Jedan od najupečatljivijih modnih lookova nosila je prva dama SAD-a Jackie Kennedy. Ružičasti kostim koji je nosila 22. studenog 1963. povezan je s tragedijom.
Kada je njezin suprug, predsjednik John F. Kennedy ubijen (a ubio ga je Lee Harvey Oswald), Jackie Kennedy nosila je kostim od ružičastog tweeda, ukrašen zlatnim gumbima i upotpunjen bijelim rukavicama i odgovarajućim “pillbox” šeširom koji je nosila iznad savršeno oblikovanih smeđih pramenova.
Predsjednik je upucan u otvorenom automobilu u Dallasu u Teksasu, dok je sjedio uz svoju suprugu. Ona je kasnije iz automobila izašla prekrivena njegovom krvlju. Odbijajući promijeniti odjeću ili se oprati, prva dama je poručila: “Neka vide što su učinili.”
Od prvih dama uvijek se očekuje da nose odjeću koju je dizajnirao neki američki brend, no ovaj kostim je replika Chanelovog kostima. Kako bi izbjegla kritike, a da pritom ne žrtvuje izgled, Jackie Kennedy je nabavila repliku dizajna iz kolekcije jesen/zima 1961. francuskog modnog brenda Chanel, koju je za nju prekrojio salon Chez Ninon iz Park Avenuea, poznat po tome što je prilagođavao mnogo odjeće za gospođu Kennedy.
Kostim Jackie Kennedy pojavljuje se i u hit filmu
Sličnost je bila nevjerojatna, a taj je kostim (koji je nosila mnogo puta prije tog kobnog dana) stručno rekreirala kostimografkinja Madeline Fontaine za film “Jackie” iz 2016. redatelja Pabla Larraína. Natalie Portman je tumačila naslovnu ulogu i rekla za USA Today: “Ludo je kad odjeća postane simbol, kad vidite nešto tako prepoznatljivo. Sam kostim priča priču. A s krvlju na njemu ima povijest Amerike na sebi.”
Madeline Fontaine rekla je: “Morali smo osigurati da outfit bude što sličniji originalu, da bude što je moguće povijesno točniji.”
Kostim se čuva u klimatiziranom trezoru Nacionalnog arhiva izvan Washingtona još od 1964. godine. Međutim, prema zahtjevu obitelji Kennedy, javnost ga neće vidjeti do 2103. godine. Kostim je u posjedu Nacionalnog arhiva od 1964. godine, ali zakonski je pripadao kćeri Jackie Kennedy, Caroline Kennedy, nakon smrti prve dame 1994. godine. 2003. godine je potpisan akt o darivanju uz uvjet da se javnosti ne prikaže još 100 godina.
Zanimljivo je da su ovo jedini artefakti koji podliježu toj specifičnoj odredbi. Kostim još uvijek ima tragove predsjednikove krvi, a obitelj se odlučila zadržati ove predmete toliko vremena kako bi izbjegli spekulacije o atentatu. Jedini dijelovi koji nedostaju su šešir “pillbox” i bijele rukavice, koji su izgubljeni u kaosu toga kobnoga dana.
Ljeto tek počinje, a Domenica Žuvela već je postavila modni standard sezone – i to s haljinom koja je istovremeno stilska poslastica i kreativna priča.
Svaki umjetnik nosi priču koja oblikuje njegov identitet i glazbeni put. Za Coolinsa, ta priča počinje s jedinstvenim umjetničkim imenom koje nije odabrano slučajno – „cool“ kao odraz energije i stila, a „ins“ kao unutarnji svijet koji svojom glazbom želi podijeliti s publikom. Iza tog kratkog i lako pamtljivog imena skriva se duboka poruka o autentičnosti i hrabrosti da ostane svoj, bez kompromisa. Njegova glazbena priča još je impresivnija kad znamo da je rođen s oštećenjem sluha, izazov koji je pretvorio u snagu i izvor inspiracije.
Na mirisnoj vodičkoj rivi, pod zvijezdanim nebom i šaptom valova, sinoć je odjeknula pjesma koja se ne sluša samo ušima – već srcem. “Kano Kastigan”, nova balada Daniela Popovića, nije tek još jedna skladba u glazbenom katalogu ovog osebujnog umjetnika. Ona je priča. Ona je istina. Ona je krik duše koja traži razumijevanje.
Ljeto tek počinje, a Domenica Žuvela već je postavila modni standard sezone – i to s haljinom koja je istovremeno stilska poslastica i kreativna priča.
"Nitko nije u svom najboljem izdanju svaki dan na setu. Bilo je teških dana kada sam pokušavao biti profesionalan dok mi se život raspadao na više načina, a od mene se zahtijevalo da budem smiješan, šarmantan i pun ljubavi čak i kad je to bila posljednja stvar koju sam osjećao".