Djeca Kim Kardashian imaju kolekciju iz snova: Mama im čuva sve Yeezy tenisice ikad izašle
Ormarić s cipelama mališana Kim Kardashian san je snova svakog sneakerheada. Imaju kolekciju svih tenisica koje je njihov tata ikad izbacio.
21 srpnja 2023
INSTAGRAM: @KIMKARDASHIAN
21 srpnja 202312:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Djeca Kim Kardashian i Kanyea Westa već sad imaju kolekciju tenisica koja bi oduševila svakog pravog poznavatelja tenisica.
Bez obzira na trenutni imidž Kanyea Westa i njegov skandalozni raskid suradnje s brendom Adidas, nitko ne može poreći da je reper i dizajner ostavio značajan trag u svijetu tenisica, koje su pod njegovim nadimkom Yeezy gotovo sa svakim izdanjem bile rasprodane u trenu pa preprodavane po nevjerojatnim ciframa.
Yeezy tenisice: Djeca Kim Kardashian imaju najveću kolekciju
U najnovijoj epizodi reality showa “The Kardashians”, koji se prikazuje na streaming servisu Hulu, Kim Kardashian otkrila je kako za svoju djecu čuva nevjerojatnu modnu kolekciju svog bivšeg supruga, koja se sastoji od odjeće i obuće koju je sam dizajnirao, kao i od one koju je volio nositi.
Kim Kardashian je otkrila da za svoje mališane čuva nevjerojatnu kolekciju od 30,000 komada odjeće i obuće Kanyea Westa, koji joj je rekao da sve te stvari nisu bitne.
“To nije važno, spali sve”, rekao joj je bivši suprug no Kim ga ipak nije poslušala.
Gledatelje je najviše razveselilo kad je otkrila da za svoje četvero djece, North, Psalma, Chicaga i Saintačuva kolekciju tenisica u kojoj se nalaze baš sve Yeezy tenisice koje je njihov otac ikad izbacio!
Nije potrebno ni naglasiti da je isječak iz emisije, u kojem Kim Kardashian pokazuje nevjerojatnu kolekciju Yeezy tenisica, brzo postao pravi hit na internetu.
Kratka povijest tenisica Yeezy
Kad spomenemo tenisice Kanyea Westa, mnogima u misli dolaze legendarne Yeezy siluete, no slavni reper svoje je prve tenisice zapravo izbacio 2007. godine i to u suradnji s brendom Bape koji je tad bio strašno popularan među obožavateljima hip hop kulture. Tada hvaljeni producent Kanye, 2004. godine je na tržište izašao sa svojim prvim rap albumom “The College Dropout” i scenu oduševio svojim talentom, a tvrtka Bape među prvima je prepoznala njegov cool faktor i potpisala ugovor za izbacivanje tenisica na kojima je bio i lik medvjedića koji je bio Kanyeov zaštitni znak.
kANYE WEST Y+X bAPE
2009. Kanye je ostvario još veću suradnju s kultnom modnom kućom Louis Vuitton i izbacio tenisice Kanye West x Louis Vuitton Jasper ‘Patchwork’ u kombinaciji bijele i ružičaste boje, koje su oduševile njegove fanove, a slavnoj modnoj kući osigurale interes mlađe publike.
Kanye West x Louis Vuitton
2009. godine Kanye West započeo je suradnju sa sportskim divom Nike i izbacio tenisice koje su po prvi put nosile naziv Yeezy. Visoke tenisice Air Yeezy oduševile su javnost, a uslijedio je model Air Yeezy 2 koji je u raznim bojama izlazio sve dok Kanye nije odlučio napustiti Nike i potpisati ugovor s konkurentskom tvrtkom Adidas.
Air Yeezy
2015. godine na New York Fashion Weeku predstavljen je prvi model nastao u suradnji Kanyea Westa i Adidasa, pod nazivom Yeezy Boost 350 koji je svojim izgledom “tenisica koje izgledaju kao pletene čarape” promijenio svijet sportske obuće zauvijek.
Yeezy Boost 700
Brend Yeezy nastavio je nizati hitove i izbacivati tenisice dotad neviđenih silueta, a modni insajderi znaju da je upravo Kanye West svojim tenisicama Yeezy Boost 700 samostalno pokrenuo trend “tatinih tenisica” koji je street style scenu okrenuo naglavce.
Yeezy Boost 700
2020. Kanye je izdao upitan model tenisica Yeezy Foam Runner, inspiriran Noinom arkom, čiju su siluetu čak i najzagriženiji fanovi proglasili previše eksperimentalnom, no vjerojatno bi nastavio izbacivati hit za hitom u suradnji s Adidasom da se njegovo psihičko stanje nije vidno pogoršalo, a njegove izjave u javnosti postale apsurdnije no ikad.
2022. godine Adidas je naprasno prekinuo ugovor sa svojom velikom zvijezdom Kanyeom Westom zbog antisemitskih izjava, što je repera snažno pogodilo.
Yeezy Foam Runner
U svibnju 2023. godine Adidas je sve iznenadio objavom da ipak namjeravaju prodati sve zalihe tenisica Yeezy koje su bile stopirane kao i one koje su tek trebale izaći u prodaju te da usprkos glasinama, nisu spalili zbirku tenisica vrijednu 1.3 milijarde dolara.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.