Revolucija industrija počinje ovdje: Ne propusti 5. izdanje omiljene konferencije
Priprema se peto zagrebačko izdanje konferencije i pokreta koji mijenja pravila igre, vizionara koji pomjeraju granice i razgovora koji ostavljaju trajni utjecaj na zajednicu i pojedince.
Jedna od najutjecajnijih regionalnih konferencija posvećenih inovacijama, tehnologiji i kreativnim industrijama – GAME CHANGER – 15. listopada 2026. godine obilježit će svoje 5. jubilarno izdanje. Događaj će se, već tradicionalno, održati u Z Centru i dvoranama Cinestar kina u Zagrebu, a organizatori najavljuju do sada najambiciozniji i programski najbogatiji format.
Nakon što je, uz Zagreb, uspješno održana i u Ljubljani, Tivtu, Veneciji i Londonu, te uoči najavljenog izdanja u Zürichu, jubilarni GAME CHANGER 5.0 vraća se na mjesto s kojeg je sve započelo. Ovogodišnje izdanje okupit će najznačajnija imena domaće i međunarodne poslovne scene, s posebnim fokusom na tech, gaming industriju, umjetnu inteligenciju, big data, digitalne platforme i kreativne industrije.
Sudionike očekuje bogat cjelodnevni program ispunjen inspirativnim predavanjima, aktualnim panelima i razgovorima koji će otvoriti ključna pitanja sadašnjosti i budućnosti – od primjene umjetne inteligencije u poslovanju, preko razvoja digitalnih proizvoda i održivih poslovnih modela, do transformacije kreativnih i gaming industrija. Uz renomirane domaće stručnjake, konferencija će ugostiti i vrsne inozemne predavače koji donose globalnu perspektivu i konkretna iskustva iz prakse.
Osim edukativnog dijela, GAME CHANGER 5.0 donosi i digitalnu izložbu, atraktivan izložbeni i networking prostor namijenjen povezivanju profesionalaca, razmjeni ideja i stvaranju novih suradnji, kao i posebno slavljenički after party. U sklopu večernjeg programa održat će se i Game Changer dodjela nagrada, kojom se odaje priznanje pojedincima, timovima i projektima koji su u protekloj godini ostvarili stvaran utjecaj i donijeli pozitivne promjene u industriji.
Organizatori poručuju kako jubilarno izdanje nije samo retrospektiva dosadašnjeg uspjeha, već i snažna poruka usmjerena prema budućnosti: GAME CHANGER ostaje platforma za one koji razmišljaju hrabro, djeluju inovativno i ne boje se mijenjati pravila igre. Za sve koji žele biti dio zajednice koja oblikuje trendove i pokreće promjene, GAME CHANGER 5.0 nezaobilazan je datum u kalendaru.
U zagrebačkom shopping centru King Cross svečano je otvorena nova L’Occitane trgovina – 15. po redu u Hrvatskoj i osma u Zagrebu. Ovaj korak približava prepoznatljivo provansalsko iskustvo njege i ljepote brojnim vjernim kupcima na vrhunskoj shopping lokaciji.
Blagdani su vrijeme okupljanja, zajedničkih trenutaka i opuštanja, a mnogi ih najradije provode uz gledanje omiljenih božićnih filmova i hit serija u krugu obitelji i prijatelja. Upravo zato Telemach ove godine dodatno obogaćuje blagdansko iskustvo svojih korisnika – vrhunskom TV zabavom bez ograničenja.
Blagdansko vrijeme nije samo razdoblje veselja i darivanja, već trenutak kada usporimo, posvetimo se sebi i drugima te podijelimo istinsku ljepotu darivanja. Keune, obiteljska tvrtka za njegu kose s tradicijom dugu gotovo stoljeće, vjeruje da najbolji darovi nisu samo lijepi, već promišljeni, osobni i darovani s namjerom, bilo da ih poklanjate najbližima, svom timu ili čak sebi. Lijepa kosa, ističu u Keuneu, nije samo izgled, već osjećaj, samopouzdanje i užitak u svakodnevnim trenucima, a upravo taj osjećaj ova blagdanska sezona stavlja u prvi plan.
U organizaciji Hrvatskog sportskog saveza gluhih obilježeno je stoljeće ustrajnosti, vrhunskih sportskih uspjeha i borbe za ravnopravnost, uz dodjelu priznanja najistaknutijim sportašima, trenerima i partnerima sporta gluhih.
KING CROSS je u novootvorenom moderniziranom dijelu centra otvorio brojne trgovine, za još bolji shopping uz najmoderniji Interspar u Hrvatskoj. Trgovine brandova kao što su CCC, Douglas, Liupka, Mass, s.Oliver, Tom Tailor te ljekarna Farmacia dodatno obogaćuju ponudu shopping centra KING CROSS. Ove nove trgovine donose još veći shopping izbor i savršene prilike za kupovinu blagdanskih darova uz bogat asortiman za sport, kozmetiku, modu, uređenje doma te ljepotu i zdravlje.
Jutro bez dobre kave za mnoge je tek napola započet dan. Ona je mali osobni ritual, trenutak tišine prije obveza, ali i savršena kulisa za duga druženja, razgovore koji se ne žure i pauze koje su – nužne. I dok se kava danas nudi gotovo na svakom koraku, istinska izvrsnost ipak nije posvuda. Ona se prepoznaje u detaljima, znanju i dosljednosti. A mi znamo gdje se skriva.
Supružnici Petra i Ante Todorić s okupljenim partnerima, suradnicima, klijentima, prijateljima i obitelji, proslavili su jednu od najznačajnijih poslovnih godina od osnutka Regent Real Estate Agency.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
Godinama se činilo da je Gmail adresa nešto što dobiješ jednom – i zauvijek ostaje isto. Bez obzira na to jesi li je otvorio kao tinejdžer, pod nadimkom koji danas zvuči neugodno, ili prije nego što si mogao predvidjeti koliko će Google račun postati važan dio svakodnevice.