Givenchy u omiljenoj Galeriji Kranjčar predstavio novi muški miris
Sinoć je u galeriji Kranjčar uz prisustvo medija i brojnih gentlemana iz društvenog života predstavljen novi miris legendarne francuske modne kuće Givenchy.
Riječ „gentleman“ dio je Givenchyjeve povijesti još od 1975. godine, kada je kreiran legendarni miris Gentleman, ali vremena se mijenjaju, a samim tim i pojam gentlemena poprima novo značenje. Danas ih Givenchy zamišlja okupljene u suvremenom Gentleman Societyju, zajednici koja odražava višeslojnu muškost, koja razmišlja odlučno i napredno. Društvene vještine i neobičan stav članova te zajednice, neovisno o njihovom porijeklu i priči nadahnuli su miris koji otvara vrata Gentleman Societyja svima koji se identificiraju s takvim svjetonazorom.
Antonio PlazibatFOTO: John Pavlish
Kao predstavnici svega navedenog na predstavljanju u Galeriji Kranjčar svoj ‘’skate performance’’ izveli su braća Ernest i Marino Mazarekić, a ugledni hrvatski grafiter Krešimir Golubić – Leon GSK demonstrirao je vještinu izrade grafita. I zaštitno lice mirisa odabrano je na toj liniji. Riječ je o samoukom umjetniku, karizmatičnom Benjaminu Clementineu, koji inspirira svojom životnom pričom i utjelovljuje Givenchyjev novi gospodski stav.
Vedran LuketinFOTO: John Pavlish
U kontekstu tog suvremenog viđenja gentlemana, kreatorice mirisa Maia Lernout i Karine Dubreuil, zamislile su neobičan miris na bazi najkvalitetnijih sastojaka, odabranih zbog jedinstvenih mirisnih svojstava i dugotrajnosti pa tako Gentleman Society nosi ekskluzivnu kombinaciju cvjetno-drvenaste dualnosti, a aromatičan miris ostavlja nezaboravan mirisni trag.
Igor BarberićFOTO: John Pavlish
Bobice borovice iz Hrvatske spajaju se s kardamom iz Gvatemale, note europske kadulje dodaju biljne aromatične note, otvarajući put prema srcu mirisa, a absolut narcisa koja se prerađuje u svjetskoj mirisnoj prijestolnici Grasseu, miješa svoje zelene animalne tonove s puderastim mošusnim mirisom irisa iz Maroka. Obogaćuju je drvenaste note cedra s Himalaje i sandalovina iz Australije te kvartet vetivera različitog podrijetla i ekstrakcije.
Ivan VukušićFOTO: John Pavlish
Esencija vetivera s Madagaskara, donosi dimljenu i prženu, gotovo slanu notu, dok vetiver iz Urugvaja otpušta intenzivnu kakao balzamičku esenciju. Vetiver s Haitija predstavlja se s veselim, živahnim mirisom zelenog u kombinaciji nota drveta i lješnjaka, a upotpunjene kremastom sandalovinom, ambroxanom i apsolut vanilijom s Madagaskara, stvaraju toplu, opojnu bazu savršeno usklađene senzualnosti. Ovaj, po prvi puta stvoreni miks omogućuje prijenos olfaktornog bogatstva osnovnog sastojka, originalno se naslanjajući na 4G logo kuće Givenchy.
Petar TrbovićFOTO: John Pavlish
Zamišljena kao simbol okupljanja, bočica mirisa Gentleman Society u isto vrijeme je snažna i profinjena, linije su naglašene unutrašnjim lakiranjem koje stvara dojam tajanstvenosti, a u skladu s ekološkom odgovornosti brenda sastoji se od 15% recikliranog stakla.
Miran KurspahićFOTO: John Pavlish
Gentleman Society Eau de Parfum dolazi u bočicama od 60 i 100 ml. Dostupan je i kao must-have asortiman za kupanje: gel za tuširanje te dva dezodoransa (u obliku stika i spreja) upotpunjuju ritual parfumiranja.
Koncertom Mateja Meštrovića i Borne Šercara, putnički terminal Zračne luke Franjo Tuđman pretvoren je u pozornicu bezvremenskih klasika koja za posjetitelje ostaje otvorena do 6. siječnja 2026.
Hrvatska premijera novog BMW-a iX3 održana je 10. prosinca u BMW Tomić & Co. City Storeu na Rooseveltovu trgu u Zagrebu, gdje je domaća publika prvi put vidjela najnoviju generaciju električne mobilnosti brenda BMW. Tomić & Co. je predstavio ovaj model kao prvi serijski automobil razvijen na platformi Neue Klasse, pa je događaj najavio smjer u kojem se razvija električna budućnost marke. Program je vodio Ivan Vukušić, koji je naglasio ključne tehnološke inovacije i objasnio ulogu modela iX3 u novoj eri održive i inteligentne mobilnosti.
Talijanski beauty brend KIKO Milano, poznat po inovativnim formulama, vrhunskoj kvaliteti i razigranom pristupu ljepoti, ove sezone predstavlja jednu od svojih najraskošnijih kolekcija — Snow Kissed Holiday. Kolekcija je dostupna u Hrvatskoj čime se KIKO Milano dodatno približava ljubiteljicama kvalitetne kozmetike diljem zemlje.
Blagdanski dani napokon su pred vratima, a s njima i ona neodoljiva potraga za malim ritualima koji donose toplinu, mirise doma i onaj poznati osjećaj slatkog iščekivanja. Upravo zato stiže vijest koja će razveseliti sve ljubitelje finih, ručno rađenih zimskih poslastica.
U vremenu u kojem se putovanja sve više pretvaraju u intimna ogledala naših odnosa i želja, najnovije Booking.com-ovo istraživanje otkriva da Hrvati u sve većoj mjeri putuju kako bi iskušali čvrstoću svojih veza, ali i kako bi pronašli personaliziranu njegu kože koja će im vratiti energiju, jasnoću i osjećaj potpunosti. Putovanje tako prestaje biti tek fizični odlazak s jedne lokacije na drugu i postaje emotivni i senzorički prostor u kojem se preispituje bliskost, otkrivaju nove dimenzije partnerstva i ispisuju priče koje će se pamtiti dulje od samog odmora. Sve veći broj putnika odlučuje se prepustiti neizvjesnosti i dopustiti da ih situacije izvan zone komfora približe onima uz koje putuju, jer odnosi proživljeni u napetim, spontanijim okolnostima često govore više od najsmirenijih svakodnevnih trenutaka.
U raskošnom, svjetlucavom ambijentu obnovljene Gradske kavane, večer je mirisala na tradiciju, mediteranske biljke i onaj poseban trenutak kada se prošlost i sadašnjost dotaknu u savršenoj točki. Maraska je upravo ondje, u prisustvu brojnih poznatih lica i zaljubljenika u fine okuse, predstavila Heritage Pelinkovac, novi premium liker koji je istodobno hommage i hrabri iskorak prema budućnosti. Atmosfera je bila nalik elegantnoj filmskoj sceni u kojoj se sve generacije Zadra i Šibenika stapaju u moderni ritam grada, dok se nasljeđe jedne od najstarijih europskih destilerija pretače u čaše i priče.
Kako dani postaju kraći, a temperature sve niže, blagdansko razdoblje donosi dobro poznatu toplinu obiteljskih druženja, ali i darivanja. Kada se to spoji sa sezonskim popustima, mnogi se odlučuju na poklanjanje novih uređaja ili gadgeta. Očekivano, na vrhu liste najpoželjnijih i dalje su pametni telefoni koji nude napredne tehnologije, stalnu povezanost, dugotrajnu bateriju i kvalitetne kamere. No, bilo da kupujete mobitel ili neki gadget za sebe ili dragu osobu, blagdanski budžet treba mudro rasporediti kako bi poklona bilo dovoljno za sve.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.