
Opsežni vodič: Objašnjenje LGBT zastave
Ovih dana puno se govori o zastavama LGBT zajednice, no znate li što svaka od njih predstavlja? Donosimo detaljna objašnjenja!
01 lipnja 2025
"Fake it till you make it" - barem ako ste milenijalac.
Novo istraživanje pokazalo je da su od svih generacija oni rođeni između 1981. i 1996. najveći lažljivci na radnom mjestu i na društvenim mrežama.
Online casino PlayStar ispitao je 1306 sudionika, polovicu muškaraca i polovicu žena, da bi promatrali kako lažu u različitim okruženjima. Subjekti su bili iz Colorada, Illinoisa, New Jerseya, New Yorka, Pennsylvanije, Tennesseeja i Wisconsina.
Rezultati su pokazali da su milenijalci najgori prijestupnici, s 13% njih koji lažu barem jednom dnevno.
Nasuprot tome, samo 2% baby boomersa, odnosno onih rođenih između 1946. i 1964., lagalo je jednom dnevno.
Generacija Z (1997. do 2021.) i Generacija X (1965. do 1980.) također imaju puno više zajedničkog nego što su mislili. U obje skupine samo 5% priznalo je svakodnevnu prijevaru.
Gotovo trećina ispitanih milenijalaca priznala je da je ove godine izmislila svoje životopise.
Milenijalci najviše lažu na radnom mjestu, i to čak njih dvoje od petero lažu šefu “kako bi izbjegli neugodnosti.”
Gotovo četvrtina milenijalaca, odnosno njih 23%, i jedan od pet Gen Z-ja, odnosno njih 21%, rekli su da su ove godine lagali na društvenim mrežama kako bi impresionirali ljude.
Nije ni čudo s obzirom na to da se milenijalci “više fokusiraju na novac, imidž i slavu” od prethodnih generacija, prema studiji iz 2012. objavljenoj u Journal of Personality and Social Psychology.
79% od ukupnog broja ispitanika tvrdi da nikad nije izmišljalo na internetu, pokazalo je istraživanje. Čak devet od deset ispitanika generacije X, odnosno 89%, i četiri od pet osoba koje dolaze iz generacije Boom, odnosno 86%, tvrdi da su ove godine bili potpuno iskreni na društvenim medijima.
Istraživanje je također pokazalo da treba pripaziti na muškarce, jer je za njih 10% veća vjerojatnost da će lagati na društvenim mrežama nego žene.
26% muškaraca priznalo je da su lagali jednom dnevno u usporedbi s 23% žena, ali istraživanje je pokazalo da je najčešća pogrešna predodžba o prijevari da je žene bolje uočavaju nego muškarci.
97% ispitanih priznalo je da loše prepoznaju kada netko laže.
“Ne samo da se muče shvatiti kada netko laže, već i vjeruju u mitove o laganju”, pokazalo je istraživanje.
Dok je 58% govorilo neistine kako bi izbjegli neugodnosti, a 42% lagalo kako bi zaštitilo svoju privatnost, nevjerojatnih 42% ispitanih priznalo je da su odlučili lagati kako bi zaštitili nekoga od ukora ili kazne.
Svaki umjetnik nosi priču koja oblikuje njegov identitet i glazbeni put. Za Coolinsa, ta priča počinje s jedinstvenim umjetničkim imenom koje nije odabrano slučajno – „cool“ kao odraz energije i stila, a „ins“ kao unutarnji svijet koji svojom glazbom želi podijeliti s publikom. Iza tog kratkog i lako pamtljivog imena skriva se duboka poruka o autentičnosti i hrabrosti da ostane svoj, bez kompromisa. Njegova glazbena priča još je impresivnija kad znamo da je rođen s oštećenjem sluha, izazov koji je pretvorio u snagu i izvor inspiracije.
08 lipnja 2025
Na mirisnoj vodičkoj rivi, pod zvijezdanim nebom i šaptom valova, sinoć je odjeknula pjesma koja se ne sluša samo ušima – već srcem. “Kano Kastigan”, nova balada Daniela Popovića, nije tek još jedna skladba u glazbenom katalogu ovog osebujnog umjetnika. Ona je priča. Ona je istina. Ona je krik duše koja traži razumijevanje.
08 lipnja 2025
Ljeto tek počinje, a Domenica Žuvela već je postavila modni standard sezone – i to s haljinom koja je istovremeno stilska poslastica i kreativna priča.
08 lipnja 2025
"Nitko nije u svom najboljem izdanju svaki dan na setu. Bilo je teških dana kada sam pokušavao biti profesionalan dok mi se život raspadao na više načina, a od mene se zahtijevalo da budem smiješan, šarmantan i pun ljubavi čak i kad je to bila posljednja stvar koju sam osjećao".
08 lipnja 2025
Brojne glumačke i glazbene zvijezde odlučile su se za dobivanje potomaka u svojim 60-ima, pa i kasnije.
08 lipnja 2025