ljubav prema brendu ali i nošenju odjevnih kombinacija koje na poseban način pričaju priču o zaštiti prirode. Kako izgledaju outfiti za topliji dio godine te koji su to must have komadi sezone pokazala je i modna savjetnica Alma Premerl Zoko.
“Ove godine Timberland slavi 50 godina postojanja pa smo s nestrpljenjem čekali novu kolekciju. Ona je u potpunosti ovdje i kao što vidite sve se međusobno može kombinirati” – rekao je na početku predstavljanja noviteta store manager Bernardo Jernejšek.
Aktualna, Timberland kolekcija proljeće ljeto 2023. u fokus stavlja obuću s GreenStride™ udobnim potplatom izrađenim od 75% obnovljivih materijala, uključujući šećernu trsku i odgovornu prirodnu gumu idealnu za sve outdoor rekreativne aktivnosti u prirodi ali i kao točka na ‘i’ casual outfita. Kad je o obući riječ, Timberland brodarice su ultimativni par obuće koji ne silazi s modnog trona desetljećima. Svaka kožna brodarica odlikuje se tradicionalnom ručnom izrađenom konstrukcijom i posebnim 360° sistemom vezanja od prave kože pruža izvrsnu prilagodljivost stopalu. Brodarice ove sezone dolaze u novom spektru boja i to u muškoj i ženskoj kolekciji. Iako još sezona sandala nije počela, već su sada must have ženske sandale ADLEY koje prate trenutne trendove (debeli potplat, žive boje….) dolazeći u tri različita modela, a u izradi svakog para ovih must have sandala korišteni su materijali koji potiču ekološku osviještenost i prihvatljivost. Kad je o kožnim komadima riječ, važno je dodati da su svi modeli napravljeni od Better Leather kože koja je ekološki odgovorna koža dobivena iz štavionica ocijenjenih srebrom ili zlatom od strane Leather Working Group zbog njihove prakse upravljanja vodom, energijom i otpadom.
Nova tehnologija i funkcionalna rješenja kad je odjeća u pitanju!
Kad je o odjeći riječ, aktualna Timberland kolekcija donosi prekrasne komade koji se lako kombiniraju pružajući ugodu nošenja. S toplijim danima ulaze u fokus komadi od lana ali i organskog pamuka što znači da se prilikom proizvodnje odjeće izbjegava izbjeljivanje, bojanje, omekšavanje i korištenje raznih kemikalija koje oslabljuju tkaninu. Organski pamuk je mekaniji, ugodniji za kožu, ima hipoalergenski učinak, ne uništava okoliš, ostavlja pet puta manje otpadnih voda od GMO uzgoja. Odjeća šivana od organskog pamuka može potrajati i do 5 puta dulje od odjevnih predmeta izrađenih od konvencionalnih materijala. Proljeće/ljeto 2023. obilježit će i Timberland Tencel™ X Refibra™ mekana, lagana, izdržljiva i prozračna tkanina koja pomaže da se koža tijela dodatno ne zagrijava te da tijekom vrućih dana ostanete suhi. Za izradu se koristi 95% manje vode od tradicionalne pamučne tkanine, a u sastavu ima čak 70% stabla eukaliptusa održivog izvora drvene mase i 30% recikliranog pamuka iz proizvodnog otpada. Cijela kolekcija dolazi u baznoj tamno plavoj i novoj nijansi ‘Timberland zelene’ s bljeskovima ružičaste u nijansama od najsvjetlije do najtamnije.
“Jedan od naših najpopularnijih komada za prijelazno razdoblje, kojeg u isto vrijeme vole i zaljubljenici u prirodu, ali i urbani muškarci i žene koji na posao idu pješice ili biciklom je WP packable summer benton jakna. Primarno pripada muškoj kolekciji, ali pristaje i ženama, a njezina je posebnost ta što je izrađena od 100% recikliranog najlona s podesivom kapuljačom za dodatnu udobnost. Osim što je ova jakna izrađena u skladu s očuvanjem prirode, ujedno je i vrlo praktična jer se kad vam ne treba može pretvoriti u laganu i funkcionalnu torbicu” – rekao je Bernardo dodajući kako je ovaj model jakne idealan za promjenjive proljetne dane, te da su ga već sada u svoje outfite ubacile i žene i muškarci.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Nakon gotovo tisuću dana šutnje, potresa i dugotrajnih radova, jedan od najintimnijih prostora hrvatske kulturne baštine ponovno će oživjeti: Atelijer Meštrović sredinom prosinca otvara svoja vrata s novim stalnim postavom, promišljenim s iznimnom pažnjom i dubokim poštovanjem prema životu i djelu Ivana Meštrovića.