Posebna je to ljubav kada je riječ o najpoznatijem jelu na svijetu – pizzi. Mnoge zaljubljenike u istu, obradovat će činjenica da je svoja vrata u samom srcu Zagreba, otvorila jedna zaista posebna pizzeria.
U Petrinjskoj ulici, koja se već profilirala kao ulica atraktivnih restorana, otvorena je nova pizzeria Mime’s. Uz toplu atmosferu i omamljujuće mirise autentičnih talijanskih sastojaka koji pune prostore pizzerie, moguće je već pri samom ulasku osjetiti dašak Italije.
Pizzeria Mime’s razlikuje se od drugih svojim načinom pripreme tijesta
Ono po čemu se Mime’s pizzeria ističe jest način pripreme tijesta koje je zapravo kombinacija tradicionalne napolitane i romane. Ideja o takvoj kombinaciji tijesta rodila se iz želje da se ponudi nova vrsta laganije pizze koja je tanka poput romane, ali zadržava punoću okusa koju inače nudi napolitana. Brašno, kao i svi ostali sastojci, uvozi se iz Italije. Vrsta brašna koja se koristi za pizze zove se zero zero, što rezultira tijestom koje je tanje i hrskavije. Tijesto se prije korištenja pušta da odleži i tek nakon fermentacije, ono je spremno za pripremu. Pizze poput ove, sve se češće mogu pronaći u najpoznatijim talijanskim tratorijama i pizzeriama.
Osim klasičnih pizza poput Margherite i Capricciose, u ponudi se nalaze i gourmet pizze s nešto drugačijim sastojcima kao što su pistacio, avokado, kruška, dimljeni losos ili Stracciatela di burrata. Koristeći raznovrsne sastojke, ove pizze od ostalih se ne razlikuju samo izgledom, već i okusom, a kako bi se postigao vjerodostojan talijanski okus i miris za pripremu jela upotrebljavaju se samo najkvalitetnije i najpoznatije talijanske delicije. Osim u pizzama, ovdje možete uživati u salatama i sendvičima od pizza kruha i najfinije talijanske mortadele. Salata od dimljemog lososa sa mladim špinatom, rotkvicom,,riccota sirom,avokadom i kaparama, te salata Mozzarela di bufalala impanata sa Rajskom rajčicom, rikolom, pestom od bosiljka i pinjola i pržena mocarela u panco mrvicama zadovoljiti će i najistančanija nepca.
Stilski ugodno uređen prostor potpisuje tim koji je zaslužen i za uređenje svih Mime’s restorana, no ovaj put pod vodstvom ing. građevine Katarine Krijan i Ivane Kovač te pod budnim okom vlasnika Josipa Kovača.
Pizzeria Mime’s ima jednu pizzu s posebnim okusom
Ako vas put dovede u ovu pizzeriu, preporuka chefa kuhinje je da svakako probate pizzu Mime’s na kojoj se nalaze kruška i Gorgonzola dolce. Posebnost ove pizze leži u njenom „umami“ okusu koji nastaje kao rezultat mješavine savršenog omjera četiri glavna okusa – slatkoće, gorčine, kiselosti.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.