HELLO DARIVANJE! Osvojite megapopularan Olival x Hippy Garden Sun Box
Ove godine prvi dan ljeta na poseban način su začinili vodeća hrvatska kozmetička tvornica i jedna od najeminentnijih hrvatskih modnih dizajnerica, Đurđica Vorkapić i predstavili nam Olival x Hippy Garden SUN Box.
U bojama sunca i ljeta, SUN Box sadrži vrlo pomno odabrane Olival proizvode za zaštitu kože lica i tijela od sunca te posebno osmišljen i dizajniran Hippy Garden ručnik za plažu. „Svi ćemo se složiti kako je ljeto nezamislivo bez ručnika za plažu. Uz proizvode za zaštitu kože od sunca i kupaći kostim, vrlo često vam ništa više osim dobrog društva i fine hrane nije potrebno za nesmetano uživanje u čarima ljeta. Prilikom dizajniranja ovog limited edition ručnika inspiracija su bile boje ljeta i sunca po kojima su i Olival proizvodi za zaštitu kože od sunca prepoznatljivi, a sam ručnik osim dizajna karakterizira i beskompromisna kvaliteta po kojoj je Hippy Garden poznat.“– izjavila je povodom predstavljanja zajedničke suradnje dizajnerica Đurđica Vorkapić.
Olival i Hippy Garden SUN Box
Kako bi svojim vjernim kupcima olakšali odabir potrebnih proizvoda za nesmetano uživanje u suncu i ljetu, u SUN Boxu se nalaze pomno odabrani proizvodi koji su već godinama bestseleri brenda.
Tako ćete kožu tijela zaštititi omiljenim Sun Milk mlijekom za sunčanje sa zaštitnim faktorom 30. Ovo mlijeko kombinacija je mineralnih i kemijskih UV filtera te pruža zaštitu kože lica i tijela od štetnog UVA i UVB zračenja. Namijenjeno je svim tipovima normalne i osjetljive kože, a zbog prirodnog kakao maslaca i ekstradjevičanskog maslinovog ulja, ujedno i njeguje i hrani kožu, osigurava dodatnu hidrataciju. Ugodnog je mirisa kokosa koji podsjeća na ljeto i koktele.. Vodootporno je i ugodnog mirisa kokosa.
Olival i Hippy Garden SUN Box
Osjetljivu dječju kožu lica i tijela od UVA i UVB zraka intenzivno će zaštititi Sun Kids mlijeko za zaštitu od sunca SPF 50 koje se temelji se na pouzdanim UV filtrima koji pružaju visoku zaštitu, uz bogatstvo njegujućih sastojaka kao što su kakao maslac i ekstradjevičansko ulje masline koji hrane i štite kožu.
Sun Oile ulje za sunčanje SPF 10 štiti kožu od UVA i UVB zraka, a zahvaljujući visokokvalitetnom maslinovom ulju i kakao maslacu njeguje i hrani kožu te istovremeno potiče jednoliko tamnjenje, pružajući koži preplanulu brončanu boju. Namijenjeno je osobama umjereno osjetljivim na sunce te se vrlo brzo upija u kožu.
Sun Stick Multiprotect SPF 50 izuzetno je praktičan baš za sva godišnja doba te kod pripreme kože lica na prve jače zrake sunca. Idealan je pratitelj kod različitih sportskih aktivnosti kao što su plivanje, biciklizam, planinarenje i skijanje, kada je lice najviše izloženo suncu.
PiQuit Everyday 10% repelent u spreju sastavni je dio ovog SUN Boxa kako bi uživanje u ljetu bilo potpuno. Ovaj repelentni losion u spreju na bazi 10% ikaridina odbija komarce i druge insekte te pruža do 6 sati zaštite od uboda. Idealan je za kraće boravke u prirodi. Ne masti kožu i odjeću i siguran je za djecu iznad 2 godine. Vjerujemo kako će ovaj prekrasni ručnik biti glavna zvijezda i kontinentalnih i morskih plaža ovoga ljeta, a svi proizvodi pridonijeti neometanom uživanju u ljetnim danima.
Olival i Hippy Garden SUN Box
DARIVANJE
HELLO! Croatia x OLIVAL
Osvojite Olival x Hippy Garden Sun Box
Podijelite link ovog teksta na vašem Facebook profilu uz obaveznu opciju PUBLIC/JAVNO,
Ispod Facebook objave ovog teksta tagirajte 5 osoba koje želite upoznati s ovim novim revolucionarnim proizvodom I POZOVITE IH DA LAJKAJU FB I IG HELLO!
Lajkajte i komentirajte što više Facebook objava na stranici HELLO! Croatia jer se aktivnost na društvenim mrežama itekako uzima u obzir prilikom izvlačenja sretnog dobitnika/ce.
POZOR!
Zapamtite da najviše cijenimo i nagrađujemo redovnu aktivnost na našoj Facebook i Instagram stranici, a ne samo kad je darivanje u tijeku. Također, komentari u vidu samo emotikona se ne računaju već isključivo smisleni komentari napisani nakon pročitanog teksta.
Zabranjeno je tagiranje dobitnika ili dobitnice u komentarima da im se čestita i obavijesti o tome da su osvojili nagradu. To nam ukazuje samo na to da se radi o profesionalnim igračima te ćemo poništiti darivanje.
Sretna dobitnica ili dobitnik bit će objavljeni unutar ovog teksta, a mora se javiti u roku od 3 radna dana u Inbox naše FB ili IG stranice radi dogovora o preuzimanju nagrade. Nagrada će na adresu izvučene osobe biti poslana u roku od 45 radnih dana.
DOBITNICA 07.08.
Anđelka Lacković
Molimo sretnu dobitnicu da nam se javi unutar tri radna dana u naš FB inbox ili IG inbox radi dogovora oko preuzimanja nagrade. Nagrada će biti poslana u roku od 45 radnih dana.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Ponekad se čini da savršen beauty trenutak zahtijeva cijeli arsenal proizvoda, no onda se pojave oni mali, pažljivo osmišljeni dragulji koji sve mijenjaju. Upravo takva mala revolucija stiže iz suradnje dvaju domaćih brendova – Ruka Beauty i JN Beauty – koji su udružili estetiku, stručnost i filozofiju „manje je više“ te stvorili mini glam duo koji stane u svaku torbicu, a pruža neočekivano snažan efekt.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.