Neke žene ne trebaju komplicirane modne trikove da bi zasjale – dovoljna je prava boja, precizan kroj i doza samopouzdanja. Upravo takav dojam ostavila je Danijela Martinović, koja je ovih dana odabirom elegantne crvene haljine ponovno potvrdila svoj status modne ikone domaće scene.
Crvena ove sezone doživljava svoj veliki povratak i ponovno se nametnula kao najpoželjnija nijansa svečanih i večernjih izdanja. Simbol strasti, moći i samopouzdanja, ova boja ističe ženstvenost i daje osjećaj autoriteta, a Daniela je savršeno iskoristila sve te asocijacije u svom blagdanskom looku.
54-godišnja Splićanka zablistala je u haljini domaćeg brenda Ivana Jurić Design, poznatog po profinjenim siluetama i krojevima koji naglašavaju figuru. Vatrena nijansa crvene pratila je liniju tijela, dok su decentan dekolte i naglašeni rukavi unijeli dozu glamura i sofisticiranosti.
Haljine u crvenoj boji već desetljećima ostaju nezaobilazan izbor za svečane prilike, a Daniela je ovim stylingom pokazala kako se taj klasik može nositi s lakoćom, stilom i samopouzdanjem.
Cijeli look zaokružila je diskretnim modnim dodacima, uključujući naušnice s perjem, koji su ostavili haljini glavnu ulogu. Bez pretjerivanja, jednostavnost je ovdje odradila svoj efekt – potvrdivši pravilo da ponekad manje zaista znači više.
Haljina Ivana Jurić Design još je jedan dokaz da domaći brendovi mogu stati uz bok svjetskim trendovima, osobito u večernjoj modi koja slavi ženstvenost i bezvremensku eleganciju. Daniela Martinović pokazala je da zna kako nositi ovakav modni komad – s lakoćom, stavom i stilom koji plijeni poglede.
Sedmerostruka dobitnica Porina pokazala je da se ne boji modnih iskoraka – crna čipkana haljina domaćeg brenda ELFS dokaz je da Mia zna balansirati seksepil i sofisticiranost.
Modna dizajnerica pokazala je zašto je jedna od najbolje odjevenih Hrvatica – maslinasti tonovi, teddy kaput i statement detalji stvorili su styling o kojem svi pričaju.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.
U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.
Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.
Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.