Stvorite čaroliju blagdana uz savršene trenutke njege i sjaja
Blagdansko vrijeme nije samo razdoblje veselja i darivanja, već trenutak kada usporimo, posvetimo se sebi i drugima te podijelimo istinsku ljepotu darivanja. Keune, obiteljska tvrtka za njegu kose s tradicijom dugu gotovo stoljeće, vjeruje da najbolji darovi nisu samo lijepi, već promišljeni, osobni i darovani s namjerom, bilo da ih poklanjate najbližima, svom timu ili čak sebi. Lijepa kosa, ističu u Keuneu, nije samo izgled, već osjećaj, samopouzdanje i užitak u svakodnevnim trenucima, a upravo taj osjećaj ova blagdanska sezona stavlja u prvi plan.
Keune ove godine poziva sve da proslave blagdane u stilu kroz posebno izdanje poklon-setova Keune Holiday 2025, koji su osmišljeni da unesu radost i njegu u svakodnevni život. Svaka kutija nosi poruku osnivača Georgea i Eelca Keunea, koji svojom posvetom i toplinom nastavljaju obiteljsku tradiciju njege i ljepote koja traje više od jednog stoljeća, stvarajući poklone koji nisu samo estetski lijepi, već i duboko osobni i pažljivo osmišljeni. Poklon-setovi su kreirani tako da odgovaraju različitim tipovima kose, potrebama i stilovima, pružajući luksuzno iskustvo njege koje spaja kvalitetu, učinkovitost i eleganciju.
Ovi setovi omogućuju da se kosa tijekom blagdana osjeća njegovanom, sjajnom, mekanom i svilenkastom, bez obzira na tip ili boju. Svaki proizvod unutar kolekcije doprinosi osjećaju ljepote i samopouzdanja, bilo da je riječ o hidrataciji, zaštiti boje, smanjenju kovrčanja ili pružanju dodatnog volumena i kontrole, a sve to u harmoniji s luksuznim, profinjenim iskustvom koje blagdani zaslužuju. Posebno izdanje uključuje i mirisnu svijeću Keune Holiday, čiji miris toplog jantara i baršunaste mekoće stvara osjećaj doma i opuštene elegancije, upotpunjujući blagdanske trenutke i pretvarajući ih u istinsku čaroliju.
Keune tako poziva sve da ove blagdane proslave uz njegu koja donosi više od estetike – uz dar koji prenosi osjećaj, iskustvo i pažnju. Bilo da ga darujete drugima ili sebi, poklon-setovi Keune Holiday unose toplinu, stil i radost u svaki trenutak, omogućujući da svaki dan tijekom blagdanske sezone bude poseban i nezaboravan. Otkrijte blagdansku kolekciju Keunea i limitirano izdanje mirisne svijeće u odabranim Keune salonima ili online na keune.hr, i darujte više od njege – darujte osjećaj i trenutke koji traju.
Keune Haircosmetics, kao obiteljski brend profesionalne njege kose prisutan u osamdeset zemalja svijeta, temelji se na stoljetnoj tradiciji pažnje, ljubavi i strasti prema njezi kose. Svaki proizvod nastaje s ciljem da pruži vrhunsku kvalitetu i iskustvo, a blagdanska kolekcija još je jedan dokaz da ljepota i briga za kosu mogu biti više od rutine – oni su iskustvo, dar i čista radost.
U zagrebačkom shopping centru King Cross svečano je otvorena nova L’Occitane trgovina – 15. po redu u Hrvatskoj i osma u Zagrebu. Ovaj korak približava prepoznatljivo provansalsko iskustvo njege i ljepote brojnim vjernim kupcima na vrhunskoj shopping lokaciji.
Blagdani su vrijeme okupljanja, zajedničkih trenutaka i opuštanja, a mnogi ih najradije provode uz gledanje omiljenih božićnih filmova i hit serija u krugu obitelji i prijatelja. Upravo zato Telemach ove godine dodatno obogaćuje blagdansko iskustvo svojih korisnika – vrhunskom TV zabavom bez ograničenja.
Priprema se peto zagrebačko izdanje konferencije i pokreta koji mijenja pravila igre, vizionara koji pomjeraju granice i razgovora koji ostavljaju trajni utjecaj na zajednicu i pojedince.
U organizaciji Hrvatskog sportskog saveza gluhih obilježeno je stoljeće ustrajnosti, vrhunskih sportskih uspjeha i borbe za ravnopravnost, uz dodjelu priznanja najistaknutijim sportašima, trenerima i partnerima sporta gluhih.
KING CROSS je u novootvorenom moderniziranom dijelu centra otvorio brojne trgovine, za još bolji shopping uz najmoderniji Interspar u Hrvatskoj. Trgovine brandova kao što su CCC, Douglas, Liupka, Mass, s.Oliver, Tom Tailor te ljekarna Farmacia dodatno obogaćuju ponudu shopping centra KING CROSS. Ove nove trgovine donose još veći shopping izbor i savršene prilike za kupovinu blagdanskih darova uz bogat asortiman za sport, kozmetiku, modu, uređenje doma te ljepotu i zdravlje.
Jutro bez dobre kave za mnoge je tek napola započet dan. Ona je mali osobni ritual, trenutak tišine prije obveza, ali i savršena kulisa za duga druženja, razgovore koji se ne žure i pauze koje su – nužne. I dok se kava danas nudi gotovo na svakom koraku, istinska izvrsnost ipak nije posvuda. Ona se prepoznaje u detaljima, znanju i dosljednosti. A mi znamo gdje se skriva.
Supružnici Petra i Ante Todorić s okupljenim partnerima, suradnicima, klijentima, prijateljima i obitelji, proslavili su jednu od najznačajnijih poslovnih godina od osnutka Regent Real Estate Agency.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
Godinama se činilo da je Gmail adresa nešto što dobiješ jednom – i zauvijek ostaje isto. Bez obzira na to jesi li je otvorio kao tinejdžer, pod nadimkom koji danas zvuči neugodno, ili prije nego što si mogao predvidjeti koliko će Google račun postati važan dio svakodnevice.