Zagrebački advent pozicioniran je kao božićna čarolija u kojoj se svi opuštaju, uživaju u mirisima fritula, kobasica, kuhanog vina i svega što vaša duša i tijelo žele. I tko može odoljeti? Nitko. Ali nažalost, vaš želudac ima svoje vlastite planove.
U srcu te adventske ludnice, ove godine pojavila se figura koja nikoga nije ostavila ravnodušnim – Žele. Lik koji personificira vaš vlastiti želudac, ali nije samo simpatičan. On je žestok i ima poruku: „Dosta je bilo!“
Žele nije imao vremena za suzdržavanje ni pretjeranu ljubaznost. Stajao je među posjetiteljima na lokacijama Fooling Around na Oleander terasi Esplanade Zagreb hotela i Fuliranju na Strossmayerovom trgu, neprimjetno se stapajući s gužvom, a opet nemoguće ga je bilo ne primijetiti. U rukama je nosio transparente s porukama koje su svima bile itekako bliske i razumljive. Nije se tu radilo o stidljivom podsjećanju ni diskretnom humoru – Žele je bio glas vašeg želuca, onaj unutarnji komentar koji se javlja između zalogaja, podsjećajući vas da je uživanje dio iskustva, ali i da svaka granica postoji s razlogom.
Simpatični Žele brzo je postao glavna atrakcija Adventa. Posjetitelji su se smijali, fotografirali, a onda su spontano dijelili svoje “želučane” priče. O svim tim pretrpanim tanjurima, pretjerivanjima i onim trenucima kada shvatite da ste pretjerali s porcijama, a sada vam želudac šalje jasne signale.
I dok je Žele bio tu da vas podsjeti na to, RefluSTAT je bio onaj nevidljivi junak u pozadini koji vas upozorava. Radi se o medicinskom proizvodu baziranom na prirodnim sastojcima alginatima, koji vam može pomoći kod žgaravice uslijed obilatih blagdanskih užitaka.
Upečatljiva adventska kampanja pod nazivom „Vjerujte svom želucu“ Jadran-galenskog laboratorija d.d. (JGL d.d.) ima jasnu poruku: blagdani su za uživanje, a ne za patnju. Žele nije samo maskota, on je simbol svih želudaca koji na kraju večeri traže pažnju. I baš zato, uz RefluSTAT, možete uživati u svim onim užicima koje volite, bez da žgaravica nužno pokvari raspoloženje.
Ovih blagdana, dozvolite si sve što volite, ali s malo pažnje prema svom želucu. Vjerujte svom želucu, vjerujte Želetu – jer uz RefluSTAT, svaki zalogaj ostaje užitak, a ne teret.
U zagrebačkom shopping centru King Cross svečano je otvorena nova L’Occitane trgovina – 15. po redu u Hrvatskoj i osma u Zagrebu. Ovaj korak približava prepoznatljivo provansalsko iskustvo njege i ljepote brojnim vjernim kupcima na vrhunskoj shopping lokaciji.
Blagdani su vrijeme okupljanja, zajedničkih trenutaka i opuštanja, a mnogi ih najradije provode uz gledanje omiljenih božićnih filmova i hit serija u krugu obitelji i prijatelja. Upravo zato Telemach ove godine dodatno obogaćuje blagdansko iskustvo svojih korisnika – vrhunskom TV zabavom bez ograničenja.
Blagdansko vrijeme nije samo razdoblje veselja i darivanja, već trenutak kada usporimo, posvetimo se sebi i drugima te podijelimo istinsku ljepotu darivanja. Keune, obiteljska tvrtka za njegu kose s tradicijom dugu gotovo stoljeće, vjeruje da najbolji darovi nisu samo lijepi, već promišljeni, osobni i darovani s namjerom, bilo da ih poklanjate najbližima, svom timu ili čak sebi. Lijepa kosa, ističu u Keuneu, nije samo izgled, već osjećaj, samopouzdanje i užitak u svakodnevnim trenucima, a upravo taj osjećaj ova blagdanska sezona stavlja u prvi plan.
Priprema se peto zagrebačko izdanje konferencije i pokreta koji mijenja pravila igre, vizionara koji pomjeraju granice i razgovora koji ostavljaju trajni utjecaj na zajednicu i pojedince.
U organizaciji Hrvatskog sportskog saveza gluhih obilježeno je stoljeće ustrajnosti, vrhunskih sportskih uspjeha i borbe za ravnopravnost, uz dodjelu priznanja najistaknutijim sportašima, trenerima i partnerima sporta gluhih.
KING CROSS je u novootvorenom moderniziranom dijelu centra otvorio brojne trgovine, za još bolji shopping uz najmoderniji Interspar u Hrvatskoj. Trgovine brandova kao što su CCC, Douglas, Liupka, Mass, s.Oliver, Tom Tailor te ljekarna Farmacia dodatno obogaćuju ponudu shopping centra KING CROSS. Ove nove trgovine donose još veći shopping izbor i savršene prilike za kupovinu blagdanskih darova uz bogat asortiman za sport, kozmetiku, modu, uređenje doma te ljepotu i zdravlje.
Jutro bez dobre kave za mnoge je tek napola započet dan. Ona je mali osobni ritual, trenutak tišine prije obveza, ali i savršena kulisa za duga druženja, razgovore koji se ne žure i pauze koje su – nužne. I dok se kava danas nudi gotovo na svakom koraku, istinska izvrsnost ipak nije posvuda. Ona se prepoznaje u detaljima, znanju i dosljednosti. A mi znamo gdje se skriva.
Supružnici Petra i Ante Todorić s okupljenim partnerima, suradnicima, klijentima, prijateljima i obitelji, proslavili su jednu od najznačajnijih poslovnih godina od osnutka Regent Real Estate Agency.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
Godinama se činilo da je Gmail adresa nešto što dobiješ jednom – i zauvijek ostaje isto. Bez obzira na to jesi li je otvorio kao tinejdžer, pod nadimkom koji danas zvuči neugodno, ili prije nego što si mogao predvidjeti koliko će Google račun postati važan dio svakodnevice.