Švedski beauty-tech div, ove godine slavi svoju 10. godišnjicu. Uvijek na čelu inovacija u području tehnologije ljepote i wellnessa, FOREO je cijenjen i voljen među potrošačima i slavnim osobama diljem svijeta zbog svojih intuitivnih, sigurnih i visokoučinkovitih rješenja za njegu kože i tijela koja se mogu uživati u udobnosti vlastitog doma - prava investicija u svakodnevnu brigu o sebi.
U 2023., FOREO ne samo što slavi desetljećekao lider u beauty-tech i skin-tech industriji, već s radošću dočekuje iduće desetljeće s revolucionarnim inovacijama koje će preoblikovati budućnost ljepote kakvu danas poznajemo.
FOREO je proizašao iz vizionarske ideje svog osnivača Filipa Sedića još 2013. godine, s lansiranjem nove, sada slavne te najprodavanijeLUNA kolekcije, koja je klinički dokazano učinkoviti uređaj namijenjen za masažu i čišćenje lica. Ova revolucionarna i višenamjenska linija ultra-higijenskih uređaja s neusporedivim rezultatima nije samo zauvijek promijenila način razmišljanja o čišćenju lica, već je također pružila održivo riješenje za optimizaciju limfne drenaže, cirkulacije krvi i apsorpcije njege kože i njezinih aktivnih sastojaka.
Zahvaljujući popularnom i inovativnom dizajnu, iznimno izdržljivim materijalima bez potrebe za zamjenskim glavama ili dnevnim punjenjem, ultra-mekom i ultra-higijenskom silikonskom materijalu te patentiranim FOREO tehnologijama, posebno prepoznatljivoj T-Sonic pulsnoj tehnologiji: ova fenomenalna inovacija je otvorila put beauty-techu, uspješno prolazeći test vremena. Nije samo jedan od najprodavanijih beuty-tech uređaja na tržištu, već će i nastavit dominirati scenom u idućem desetljeću.
Kolekcija LUNA se tijekom godina proširilia i inovirala, sve do najnovije FOREO LUNA 4 linije, koja je također obilježila ulazak švedkog beauty-tech brenda u segment njege tijela sa LUNA 4 body četkom namijenjenom za piling i toniranje tijela. Cijela kolekcija sija sa svojim klinički dokazanim rezultatima: dubinsko i nježno čišćenje koje uklanja 99% prljavštine, višak sebuma, bakterije i ostatke šminke s kože. Osim toga, potpuno novi uređaj za njegu kože LUNA 4 Plus uključuje, uz već poznate T-sonic pulsacije,tehnologiju grijanja crvenim LED svjetlom, NIR LED svjetlo i tehnologiju mikrostruje za toniranje, što pruža tretman čišćenja i revitalizacije lica kakav dosad nije viđen – sve je prilagodljivo putem FOREO For You aplikacije.
Foreo
Slavna LUNA kolekcija, nagrađivana i omiljena među slavnima diljem svijeta, dokazuje kako FOREO i dalje uspješno ruši standarde industrije, pružajući izuzetne preformanse i neusporedivu trajnost rezultata.
FOREO-ve inovacije nisu stale na tome; naprotiv, tijekom godina su se uzdigle s dolaskom novih, vizionarskih linija. Prije svega, tu su FOREO UFO linija i nedavni FOREO UFO 2 uređaji, osmišljeni kako bi maksimizirali učinke i blagodati maski za lice – do danas čak 17 različitih vrsta – zahvaljujući naprednim tehnologijama poput T-sonic pulsacija, termoterapije, krioterapije i LED svjetala punog spektra.
FOREO-v beauty-tech put nastavio se ulaskom još jedne iznimno voljene i najprodavanije linije koja je doslovno osvojila svjetsko tržište: FOREO BEAR, mali i moćni beauty-tech gadget za izvođenje vježbi lica i postizanje neinvazivnog podizanja lica u udobnosti vlastitoga doma, zahvaljujući tehnologijama mikrostruje i T-sonic pulsacija, kao i jedinstvenim, patentiranim novim implementacijama kao što je Anti-Shock System.
Dolazeći do danas, evolucija FOREO-a je uzela novi, uzbudljivi smjer s rođenjem novog branda pod svojim krilom: FAQ Swiss, novi švicarski brend posvećen visokoučinkovitim anti-age rješenjima. Nedavno lansiranje radiofrekvencijskih i elektrostimulacijskih uređaja FAQ 101 i FAQ 102, te obnavljajućih LED maski za lice FAQ 201 i FAQ 202 su jasan dokaz toga.
Igor Spina, generalni direktor za Južnu Europu, komentira: “Naša revolucionarna tehnologija je ono što nas razlikuje od bilo kojih drugih beautytech rješenja na tržištu. Stalna inovacija oduvijek je bila naša snaga, i neprestano se trudimo pružiti napredna, jednostavna i sigurna rješenja našim potrošačima. Svaki dan unapređujemo i ojačavamo iskustvo njege kože potrošača diljem svijeta, koristeći naše Švedske beauty rutine kako bismo maksimizirali rezultate tretmana i učinili ih vidljivima i trajnima.”
FOREO, švedski gigant u beauty-tech industriji, ove godine je otvorio novo poglavlje u svom portfelju rješenja za dubinsku njegu kože, lansirajući potpuno novu liniju kozmetičkih proizvoda za lice i područje oko očiju. Klinički testirana, čista, veganska i cruelty-free formula s visokim udjelom prirodnih sastojaka: ova linija FOREO kozmetike ima sve što je potrebno da postane novi must-have među FOREO obožavateljima diljem svijeta.
Što nam donosi budućnost FOREO-a? Beautytech i kozmetička rješenja za Švedske beauty rutine, osmišljena od strane brenda, će se dalje širiti u nove, neistražene smjerove. I upravo će nove rutine inspirirane švedskim konceptom – intuitivne, učinkovite, integrirane – otvoriti sljedeće desetljeće za ovaj revolucionarni brand.
FOREO je uvijek bio ispred svog vremena u svom sektoru, a sljedeće desetljeće neće biti iznimka. Tehnologije koje nisu viđene dosad i novosti koje će preoblikovati svijet ljepote i wellnessa onako kako ga danas poznajemo i dalje će biti sastavni dio DNK-a brenda. Poslovna strategija FOREO-a oduvijek je bila usmjerena prema potrošaču i njegovim sadašnjim i budućim potrebama: tehnološke i proizvodne inovacije te ulazak u nove kategorije bit će ključ uspjeha u godinama koje dolaze.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.