Najpopularnije tenisice godine dobile Disney izdanje: Priči Adidas Samba pridružili se Mickey i Minnie
U povodu Disneyjeve 100. obljenice, i Mickey i Miney postali su zaštitna lica trenutno najpopularnijih tenisica.
01 svibnja 2023
INSTAGRAM: @EMITAZ
01 svibnja 202313:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Rijetko se oko kojih tenisica diže prašina kao za trenutno aktualnim modelom Adidas Samba.
Riječ je o tenisicama koje su u kratkom roku postale omiljena obuća slavnih cura kao što su Hailey Bieber, Kaia Gerber, Kendall Jenner i Bella Hadid, ali i stylish djevojaka s Instagrama koje su poludjele za ovim modelom.
Originalne tenisice Adidas Samba već su mjesecima rasprodane u trgovinama diljem svijeta. No, kako bi zainteresirani ipak dobili mogućnost u svoj ormarić s cipelama spremiti popularne Sambice, Adidas svako toliko izbaci novu varijantu, nastalu u suradnji s nekim poznatim brendom.
Pharrell Williams već je imao priliku Sambicama dati svoj kreativni pečat, skupocjeno limitirano izdanje nastalo u suradnji s brendom Sporty&Rich također je imalo velik uspjeh, a sada su u tenisice Adidas Samba “uskočili” Mickey i Minnie.
Naime, u povodu 100. rođendana Disneyja, Adidas je izbacio dva para tenisica na kojima glavnu ulogu imaju slavni likovi iz crtića.
Tenisice Samba Mickey Mouse u potpunosti su bijele, a lik slavnog miša možemo vidjeti na peti i jeziku.
Tenisice Adidas Samba Mickey MousePRESS FOTO
Tenisice Adidas Samba Mickey MousePRESS FOTO
Crvena boja, po kojoj je prepoznatljiva mašnica Minnie Mouse, vidljiva je na crtama tenisica na kojima je zvijezda ova slavna mišica, a njezina ruka i mašna s točkicama točka su na i simpatičnog dizajna rezerviranog za “velike cure”.
Kako vam se sviđa ova suradnja brendova Adidas i Disney?
Nova kolekcija Roberta Severa za sezonu jesen/zima 2025., predstavljena konceptualnim showom pod nazivom Studio Artisanal, donosi pomak u načinu na koji se moda percipira i doživljava. Umjesto klasične piste, publika je uronila u niz pažljivo komponiranih vinjeta koje su djelovale poput zaustavljenih modnih kadrova, spremnih za naslovnice prestižnih magazina. Takva prezentacija naglasila je ideju trajnosti vizuala i dala kolekciji dodatnu dimenziju – onu u kojoj odjeća postaje integralni dio umjetničke scene.
Kad se svijet glazbe, filma i mode spoji u jednoj osobi, rezultat ne može biti ništa manje od revolucije. Upravo to donosi Jaden Smith, koji je postao prvi Men’s Creative Director slavnog Maison Christian Louboutin brenda – potez koji će zasigurno promijeniti način na koji gledamo mušku modu.
Nova couture kolekcija XD Xenia Design SS26 donosi priču o kontrastima i harmoniji, o snazi i ranjivosti, o tradiciji i inovaciji. Pod kreativnim vodstvom dizajnerice Ksenije Vrbanić, kolekcija nadilazi samu odjeću i ulazi u prostor umjetničkog izraza, crpeći inspiraciju iz japanske filozofije Kintsugija – vještine popravljanja keramike zlatom. Kao što pukotine postaju dragocjeni tragovi u keramici, tako i ovdje proces stvaranja, konstrukcije i šavovi postaju svjesno istaknuti detalji, a ne skriveni nedostaci.
U vremenu kada svakodnevica traži brzu prilagodljivost, moda je dobila novu ulogu – ona više nije samo estetski izraz, već i funkcionalni saveznik. Upravo u tom spoju nastala je The Clarity Collection brenda AMALU The Brenda, kolekcija koja redefinira ideju suvremene elegancije.
Sinoć je Muzej suvremene umjetnosti otvorio svoja vrata za modni spektakl eNVy rooma, a jesen/zima 2025 kolekcija potvrdila je da ova kuća uvijek ide korak ispred. Revija je bila prava oda obliku, volumenu i preciznom kroju – svaki look poput male arhitekture koja diše i pokreće se.
Postoje trenuci kada se odjevni komad pretvara u uspomenu. Kada boja podsjeća na miris djetinjstva, kroj vraća u davne obiteljske albume, a detalj otvara vrata priči koju smo gotovo zaboravili. Upravo na toj magiji počiva nova jesenska kampanja brenda Reserved, nazvana Once Upon a Time.
U svijetu u kojem moda sve češće govori jezikom prolaznosti, brend RAW BAG® već godinama piše vlastitu priču – onu o trajnosti, istinskoj ljepoti i odgovornosti prema onome što nas okružuje. Njihova najnovija torba, Architect Tote, za sezonu jesen/zima 2025. utjelovljuje upravo te vrijednosti: spoj arhitektonske čistoće, prirodne snage i ručnog umijeća koje odolijeva vremenu.
Dvadeset godina postojanja i stvaranja nije samo broj, nego cijeli univerzum iskustava, ideja i strasti koje su oblikovale eNVy room u brend s jasno prepoznatljivim rukopisom. Njihova estetika uvijek je živjela na raskrižju kontrasta – tamo gdje stroga arhitektonska konstrukcija susreće fluidnu senzualnost, a lakoća pokreta postaje jednako važna kao i monumentalna silueta. Haljine i odijela nastaju kao svojevrsni dijalog između discipline i slobode, jer moda za eNVy room nikada nije bila puka dekoracija, već način da se ispriča priča o samopouzdanju, identitetu i emociji.
Rast i učenje za Valentinu Plejić nisu samo profesionalni alati, već način života. Čak i izvan uloga trenerice i poduzetnice, svakodnevno traži prilike za napredak i nova iskustva. Čak i u trenucima odmora bira aktivnosti koje ju potiču na razmišljanje, otvaraju drugačije perspektive i donose osjećaj ispunjenosti.
Maja Šuput proslavila je 46. rođendan u crnoj prozirnoj haljini, s tortom koju je slagala pred gostima te pjesmom uz Sandija Cenova, Jolu i Šimu Eleza.
Luka Nižetić, jedna od najautentičnijih pojava na domaćoj glazbenoj sceni, vraća se s novim singlom “Pomalo”, pjesmom koja ne samo da najavljuje njegov prvi kantautorski album (planiran za prvu polovicu 2026.), već i otkriva njegov životni moto i pogled na svijet. Nakon hitova poput “Manistra na pome”, “Južine” i “Kalamari, Ćevapi, Kajmak, Sushi”, Luka donosi emotivnu i introspektivnu priču o usporavanju i pronalaženju unutarnjeg mira.
Zvijezda Marvelovog serijala hospitalizirana je nakon nesreće na setu u Velikoj Britaniji, a snimanje filma Spider-Man: Brand New Day privremeno je zaustavljeno.