Najpopularnije tenisice godine dobile Disney izdanje: Priči Adidas Samba pridružili se Mickey i Minnie
U povodu Disneyjeve 100. obljenice, i Mickey i Miney postali su zaštitna lica trenutno najpopularnijih tenisica.
01 svibnja 2023
INSTAGRAM: @EMITAZ
01 svibnja 202313:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Rijetko se oko kojih tenisica diže prašina kao za trenutno aktualnim modelom Adidas Samba.
Riječ je o tenisicama koje su u kratkom roku postale omiljena obuća slavnih cura kao što su Hailey Bieber, Kaia Gerber, Kendall Jenner i Bella Hadid, ali i stylish djevojaka s Instagrama koje su poludjele za ovim modelom.
Originalne tenisice Adidas Samba već su mjesecima rasprodane u trgovinama diljem svijeta. No, kako bi zainteresirani ipak dobili mogućnost u svoj ormarić s cipelama spremiti popularne Sambice, Adidas svako toliko izbaci novu varijantu, nastalu u suradnji s nekim poznatim brendom.
Pharrell Williams već je imao priliku Sambicama dati svoj kreativni pečat, skupocjeno limitirano izdanje nastalo u suradnji s brendom Sporty&Rich također je imalo velik uspjeh, a sada su u tenisice Adidas Samba “uskočili” Mickey i Minnie.
Naime, u povodu 100. rođendana Disneyja, Adidas je izbacio dva para tenisica na kojima glavnu ulogu imaju slavni likovi iz crtića.
Tenisice Samba Mickey Mouse u potpunosti su bijele, a lik slavnog miša možemo vidjeti na peti i jeziku.
Tenisice Adidas Samba Mickey MousePRESS FOTO
Tenisice Adidas Samba Mickey MousePRESS FOTO
Crvena boja, po kojoj je prepoznatljiva mašnica Minnie Mouse, vidljiva je na crtama tenisica na kojima je zvijezda ova slavna mišica, a njezina ruka i mašna s točkicama točka su na i simpatičnog dizajna rezerviranog za “velike cure”.
Kako vam se sviđa ova suradnja brendova Adidas i Disney?
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.